loffen Skrevet 19. november 2008 #6221 Del Skrevet 19. november 2008 Bh-størreles er da rare ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6222 Del Skrevet 20. november 2008 Våknet av en lyd kl. 5 i dag morges og fikk ikke sove igjen.... skulle ønske jeg ikke sov så lett..jaja...siste dag før helgen, så det skal vel gå på et vis.. Er forresten ferdig med alle de merkelige tallene og bokstavene mine Og sjefen drar snart, så da blir det en rooolig og avslappende dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. november 2008 #6223 Del Skrevet 20. november 2008 SJEFEN DRAR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6224 Del Skrevet 20. november 2008 SJEFEN DRAR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 20. november 2008 #6225 Del Skrevet 20. november 2008 Ørepropper. De ga meg god søvn i natt og i dag tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 20. november 2008 #6226 Del Skrevet 20. november 2008 Har aldri klart å sove med ørepropper jeg. Men den gang jeg var student var de greie å ha når jeg satt på lesesalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6227 Del Skrevet 20. november 2008 Ørepropper. De ga meg god søvn i natt og i dag tidlig. Har aldri klart å sove med ørepropper jeg. Men den gang jeg var student var de greie å ha når jeg satt på lesesalen. Sover alltid med ørepropper, men de er jo ikke i stand til å stenge absolutt alt av lyd ute, og så var som jeg er for lyder er en bitteliten lyd nok til å vekke meg, selv med ørepropper. (for alt jeg vet kan det hende jeg drømte lyden, og da kan dere tenke dere hvor var jeg er for lyd når jeg til og med våkner av det ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 20. november 2008 #6228 Del Skrevet 20. november 2008 (for alt jeg vet kan det hende jeg drømte lyden, og da kan dere tenke dere hvor var jeg er for lyd når jeg til og med våkner av det ) Imponerende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. november 2008 #6229 Del Skrevet 20. november 2008 Sover alltid med ørepropper, men de er jo ikke i stand til å stenge absolutt alt av lyd ute, og så var som jeg er for lyder er en bitteliten lyd nok til å vekke meg, selv med ørepropper. (for alt jeg vet kan det hende jeg drømte lyden, og da kan dere tenke dere hvor var jeg er for lyd når jeg til og med våkner av det ) Og du fikk sove ved siden av meg i den knirkete klappsenga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. november 2008 Forfatter #6230 Del Skrevet 20. november 2008 Og du fikk sove ved siden av meg i den knirkete klappsenga! Hvem sa jeg sov? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 20. november 2008 #6231 Del Skrevet 20. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. november 2008 #6232 Del Skrevet 20. november 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 20. november 2008 #6233 Del Skrevet 20. november 2008 Mannen er slik, hører lyder der det ikke har vært en lyd på mange år. Selv så snorker han så huset rister, det vokner han ikke av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. november 2008 Forfatter #6234 Del Skrevet 21. november 2008 (endret) Har sett to episoder av PRison Break, gått litt over en times tur, dusjet og holder nå på å lage meg lunsj. Etterpå skal jeg til byen og handle jule-/kalendergaver. Livet er i grunn helt ok *edit; morsom skrivefeil fjernet* Endret 21. november 2008 av Brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 21. november 2008 #6235 Del Skrevet 21. november 2008 Helt klart en morsom skrivefeil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. november 2008 Forfatter #6236 Del Skrevet 21. november 2008 Helt klart en morsom skrivefeil.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 22. november 2008 Forfatter #6237 Del Skrevet 22. november 2008 Det er sommer det er sol og det er sø...um....Det er..høst, og det er sol og det er løøøørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. november 2008 #6238 Del Skrevet 22. november 2008 De' ække høst nå!! Nå ær'e vintærn!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 22. november 2008 #6239 Del Skrevet 22. november 2008 Har sett to episoder av PRison Break, gått litt over en times tur, dusjet og holder nå på å lage meg lunsj. Etterpå skal jeg til byen og handle jule-/kalendergaver. Livet er i grunn helt ok *edit; morsom skrivefeil fjernet* Så bra at du trives med forandringene som har skjedd De' ække høst nå!! Nå ær'e vintærn!! Mangler :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 22. november 2008 #6240 Del Skrevet 22. november 2008 Snø gjør ikke vinter. Det er kalenderen som sier det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå