Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2008 #6101 Del Skrevet 24. oktober 2008 pm er sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #6102 Del Skrevet 24. oktober 2008 Mailen er på vei ut av utboksen min - det tar bare litt tid. Si fra om du får den og om du får det til å funke, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2008 #6103 Del Skrevet 24. oktober 2008 :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #6104 Del Skrevet 24. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. oktober 2008 #6105 Del Skrevet 24. oktober 2008 *har ikke noe fornuftig å komme med i den sammenhengen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #6106 Del Skrevet 24. oktober 2008 Men JEG har gjort fornuftige ting i dag. Først ryddet vi littegrann her, så trente jeg på skytingen min for første gang på evigevigevigheter. Så har jeg vasket 5 maskiner med klær i dag. SÅ har jeg ryddet i klesskapet mitt i dag!! Har kastet noen ting, lagt en hel del i en søppelsekk som skal til..hm...husker ikke hva organisasjonen heter, men noen som sender klær, sko, sengetøy, gardiner og alt mulig til de som trenger det litt mer enn meg. Det ble så ryddig i skapet mitt!! Nå ønsker jeg meg sånn dings til å ha beltene mine i bare..og så har jeg ikke gått igjennom alle klærne som var for små som ligger på loftet ennå da, men det får jeg ta en annen dag.. Og nå sitter jeg her og ser beat for beat og synger som bare det mens jeg surfer på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. oktober 2008 #6107 Del Skrevet 24. oktober 2008 Så deilig med ryddig klesskap! Har gjort masse i dag jeg, og er for sliten til å dusje, selv om jeg trenger det! Ser 'skal vi danse' og koser meg på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #6108 Del Skrevet 24. oktober 2008 Ser jeg for mye "feil" på tv når den første jeg tenker på når de sier at de skal snakke om presidentkandidatene i USA er Rob Lowe fra serien Brothers & Sisters ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. oktober 2008 #6109 Del Skrevet 24. oktober 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 24. oktober 2008 Forfatter #6110 Del Skrevet 24. oktober 2008 Men nå tar jeg kvelden. Har vært koselig å henge her sammen med dere i kveld. Skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp i morgen kveld også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 24. oktober 2008 #6111 Del Skrevet 24. oktober 2008 I morra kveld er jeg på -fest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2008 #6112 Del Skrevet 24. oktober 2008 Så deilig med ryddig klesskap! Har gjort masse i dag jeg, og er for sliten til å dusje, selv om jeg trenger det! Ser 'skal vi danse' og koser meg på KG. Har kun gjort det som var høyst nødvendig her i dag jeg. De stakkars gjestene mine må til og med legge på sengetøy selv når de kommer. *superhusmor * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. oktober 2008 #6113 Del Skrevet 24. oktober 2008 Men nå tar jeg kvelden. Har vært koselig å henge her sammen med dere i kveld. Skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp i morgen kveld også I morra kveld er jeg på -fest. Jeg med Skravla og Daria i morgen kveld jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 25. oktober 2008 #6114 Del Skrevet 25. oktober 2008 *lukker ørene for prat om rydding av klesskap* God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. oktober 2008 #6115 Del Skrevet 25. oktober 2008 Ser jeg for mye "feil" på tv når den første jeg tenker på når de sier at de skal snakke om presidentkandidatene i USA er Rob Lowe fra serien Brothers & Sisters ?? Men nå tar jeg kvelden. Har vært koselig å henge her sammen med dere i kveld. Skal ikke se bort i fra at jeg dukker opp i morgen kveld også Send meg en melding da vel, om jeg ikke er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 25. oktober 2008 #6116 Del Skrevet 25. oktober 2008 Skulle ønske jeg var like flink. Skapet mitt trenger en gjennomgang. Noen ekstra kg gjorde at det meste inn i der kan legges i ei eske til en bedre dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #6117 Del Skrevet 25. oktober 2008 Skulle ønske jeg var like flink. Skapet mitt trenger en gjennomgang. Noen ekstra kg gjorde at det meste inn i der kan legges i ei eske til en bedre dag Er sånn det har vært hos meg også....først var jeg supertynn...og kastet ut alle klærne som var for store...så la jeg på meg 23 kg ( ) så tømte jeg skapet for alle for små klær ( la dem på loftet) og kjøpte klær som passet. Nå har jeg gått ned 12 kg og har derfor ryddet med hard hånd... (denne gangen har jeg ikke hevet ut alle store klær, da...) Så nå er det så ryddig og fint i skapet mitt og bare med klær jeg liker. Har fortsatt igjen å gå igjennom "små-klærne" på loftet, men jeg skal ned 4 kg til før jeg gjør det til meg, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #6118 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er skikkelig høst storm ute. Er så deilig å sitte inne i godstolen, nydusjet i pyjamas med laptopen på fanget og tv på i bakgrunnen. Livet er i grunnen helt ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. oktober 2008 #6119 Del Skrevet 25. oktober 2008 Liver er i grunn helt ok her også. Tror ikke katta syns det forresten, han står utenfor døra og banker på.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 25. oktober 2008 Forfatter #6120 Del Skrevet 25. oktober 2008 Dakar pusen! Dyret her i huset har et hus han hadde gjemt seg i når jeg gikk for å legge ham i sted. Jeg blåste nesten overende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå