Gjest Gjest_Jente_81_* Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Om jeg egentlig følger trend eller ikke, men prøver å se sånn n nogenlunde ut. Nå er det masse fine støvletter ute på markedet. "skal" man gå med dem uttapå eller innafor buksa....? Hva er lov?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Vil du vise frem støvlettene, så gå med skjørt. Buksa oppi ser veldig "ridekurs" ut
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 men er innmari praktisk da:) skal man ha buksa utenpå nå så blir det jo litt vanskelig siden buksebeina generelt er så smale.....synes ankelstøvletter er finere da.
honey21 Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Jeg synes begge deler ser fint ut Men det er egentlig ingen vits i å gå med bukser utenpå støvlettene fordi da skjuler man støvlettene uansett. Selv velger jeg ankelstøvletter når jeg vil vise hele buksen.
Kayli Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Jeg er ikke noe glad i de smale buksene som er så moderne nå. Bruker fortsatt bootcut - det er finere til min figur. Da blir, naturlig nok, støvlettene inni buksa. Men; er enig i at skjørt er en fin løsning hvis man vil vise fram støvlettene!
SnillMito Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Buksen inni i støvletten er i hvert fall langt mer sexy. Bare så det er sagt
bella domina Skrevet 24. september 2007 #7 Skrevet 24. september 2007 Hehe - jeg benytter støvlettene til å utvide sesongen for 3/4 buksene mine litt jeg. Spesielt jeansene - ingen ser jo at de ikke går helt ned, de passer perfekt nede i støvlettene. Og jeg er ikke så glad i sigarettformen på bukser, så ellers går buksene utenpå, men det er litt tidlig enda, det blir varmt. Da er det bedre med ankelstøvletter ja.
Ce'Nedra Skrevet 24. september 2007 #8 Skrevet 24. september 2007 Fra i høst skal man ha vide bukser utenpå støvlettene igjen. Men Norge følger ikke akkurat med, så om du helst vil ha dem oppi, kan du sikkert ha det en sesong til
Gjest Mayamor Skrevet 24. september 2007 #9 Skrevet 24. september 2007 Kommer helt ann på buksen, men som oftest er buksen utenpå støvlettene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå