Bomull Skrevet 22. november 2008 #6241 Del Skrevet 22. november 2008 Annie, november er da en høstmåned mars, april og mai = vår juni, juli og august = sommer september, oktober og november = høst desember, januar og februar = vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. november 2008 #6242 Del Skrevet 22. november 2008 Her er november definitivt en vintermåned! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2008 Forfatter #6243 Del Skrevet 22. november 2008 De' ække høst nå!! Nå ær'e vintærn!! Så bra at du trives med forandringene som har skjedd Mangler :snø: Nettopp mitt poeng også. Så lenge ikke den dumme snøen kan komme så kaller jeg det høst Snø gjør ikke vinter. Det er kalenderen som sier det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2008 Forfatter #6244 Del Skrevet 22. november 2008 Her er november definitivt en vintermåned! Der jeg kommer fra er jo siste halvdel av oktober vintermåned, november, desember, januar, februar og mars! Er det noe rart jeg savner snøen her jeg bor nå, så mye snø som jeg er vant til??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. november 2008 #6245 Del Skrevet 22. november 2008 Der jeg kommer fra er jo siste halvdel av oktober vintermåned, november, desember, januar, februar og mars! Er det noe rart jeg savner snøen her jeg bor nå, så mye snø som jeg er vant til??? Skjønner deg godt, jeg Har du vært på shopping i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2008 Forfatter #6246 Del Skrevet 22. november 2008 Skjønner deg godt, jeg Har du vært på shopping i dag? Nei, shoppet i går. Dagen i dag har gått så fort at jeg vet egentlig ikke hvor den har blitt av, men jeg har fått gjort fornuftige ting, og sitter her nå nydusjet i koseklær og venter på håndballkamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. november 2008 #6247 Del Skrevet 22. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 23. november 2008 Forfatter #6248 Del Skrevet 23. november 2008 Og hva var det oppi det glasset der da mon tro? *skeptisk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. november 2008 #6249 Del Skrevet 23. november 2008 Det er sommer det er sol og det er sø...um....Det er..høst, og det er sol og det er løøøørdag Neida, det er vinter det er :snø: og det er søøøøøøøøøøøndag... Annie, november er da en høstmåned mars, april og mai = vår juni, juli og august = sommer september, oktober og november = høst desember, januar og februar = vinter Den kalenderen stemmer ikke med den jeg er oppvokst med. Ifølge pappa har vi ikke vår, sommer eller høst der jeg kommer fra. Der er det ni måneder med vinter og tre måneder med dårlig sparkføre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 23. november 2008 Forfatter #6250 Del Skrevet 23. november 2008 Neida, det er vinter det er :snø: og det er søøøøøøøøøøøndag... Den kalenderen stemmer ikke med den jeg er oppvokst med. Ifølge pappa har vi ikke vår, sommer eller høst der jeg kommer fra. Der er det ni måneder med vinter og tre måneder med dårlig sparkføre... Sånn er jeg også oppvokst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. november 2008 #6251 Del Skrevet 23. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 23. november 2008 #6252 Del Skrevet 23. november 2008 Neida, det er vinter det er :snø: og det er søøøøøøøøøøøndag... Vil også ha :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. november 2008 #6253 Del Skrevet 23. november 2008 Vil også ha :snø: Bare kom og hent så mye dere vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 24. november 2008 #6254 Del Skrevet 24. november 2008 God morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. november 2008 Forfatter #6255 Del Skrevet 24. november 2008 For en natt!! Har ligget og vridd meg i HELE natt. Hvis jeg hadde hatt en femmer for hver gang jeg hadde snudd meg hadde jeg vært rik nå! Dette blir en laaang dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 24. november 2008 #6256 Del Skrevet 24. november 2008 Trenger du en ? Eller en bøtte kaffe kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. november 2008 Forfatter #6257 Del Skrevet 24. november 2008 Trenger du en ? Eller en bøtte kaffe kanskje? En bøtte kaffe med tilhørende sukker vill nok gjort susen, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. november 2008 #6258 Del Skrevet 24. november 2008 :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: Fant ikke noen sukkersmiley, så du får sjokolade istedet. Det gjør sikkert samme nytten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. november 2008 Forfatter #6259 Del Skrevet 24. november 2008 :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: :sjokolade: Fant ikke noen sukkersmiley, så du får sjokolade istedet. Det gjør sikkert samme nytten... *gleder meg til jeg skal spise sjokolade på ordentlig på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 24. november 2008 #6260 Del Skrevet 24. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå