Brukernavn Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #6141 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er du glad i frifredagene dine ? Håper dere er fornøyd med filmen! ER veldig veldig glad i fridagene mine. Og i dag har jeg hatt en til, siden jeg skal jobbe på fredag denne uken. Var filmen bra? Filmen var bra nok. Mye dans og musikk. Jeg klarte jo selvfølgelig å irritere meg over at folk istedenfor å skaffe barnevakt tar med små barn helt ned i ett/to års alderen for så å la dem springe rundt, rope på mamma, leke gjemsel med noen som var rundt 8-9 osv... Nuppa sa på vei ut at hun ville se den igjen, så da var vel hun kjempefornøyd i allefall. Selv kunne jeg faktisk tenkt meg cd'en. Mye fin musikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 28. oktober 2008 #6142 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skjønner godt at du blir lei sånne små på kino, tenker ikke foreldrene på at andre har betalt og ser på det som en opplevelse God morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #6143 Del Skrevet 28. oktober 2008 Skjønner godt at du blir lei sånne små på kino, tenker ikke foreldrene på at andre har betalt og ser på det som en opplevelse God morgen Tydeligvis ikke God morgen til deg også Første dag på jobb for meg denne uken. Har noen ikke så morsomme dager på jobb foran meg, så jeg gleder meg til denne uken er over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 28. oktober 2008 #6144 Del Skrevet 28. oktober 2008 Tydeligvis ikke God morgen til deg også Første dag på jobb for meg denne uken. Har noen ikke så morsomme dager på jobb foran meg, så jeg gleder meg til denne uken er over. Dumme eller vanskelige arbeidsoppgaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 28. oktober 2008 Forfatter #6145 Del Skrevet 28. oktober 2008 Mja, vanskelige, slitsomme og kjedelige dager er det jeg har foran meg tenker jeg vi sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 28. oktober 2008 #6146 Del Skrevet 28. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 28. oktober 2008 #6147 Del Skrevet 28. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #6148 Del Skrevet 29. oktober 2008 Det er så koselig å komme inn til masse klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #6149 Del Skrevet 29. oktober 2008 :snø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. oktober 2008 #6150 Del Skrevet 29. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #6151 Del Skrevet 29. oktober 2008 "mamma; tror du på gud?" Jøss...hvor kom det fra...halv åtte på morgenen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #6152 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er litt oppgitt over mamman til venninna til Nuppa akkurat nå, forresten...Når Nuppa og jeg skulle dra i dag morges kunne hun fortelle at i går hadde de ikke behøvd å ha på bilbelte for det hadde mamman til venninna sagt Jeg snudde meg rolig rundt så på henne med alvorlige øyne og ba henne love meg at hun alltid og alltid ville ha på seg bilbeltet heretter uavhengig av hva noen andre sa og uavhengig av hvor kort bilturen hun skulle på var. Hun lovte, så håper jeg hun forstod alvoret... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 29. oktober 2008 #6153 Del Skrevet 29. oktober 2008 Mja, vanskelige, slitsomme og kjedelige dager er det jeg har foran meg tenker jeg vi sier.. Dårlig kombinasjon :snø: :snø: hos deg også Jeg er litt oppgitt over mamman til venninna til Nuppa akkurat nå, forresten...Når Nuppa og jeg skulle dra i dag morges kunne hun fortelle at i går hadde de ikke behøvd å ha på bilbelte for det hadde mamman til venninna sagt Jeg snudde meg rolig rundt så på henne med alvorlige øyne og ba henne love meg at hun alltid og alltid ville ha på seg bilbeltet heretter uavhengig av hva noen andre sa og uavhengig av hvor kort bilturen hun skulle på var. Hun lovte, så håper jeg hun forstod alvoret... Skjønner godt at du er oppgitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 29. oktober 2008 #6154 Del Skrevet 29. oktober 2008 Bruk av bilbelte trodde jeg var en selvfølge for de alle fleste, og særlig når man har barn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 29. oktober 2008 #6155 Del Skrevet 29. oktober 2008 Kommer du å si noe til henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #6156 Del Skrevet 29. oktober 2008 Dårlig kombinasjon Ja, dessverre, men det går jo helst bedre enn man frykter. Gjør jo som regel det.. Er snart ferdig med en dusteoppgave heldigvis...men det er mange igjen Bruk av bilbelte trodde jeg var en selvfølge for de alle fleste, og særlig når man har barn i bilen. Og spesielt andres barn!! HUN kan jo ikke avgjøre at det er greit at MITT barn sitter uten bilbelte. Kommer du å si noe til henne? Ikke dersom dette er en engangshendelse, men om det skjer igjen kommer jeg til å ta det opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 29. oktober 2008 #6157 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er litt oppgitt over mamman til venninna til Nuppa akkurat nå, forresten...Når Nuppa og jeg skulle dra i dag morges kunne hun fortelle at i går hadde de ikke behøvd å ha på bilbelte for det hadde mamman til venninna sagt Jeg snudde meg rolig rundt så på henne med alvorlige øyne og ba henne love meg at hun alltid og alltid ville ha på seg bilbeltet heretter uavhengig av hva noen andre sa og uavhengig av hvor kort bilturen hun skulle på var. Hun lovte, så håper jeg hun forstod alvoret... Å FY FLATE!!! Jeg hadde blitt spinnvill!!! Håper ikke det finnes mange som er så dumme! Snø... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. oktober 2008 #6158 Del Skrevet 29. oktober 2008 Desverre finnes det litt for mange dumme mennesker her i verden. Så det er bare å håpe at Nuppa forstår hvor viktig bilbeltet er. Den episoden viser jo bare hvor viktig det er at dere som foreldre er nøye med å forklare og lære ungene hvordan de skal forholde seg til forskjellige situasjoner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 29. oktober 2008 Forfatter #6159 Del Skrevet 29. oktober 2008 Desverre finnes det litt for mange dumme mennesker her i verden. Så det er bare å håpe at Nuppa forstår hvor viktig bilbeltet er. Den episoden viser jo bare hvor viktig det er at dere som foreldre er nøye med å forklare og lære ungene hvordan de skal forholde seg til forskjellige situasjoner... Ja, jeg forklarte henne nøye hvorfor jeg reagerte som jeg gjorde og hvorfor det var viktig, så jeg håper bare at det sank inn.. Eneste jeg er litt lei meg for er at hun som var helt uskyldig oppi det hele var den som fikk "alvorspraten" når hun bare ville fortelle meg noe "spennende" Men sånn er det nå engang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 29. oktober 2008 #6160 Del Skrevet 29. oktober 2008 Jeg er litt oppgitt over mamman til venninna til Nuppa akkurat nå, forresten...Når Nuppa og jeg skulle dra i dag morges kunne hun fortelle at i går hadde de ikke behøvd å ha på bilbelte for det hadde mamman til venninna sagt Jeg snudde meg rolig rundt så på henne med alvorlige øyne og ba henne love meg at hun alltid og alltid ville ha på seg bilbeltet heretter uavhengig av hva noen andre sa og uavhengig av hvor kort bilturen hun skulle på var. Hun lovte, så håper jeg hun forstod alvoret... Så dumme folk er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå