Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #121 Del Skrevet 26. september 2007 En walk lapp ja det hadde jo kunnet funka det. Istede for walkman (eller tællekæll som vi sier her) Da blir jo det tællelapp da jo. tællekæll...den var ny for meg....Men walklap....er med på den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. september 2007 #122 Del Skrevet 26. september 2007 Hva tror dere forresten om å konstruere en slags mage sele til laptopen?? Ja...til å gå tur tenkte jeg på...laptopen på magen og nettverkskortet i på siden slik at jeg kan være her inne mens jeg går tur Redd for å gå glipp av noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #123 Del Skrevet 26. september 2007 Redd for å gå glipp av noe Ja, på grensen til hysterisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elastica Skrevet 26. september 2007 #124 Del Skrevet 26. september 2007 Hva tror dere forresten om å konstruere en slags mage sele til laptopen?? Ja...til å gå tur tenkte jeg på...laptopen på magen og nettverkskortet i på siden slik at jeg kan være her inne mens jeg går tur Fantastisk! Faktisk vurderte jeg seriøst å legge lap topen oppe på styret av spinningsykkelen min, da mannen min jagde meg opp på den forrige dagen, men slo det fra meg. Jeg er da ikke helt nuts. (Til mannens forsvar: Kneet mitt trenger trening og jeg trenger tupp et visst sted...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #125 Del Skrevet 26. september 2007 Fantastisk! Faktisk vurderte jeg seriøst å legge lap topen oppe på styret av spinningsykkelen min, da mannen min jagde meg opp på den forrige dagen, men slo det fra meg. Jeg er da ikke helt nuts. (Til mannens forsvar: Kneet mitt trenger trening og jeg trenger tupp et visst sted...) Flink mann du har da. Ja, ikke for å glemme deg, altså - var jo flinkere du, for det var jo du som satt på sykkelen Syntes den løsningen hørtes helt genial ut, jeg...hvorfor IKKE surfe mens man trener?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #126 Del Skrevet 26. september 2007 Næmmen har dere sett....da var 900 innleggsgrensen brutt også... merkelig... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 26. september 2007 #127 Del Skrevet 26. september 2007 Næmmen har dere sett....da var 900 innleggsgrensen brutt også... merkelig... :klø: Ja, det er rart hvor fort disse innleggene kommer hos deg. Du er jo aldri her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #128 Del Skrevet 26. september 2007 Ja, det er rart hvor fort disse innleggene kommer hos deg. Du er jo aldri her. Ja, ikke skjønner jeg hva som foregår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 26. september 2007 #129 Del Skrevet 26. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #130 Del Skrevet 26. september 2007 Nå har jeg nettopp ringt....TRE samtaler, så da kan jeg vel med god samvittighet sitte her inne i noen timer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 26. september 2007 #131 Del Skrevet 26. september 2007 Næmmen har dere sett....da var 900 innleggsgrensen brutt også... merkelig... :klø: Da skal det vel være en liten fest! :danse: :kaffekopp: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #132 Del Skrevet 26. september 2007 Da skal det vel være en liten fest! :danse: :kaffekopp: :duskedame: Ja en liten...den store kommer når jeg bryter 1000 (spnn om et par måneders tid ) :danse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #133 Del Skrevet 26. september 2007 SKRAVLA: Har du sett av vi er jaget fra "det utrolige" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #134 Del Skrevet 26. september 2007 ÅÅÅ :slåss: Hvorfor må folk vente til i siste liten med å gjøre ting???? på FREDAG sendte jeg en mail med masse informasjon, et bilde ++ til en som skulle bearbeide det bildet før han sendte det til utlandet for produksjon. Han fortalte meg på fredag at det måtte sendes til utlandet senest i dag (onsdag) for at vi skulle få det tilbake tidsnok til at vi får brukt det til det vi skal. Jeg ba om å få se det ferdig bearbeidede bildet før han sendte det fra seg, og siden jeg ikke har sett eller hørt noe ringte jeg nettopp ned. Joda, da hadde han funnet ut at han ikke kunne bruke bildet....og det venter han med å finne ut til i dag som er fristen????? Jeg blir så irritert!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Darcy Skrevet 26. september 2007 #135 Del Skrevet 26. september 2007 Er det ikke typisk? på dine vegne. Går og ser Greys fra i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #136 Del Skrevet 26. september 2007 Er det ikke typisk? på dine vegne. Går og ser Greys fra i går. Takker for kjefting på mine vegne. Det blir alltid litt bedre når noen er enige med meg Sovnet fra Greys i går jeg også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #137 Del Skrevet 26. september 2007 Savner Skravla allerede jeg, og hun har ikke vært borte en time engang.... :gråte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 26. september 2007 #138 Del Skrevet 26. september 2007 Savner Skravla allerede jeg, og hun har ikke vært borte en time engang.... :gråte: Vi savner hun vi også :gråte: Men jeg vet hun kommer hit i løpet av dagen. Bare hun får kommet seg på plass i sitt nye hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #139 Del Skrevet 26. september 2007 Vi savner hun vi også :gråte: Men jeg vet hun kommer hit i løpet av dagen. Bare hun får kommet seg på plass i sitt nye hjem. Ja, vi får trøste oss med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 26. september 2007 #140 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg og jeg fant! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå