Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skal kjøpe større sykkel til den stakkars lille gule tingen jeg, så skal han få vist seg fram...:lur:

:ler:

Men da er det jo meg det blir synd på :gråte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet overfor den stakkars lille gule saken som blir overkjørt :tristbla: Tror jeg må finne en annen i løpet av dagen...

Du er ikke god!!! :hoho:

:sur: Tror ikke det kommer til å komme snø her på denne siden av nyttår, jeg :sur:

(Men i helgen lagde minime og jeg snømann, snølykt og snøengler :juhu: )

Spikka dere dem da eller??? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke god!!! :hoho:

Nei, men det har jeg heller aldri vært :hoho:

Spikka dere dem da eller??? :klø:

:hoho: Nei....vi var på besøk hos foreldrene min i helgen vet du, og DER var det snø til å gjøre alt dette :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg greide nettopp å gå forbi en STOR skål med deilig favoritt sjokolade kjeks for å smøre meg tre knekkebrød med brunost, og så tok jeg med meg de, et glass melk, og to epler ned igjen på kontoret.

*STOLT av meg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Nei....vi var på besøk hos foreldrene min i helgen vet du, og DER var det snø til å gjøre alt dette :jepp:

Stemmer det ja! :klaske:

Jeg greide nettopp å gå forbi en STOR skål med deilig favoritt sjokolade kjeks for å smøre meg tre knekkebrød med brunost, og så tok jeg med meg de, et glass melk, og to epler ned igjen på kontoret.

*STOLT av meg selv*

Om du tar turen tilbake for å hente kjeks, så får du se på turen dit som trim... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nå fikk jeg litt dårlig samvittighet overfor den stakkars lille gule saken som blir overkjørt :tristbla: Tror jeg må finne en annen i løpet av dagen...

Den smiler jo like etterpå, så jeg tror den liker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tar turen tilbake for å hente kjeks, så får du se på turen dit som trim... :ler:

:lur: smarte-Annie

kom igjen, bn, du vet du egentlig har lyst på digg! bare en skader jo ikke! du vet du vil! :lur::sjarmor:

:slåss: Ikke få meg til å gjøre noe jeg VET jeg vil angre på ikke bare rett etterpå, men hver gang jeg går på vekten etterpå :sur:

Å, det er en sånn en :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Lo godt når jeg la merke til den i en eller annen blogg ja :hoho:

Tror også jeg har fått trykket på dingsen for å få tilgang til spacet ditt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hadde trykket på riktig dings, men jeg fikk ikke lov å trykke på godta, så da var vi like langt. Men jeg gikk inn på spacet mitt og prøvde å invitere dere som ikke har tilgang, så får vi se om det funker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...