Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Gjest Joker'n
:sjarmor:

Har tenkt på deg i hele dag jeg faktisk!!

(har sittet med pepsi max flasken i hele dag - merkelig hvordan det liksom bare har blitt deg :ler: )

:ler:

Morsomt :-D Jeg sitter her med Pepsi Max nå jeg vet du :rødme: Blir rent mo i knærne jeg, guri lann så godt det er.. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Innom og :klemmer: på litt.

nå logger jeg av og finner armkroken til mannen :)

:klemmer: tilbake

Mannen min er på jobb, så jeg skal finne sengen helt alene :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

*spiser naanbrød etter middagen*

Lager du selv eller kjøper du ferdig? Hvis du kjøper ferdig så vil jeg gjerne ha merket på den. Klarer ikke å finne godt naanbrød som er ferdiglaget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jane Austen

Vel. Ja. Som travel og perfekt småbarnsmor, elskerinne, husmor, yrkeskvinne osvosv så lager jeg SELVFØLGELIG naanbrødene mine selv. Jeg dyrker og maler sogar mitt eget mel.

I dag prioriterte jeg imidlertid andre ting så da kjøpte jeg det eneste nærbutikken hadde å by på, nemlig Santa Marias naanbrød. Helt sikkert ikke det beste, men det eneste alternativet jeg hadde til det jeg vanligvis lager fra bunnen av. Og når jeg sier fra bunnen av, så mener jeg virkelig fra bunnen av. Åff kårs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Ja. Som travel og perfekt småbarnsmor, elskerinne, husmor, yrkeskvinne osvosv så lager jeg SELVFØLGELIG naanbrødene mine selv. Jeg dyrker og maler sogar mitt eget mel.

I dag prioriterte jeg imidlertid andre ting så da kjøpte jeg det eneste nærbutikken hadde å by på, nemlig Santa Marias naanbrød. Helt sikkert ikke det beste, men det eneste alternativet jeg hadde til det jeg vanligvis lager fra bunnen av. Og når jeg sier fra bunnen av, så mener jeg virkelig fra bunnen av. Åff kårs.

Oppskrift???

Har du kjøpt tandori-ovn også :fnise:

Tror ikke jeg har smakt Santa Marias naanbrød..... må prøves en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvfølgelig et topp utstyrt kjøkken som dekker alle krav, måtte de være religiøse eller kulturelle.

Selvfølgelig.

Passer det at jeg kommer innom i morgen for en skikkelig indisk middag?

Endret av Skravla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
:vinke:

*spiser naanbrød etter middagen*

Å, det spiste jeg mye av når jeg jobbet et visst sted... *savner småspising av nanbrød*

:hallo:

:hallo:

Oppskrift???

Har du kjøpt tandori-ovn også :fnise:

Tror ikke jeg har smakt Santa Marias naanbrød..... må prøves en gang.

Jeg har selvfølgelig et topp utstyrt kjøkken som dekker alle krav, måtte de være religiøse eller kulturelle.

Selvfølgelig.

Passer det at jeg kommer innom i morgen for en skikkelig indisk middag?

Såklart. Det slenger jeg kjapt sammen ila en 5 minutters tid.

Bra. Da er jeg hos deg rundt kl 17.30 :fnise:

ok!

:hoho: Dere er herlige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg faktisk HELT oppdatert her inne!!! Tok litt tid, men det gikk. Jeg er virkelig ikke i form, så jeg skal ikke gjøre så mange krumspring i dag egentlig. Tenker å logge av her nå for å lese i bøkene mine. Må bare innom bloggene først kom jeg plutselig på....

:vinke: så lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...