Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

I UK klarer de å sende en pakke til Norge fra en dag til en annen, men den forb... Posten i Norge har på TRE dager ikke klart å få pakken videre fra Oslo engang :murvegg: Jeg vil ha pakken min NÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er ikke det pussig? Det går kjempefort i England. :Nikke:

Posten her sender oss stadig brev som skal til en fyr et helt annet sted her i byen. Men han har samme husnummer som oss, og samme etternavn som Noen. Det har forøvrig halve byen.

I dag åpnet jeg en konvolutt, og det var ny pin-kode til mastercard. Hm, ingen av oss har jo det? Tittet på adressen, joda, det var ikke til Noen men han andre fyren!

Vi har ringt posten ørten ganger, og jeg ringte igjen. Hun lurte på om vi hadde navn på postkassa vår? Eh, JA!?

Nå må jeg leke postbud også. :sinna:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke få sagt hvor sterke hatfølelser jeg har overfor posten. De øker og øker og øker og øker prisene sine parallellt med at de blir dårligere og dårligere og dårligere på tjenesten de skal utføre. Jeg blir så forbannet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nå jeg skal skryte av posten? :fnise: Jeg postet en pakke etter jobb torsdag, fredag var den på plass hos Faerie...

Men de slet hardt i den perioden både jeg, pappa og lillebror og søster flyttet på oss, delvis til/fra samme adresser -jeg flyttet fra A til B, pappa/lillebror fra B til C og søster fra C til D. Kaos, værsågod :ler:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ringte og skjelte på dem nettopp....damen i telefonen lovte at jeg skulle få den i dag...så gjenstår det å se....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittet nettopp bak over skulderen min nå, og for et vær! Passer perfekt til humøret mitt om dagen; det er strååålende sol og nydelig ute :smilbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...