Brukernavn Skrevet 25. september 2007 Forfatter #101 Del Skrevet 25. september 2007 Blir fast matpakke til lunsj hos det det da. Dumt og dumt.. Nå ser vi jo at det faktisk var et klokt valg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. september 2007 #102 Del Skrevet 25. september 2007 Nå valgte jeg nettopp sjokolade fremfor lunsj...var det et dumt valg Sjokolade er dessverre alltid et godt valg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. september 2007 Forfatter #103 Del Skrevet 25. september 2007 Sjokolade er dessverre alltid et godt valg Men n åviste det seg jo at det ikke var dessverre allikevel, da, siden jeg fortsatt er mett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. september 2007 #104 Del Skrevet 25. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. september 2007 #105 Del Skrevet 25. september 2007 Åh! Nå fikk jeg sinnsykt lyst på smil! Lettpåvirkelig, jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. september 2007 Forfatter #106 Del Skrevet 25. september 2007 Åh! Nå fikk jeg sinnsykt lyst på smil! Lettpåvirkelig, jeg? men lettpåvirkelige er det jo ingen her som er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. september 2007 #107 Del Skrevet 25. september 2007 I hvertfall ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. september 2007 Forfatter #108 Del Skrevet 25. september 2007 I hvertfall ikke jeg! Og slettes ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. september 2007 Forfatter #109 Del Skrevet 25. september 2007 MEN, nå skal jeg gå meg en tur med voffsen - da blir han sikkert glad...får vi se hvor lang turen blir i dag....rundt to timer tenker jeg...frister ikke akkurat nå, men tenkte jeg skulle ta med en bok i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. september 2007 #110 Del Skrevet 25. september 2007 I hvertfall ikke jeg! Og slettes ikke meg Og ikke jeg heller MEN, nå skal jeg gå meg en tur med voffsen - da blir han sikkert glad...får vi se hvor lang turen blir i dag....rundt to timer tenker jeg...frister ikke akkurat nå, men tenkte jeg skulle ta med en bok i dag Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. september 2007 #111 Del Skrevet 25. september 2007 Og slettes ikke meg Nei i hvertfall ikke du! MEN, nå skal jeg gå meg en tur med voffsen - da blir han sikkert glad...får vi se hvor lang turen blir i dag....rundt to timer tenker jeg...frister ikke akkurat nå, men tenkte jeg skulle ta med en bok i dag Voffsen går tur, du sitter og leser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. september 2007 #112 Del Skrevet 25. september 2007 Nei i hvertfall ikke du! Voffsen går tur, du sitter og leser... Håper Brukernavn ikke fryser der hun sitter med boka si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. september 2007 #113 Del Skrevet 25. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. september 2007 #114 Del Skrevet 25. september 2007 Har du tatt med deg et 6 binds leksikon ut, dette var en fryktelig lang tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. september 2007 #115 Del Skrevet 25. september 2007 Hun sovna bak en stein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 25. september 2007 #116 Del Skrevet 25. september 2007 Hun ble kanskje sittende foran tv'n etter at hun kom hjem. *Går for å legge barn før anatomien begynner.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 26. september 2007 #117 Del Skrevet 26. september 2007 Hun er vist ute å lufter hunden ennå. HALLO BN HVOR ER DU!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #118 Del Skrevet 26. september 2007 Nei i hvertfall ikke du! Voffsen går tur, du sitter og leser... Nei ,var visst ikke akkurat sånn....men det går fint an å lese mens man går Har du tatt med deg et 6 binds leksikon ut, dette var en fryktelig lang tur Ser det for meg Hun ble kanskje sittende foran tv'n etter at hun kom hjem. Loffen er smart Hun er vist ute å lufter hunden ennå. HALLO BN HVOR ER DU!!! Jeg er her, jeg....og her har jeg tenkt å være noen timer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. september 2007 Forfatter #119 Del Skrevet 26. september 2007 Hva tror dere forresten om å konstruere en slags mage sele til laptopen?? Ja...til å gå tur tenkte jeg på...laptopen på magen og nettverkskortet i på siden slik at jeg kan være her inne mens jeg går tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 26. september 2007 #120 Del Skrevet 26. september 2007 Hva tror dere forresten om å konstruere en slags mage sele til laptopen?? Ja...til å gå tur tenkte jeg på...laptopen på magen og nettverkskortet i på siden slik at jeg kan være her inne mens jeg går tur En walk lapp ja det hadde jo kunnet funka det. Istede for walkman (eller tællekæll som vi sier her) Da blir jo det tællelapp da jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå