Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fikk visst ikke sove lenger enn til 0530 i dag, jeg :roll: Tipper jeg er passe :Gjesp: innen klokken bli 21...

Huffda, får håpe det tross alt ble noen timers søvn på deg i dag :klemmer:

Hvordan har du det i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sovet godt i natt. Men er likevel så :Gjesp: at jeg drikker kaffe for å våkne...

Men det ser ut til å bli en fin dag likevel. Ute er det :sol: og jeg skal oppholde meg utendørs flere timer i dag. Regner med at jeg treffer masse koselige folk. Også har jeg tatt opp reker fra fryseren, så jeg skal kose meg med god mat i kveld. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lille snuppa har nettopp trøkt i seg 6 brødskiver (og jeg skjærer IKKE tynne brødskiver) :dåne: Godt det er en av oss som har matlyst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lille snuppa har nettopp trøkt i seg 6 brødskiver (og jeg skjærer IKKE tynne brødskiver) :dåne: Godt det er en av oss som har matlyst..

Imponerende :skratte:

Hvordan går det med deg i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg i dag :klemmer:

:vetikke:

Snakker med Multi på msn nå, og det hjelper i det minste å få tankene bort fra alt det mørke som rir meg...men jeg frykter at den kommende uken også blir tøff, men det går seg vel til etterhvert :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

*sitter på eventyrfabrikken*

Har med to bøker, litt å spise på og drikke, så jeg skal vel klare meg her noen timer. Greit å slippe å "underholde" selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sitter på eventyrfabrikken*

Har med to bøker, litt å spise på og drikke, så jeg skal vel klare meg her noen timer. Greit å slippe å "underholde" selv.

*lurer på hva eventyrfabrikken er'

Håper dere får en etter forholdene fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag mente Nuppa at jeg burde være med i Top Model :dåne:....dersom noen trenger litt oppmuntring er det bare å si fra, så skal dere få låne Nuppa en dag eller to :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...