Annie Skrevet 12. november 2007 #1321 Del Skrevet 12. november 2007 JEg stapper inn alt jeg kan i oppvaskmaskinen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. november 2007 #1322 Del Skrevet 12. november 2007 Den som hadde hatt en oppvaskmaskin *ønsker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. november 2007 Forfatter #1323 Del Skrevet 12. november 2007 Den som hadde hatt en oppvaskmaskin *ønsker* Vi har nettopp gitt bort vår gamle, ellers kunne jeg sendt den oppover til deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. november 2007 #1324 Del Skrevet 12. november 2007 Vi har nettopp gitt bort vår gamle, ellers kunne jeg sendt den oppover til deg.. Takker for omtanken. Men hvis jeg skal ha oppvaskmaskin, er jeg redd jeg må flytte. For det er ikke plass til noen oppvaskmaskin på kjøkkenet mitt. Så jeg må nok bare lære meg å leve med at jeg må ta oppvasken selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. november 2007 Forfatter #1325 Del Skrevet 12. november 2007 Takker for omtanken. Men hvis jeg skal ha oppvaskmaskin, er jeg redd jeg må flytte. For det er ikke plass til noen oppvaskmaskin på kjøkkenet mitt. Så jeg må nok bare lære meg å leve med at jeg må ta oppvasken selv... Sånn var det egentlig for hun som fikk vår også...hadde ikke plass...så hun tok bort kjøleskapet og satte maskinen der....nå står kjøleskapet litt...ja..litt sånn midt på gulvet egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. november 2007 #1326 Del Skrevet 12. november 2007 Sånn var det egentlig for hun som fikk vår også...hadde ikke plass...så hun tok bort kjøleskapet og satte maskinen der....nå står kjøleskapet litt...ja..litt sånn midt på gulvet egentlig Er liksom ikke noe plass sånn midt på kjøkkengulvet heller hos meg. Og jeg nekter å ha kjøleskap eller oppvaskmaskin på stua... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. november 2007 #1327 Del Skrevet 12. november 2007 Er liksom ikke noe plass sånn midt på kjøkkengulvet heller hos meg. Og jeg nekter å ha kjøleskap eller oppvaskmaskin på stua... Enig med deg! Vi vasker opp i balje om dagen, det er ikke så morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. november 2007 #1328 Del Skrevet 12. november 2007 Enig med deg! Vi vasker opp i balje om dagen, det er ikke så morsomt Da skal ikke jeg klage. Jeg slipper ihvertfall å bruke balje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. november 2007 #1329 Del Skrevet 12. november 2007 Da skal ikke jeg klage. Jeg slipper ihvertfall å bruke balje... Og fremskrittet hos oss er at nå står den til og med på kjøkkenet, forrige uke var den på badet i 1. etasje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. november 2007 #1330 Del Skrevet 12. november 2007 Oppvaskmaskiner får du billig på Finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. november 2007 #1331 Del Skrevet 12. november 2007 Oppvaskmaskiner får du billig på Finn.no Følger det større kjøkken med maskinene der også da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. november 2007 Forfatter #1332 Del Skrevet 12. november 2007 Følger det større kjøkken med maskinene der også da? ser det for meg: "oppvaskmaskin med passende kjøkken selges til høyestbydende" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. november 2007 #1333 Del Skrevet 12. november 2007 Følger det større kjøkken med maskinene der også da? KLABBERT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 12. november 2007 #1334 Del Skrevet 12. november 2007 ser det for meg: "oppvaskmaskin med passende kjøkken selges til høyestbydende" Hadde vært noe det ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. november 2007 Forfatter #1335 Del Skrevet 12. november 2007 Hadde vært noe det ja Men kanskje noe dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 12. november 2007 #1336 Del Skrevet 12. november 2007 Du kunne jo ikke vært noe annet Selvfølgelig ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. november 2007 Forfatter #1337 Del Skrevet 13. november 2007 GOD MORGEN ALLE SAMMEN!! Ser ikke for meg at jeg får tid til å være her så mye i dag (har tross alt litt arbeid å ta igjen fra i går... ) Men dere får "have fun go mad" uten meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. november 2007 #1338 Del Skrevet 13. november 2007 GOD MORGEN ALLE SAMMEN!! Ser ikke for meg at jeg får tid til å være her så mye i dag (har tross alt litt arbeid å ta igjen fra i går... ) Men dere får "have fun go mad" uten meg God morgen til deg også, BN! Flere enn deg som må jobbe litt i dag Og siden dette er en oppvasktråd om dagen - i går kom oppvaskmaskina på plass igjen! Siden de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. november 2007 #1339 Del Skrevet 13. november 2007 Nå funkern BN. Det hjelper å poste..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 13. november 2007 #1340 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Endret 13. november 2007 av Idril Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå