Annie Skrevet 30. november 2007 #1821 Del Skrevet 30. november 2007 Da har jeg nettopp vært på butikken for å kjøpe kake. Sjefen og jeg skal feire et salg vi nettopp fikk inn :juhu: Så morsomt!! KOS DERE!!! Eller... den kaka er vel en sagablott nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 Forfatter #1822 Del Skrevet 30. november 2007 Så morsomt!! KOS DERE!!! Eller... den kaka er vel en sagablott nå... Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 Forfatter #1823 Del Skrevet 30. november 2007 Er mer sånn, nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. november 2007 #1824 Del Skrevet 30. november 2007 Det er dama som kan spise det!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 Forfatter #1825 Del Skrevet 30. november 2007 Det er dama som kan spise det!!! Det skal være sikkert Har imponert ved mer enn èn anledning....denne her g angen spiste jeg bare en pakke mini brownies, da...og det er jo bare..hm...10 stykker eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. november 2007 #1826 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg, som ser ut som jeg gjør, har aldri skjønt mennesker som klarer å spise opp en boks med is, eller en kake, eller en halv pizza eller lignende. DET ER URETTFERDIG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 30. november 2007 Forfatter #1827 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg, som ser ut som jeg gjør, har aldri skjønt mennesker som klarer å spise opp en boks med is, eller en kake, eller en halv pizza eller lignende. DET ER URETTFERDIG!!! Det sier mamma også.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 30. november 2007 #1828 Del Skrevet 30. november 2007 Det sier mamma også.... En halv pizza kan nok BN spise, men ikke overalt. For det er jo ikke alle steder der hun får servering av betjeningen. Hva hun nå har gjort for noe galt. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 30. november 2007 #1829 Del Skrevet 30. november 2007 :gråte: Betyr det at du ikke har noe kake igjen til meg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. november 2007 #1830 Del Skrevet 30. november 2007 En halv pizza kan nok BN spise, men ikke overalt. For det er jo ikke alle steder der hun får servering av betjeningen. Hva hun nå har gjort for noe galt. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 2. desember 2007 #1831 Del Skrevet 2. desember 2007 Heisann! Bare innom med en liten advents Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. desember 2007 #1832 Del Skrevet 2. desember 2007 Da har jeg nettopp vært på butikken for å kjøpe kake. Sjefen og jeg skal feire et salg vi nettopp fikk inn :juhu: Så fint! Jeg, som ser ut som jeg gjør, har aldri skjønt mennesker som klarer å spise opp en boks med is, eller en kake, eller en halv pizza eller lignende. DET ER URETTFERDIG!!! ............ Verden er urettferdig! Innom og oppdaterer meg og gjør klar for en ny uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 3. desember 2007 #1833 Del Skrevet 3. desember 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. desember 2007 #1834 Del Skrevet 3. desember 2007 Er du ikke på jobb i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 3. desember 2007 #1835 Del Skrevet 3. desember 2007 Kanskje det er akkurat det hun er?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. desember 2007 #1836 Del Skrevet 3. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #1837 Del Skrevet 3. desember 2007 En halv pizza kan nok BN spise, men ikke overalt. For det er jo ikke alle steder der hun får servering av betjeningen. Hva hun nå har gjort for noe galt. :klø: ja, hva jeg har gjort galt har jeg lurt på mange ganger også.. Heisann! Bare innom med en liten advents Er du ikke på jobb i dag? Kanskje det er akkurat det hun er?? Er på jobb ja...men på denne jobben har jeg jo ikke vært på mange dager og da er det jo alltid nok å ta tak i sånn fra morgenen av...kommer nok sterkere tilbake utover dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 3. desember 2007 #1838 Del Skrevet 3. desember 2007 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. desember 2007 Forfatter #1839 Del Skrevet 3. desember 2007 Veldig som dere har skiftet avatarer forresten....kjente jo nesten ingen av dere igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 3. desember 2007 #1840 Del Skrevet 3. desember 2007 Veldig som dere har skiftet avatarer forresten....kjente jo nesten ingen av dere igjen Det sier jo den riktige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå