Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Mornings til alle sammen :goodbye:

I dag lå jeg i sengen og tenkte; æsj, jeg gidder ikke begynne på jobb før 0830-9 tiden...så jeg stod ikke opp når jeg pleier...så endelig etterhvert droooo jeg meg laaaangsomt ut av sengen, og vips smack så var snuppa på plass på sfo og jeg var på jobb til 8... hva skjedde i dag egentlig :klø: Jaja...det betyr at jeg kan gå hjem tilsvarende tidligere også, og det er jo aldri feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Kan du ikke røpe hemmeligheten bak det hele?

*sitter klar med penn og papir*

:ler:

Hvis det skjer igjen, skal jeg prøve å være våken nok til at jeg vet hva som skjer :fnise:

(rask og selvhjulpen snuppe er en del av det, så mye vet jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det plass på benken da Begonia?

Nei, er nok ikke det. Finnes bare en løsning på oppvasken min. Gjøre det på den gamle måten med børste, vann og Zalo. Og egentlig bør jeg ikke klage over det. Det er jo begrenset hvor mye oppvask jeg som singel produserer... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, det var imponerende BN..

Jeg var opp 8:30, men har ikke kommet meg ut noe sted, og går fortsatt i joggebukser og har'morsomt' hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, det var imponerende BN..

Jeg var opp 8:30, men har ikke kommet meg ut noe sted, og går fortsatt i joggebukser og har'morsomt' hår.

*misunnelig*

(har, ehem.. "morsomt" hår selv om jeg sitter på jobb jeg da...ga opp i dag morges kan du si...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...