Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du kommer til å bli DYPT savnet!!!

Jeg passerte 600 på torsdag....700 på fredag....800 i dag.... :sjenert: Men jeg er sjelden her!! har jo ikke vært her hele helgen jo!!

Så lørdag regnes ikke som helg? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lørdag regnes ikke som helg? :fnise:

Nei..men..altså...på lørdag var jeg jo ikke var her...da var jeg bare innom for å lese meg opp...skrev jo bare ett innlegg, så da teller det ikke, altså var jeg ikke her *overbeviser*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff alle disse dagbøkene og bloggene. Får jo ikke tid til å sjekke ut noen andre innlegg.... :fnise:

Jeg rekker seriøst ikke noe annet enn å svare i dagbøker og blogger, jeg...borte er tiden hvor jeg surfet hele KG liksom...og enda er det sikkert både dagbøker og blogger jeg ikke har fått med meg ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok!

Innom og hilser på før boka di også har 100 sider :skratte:, vi skravler vel litt i de samme bøkene :fnise:

Ja sidene raser unna :fnise:

Ramlet nettopp over boken din jeg også - ting tar tid innimellom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det krever sin kvinne å holde på på KG :skratte::skratte:

Det som er typisk er at de gangene jeg virkelig har god tid og skal kakle i vei her inne, da er det dønn stille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er typisk er at de gangene jeg virkelig har god tid og skal kakle i vei her inne, da er det dønn stille!

Jeg er bare en sms unna da.... :skravle: :skravle: :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AKKURAT sånn er det!!! *nikker energisk* Mens nå, som jeg egentlig burde jobbe litt så er det fullt kjør her inne *rister oppgitt på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AKKURAT sånn er det!!! *nikker energisk* Mens nå, som jeg egentlig burde jobbe litt så er det fullt kjør her inne *rister oppgitt på hodet*

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men når Skravla ikke blir her hele dagen så blir det nok betraaaktelig stillere her inne, ja :Hehe: (Vi får kalle en spade for en spade, Skravla - du er jo ikke akkurat den som snakker minst her inne :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men når Skravla ikke blir her hele dagen så blir det nok betraaaktelig stillere her inne, ja :Hehe: (Vi får kalle en spade for en spade, Skravla - du er jo ikke akkurat den som snakker minst her inne :fnise: )

Synes nok jeg passer til nicket ja..... :sjenert:

Når jeg ikke er her hele dagen, så får jo du gjort litt på jobb også.... :filer:

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med dagbok! :klemmer:

Stilig tittel! Jeg har ikke vært her på 'kjempelenge', så jeg så ikke denne før nå.. :sjenert:

Jeg rekker seriøst ikke noe annet enn å svare i dagbøker og blogger, jeg...borte er tiden hvor jeg surfet hele KG liksom...og enda er det sikkert både dagbøker og blogger jeg ikke har fått med meg ennå...

Samme her. :fnise:

Som jeg skulle sagt det selv..

Men nå må jeg stikke..hente/kjøre barn hit og dit og sånn..Kommer tilbake helt plutselig. :klemmer:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nok jeg passer til nicket ja..... :sjenert:

Nicket kunne ikke vært mere passende :fnise:

Når jeg ikke er her hele dagen, så får jo du gjort litt på jobb også.... :filer:

Skal tro sjefen begynner å lure når produktiviteten min øker med 100 % :ler:

Grattis med dagbok! :klemmer:

Stilig tittel! Jeg har ikke vært her på 'kjempelenge', så jeg så ikke denne før nå.. :sjenert:

Samme her. :fnise:

Som jeg skulle sagt det selv..

Men nå må jeg stikke..hente/kjøre barn hit og dit og sånn..Kommer tilbake helt plutselig. :klemmer:

Koselig at du ramlet innom, Loffen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg er bare en sms unna da.... :skravle: :skravle: :skravle:

Du skulle rydde og pakke, hender jo at noe er viktigere enn KG :ler:

Er ikke alltid hun har vært så aktiv på dagtid fra jobb, men kveldene derimot........

Merker godt at Annie ikke er hjemme lenger også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tør ikke å tenke på hvor lite jobb jeg hadde fått gjort om hun fortsatt var hjemme :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tør ikke å tenke på hvor lite jobb jeg hadde fått gjort om hun fortsatt var hjemme :ler:

Det ville blitt store vansker rundt på arbeidsplassene :skratte: , eneste er at jeg savner henne her :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! DA var jeg klar til å "begynne dagen"....tok jammen litt tid å oppdatere seg rundt forbi i dag....jammen flaks jeg var en liten tur innom på lørdag, ellers hadde jeg vel lest ennå...og nå er det jo som sagt snart lunsj, og sånt kan vi jo ikke gå glipp av :fnise:

Denne helgen var særdeles kort, og jeg går ut i fra at siden tiden har den evnen at den går så fort, så har den tenkt å gjøre det frem til neste helg også. Da skal jeg på hyttetur, og det ser jeg virkelig frem til!! Er så lenge siden sist nå, og det er så deilig å komme opp dit å bare...slappe av...nyte høsten med alt den fører med seg (hvis ikke det har kommet snø der oppe nå, da, det har jeg ikke sjekket, men jeg blir ikke skuffet av det heller jeg (bortsett fra at vi har sommerdek selvfølgelig..))

Om du skal oppover traktene rundt forbi, så er det ikke kommet snø enda. IKKE SKAL DET KOMME HELLER!! :kjefte: Kommer du innom på :kaffekopp: ?

Ber samtidig om tilgivelse for at jeg ikke kom hit i helgen. Skravla tipset meg om denne boka, men jeg hadde så mye annet å gjøre... :klemmer:

hei, når passerte jeg 800 innlegg :klø:

Det går unna gitt...fortsetter jeg i dette tempoet er jeg oppe i 1000 før jul.... :sjenert::fnise:

Du er oppe i 1000 før helgen du! :ler:

Du skulle rydde og pakke, hender jo at noe er viktigere enn KG :ler:

Er ikke alltid hun har vært så aktiv på dagtid fra jobb, men kveldene derimot........

Har ordnet meg fri på fredagene, så da må dere være klare!! ;)

Legg skylda på meg du!! :slåss:

Det ville blitt store vansker rundt på arbeidsplassene :skratte: , eneste er at jeg savner henne her :klemmer:

SØTE DEG!! :rødme: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...