kort innpå Skrevet 10. oktober 2007 #561 Del Skrevet 10. oktober 2007 Skulle vært med i en syklubb du, KI Da hadde det vert lite sying og skravling iallefall. Ikke kan jeg sy, og veldig lite snakk hadde det også blitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. oktober 2007 #562 Del Skrevet 11. oktober 2007 Da hadde det vert lite sying og skravling iallefall. Ikke kan jeg sy, og veldig lite snakk hadde det også blitt. Si meg, har denne dagboka blitt felles - ser ikke ut som det er noen som eier den lenger :klø: Brukernavn - hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #563 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg er ferdig med bok nr 20, tror jeg. Jeg veeeenter på neste. Jeg skal begynne på nr 15 når jeg er oppdatert her inne... Trenger du kanskje en ekstra i dag? Ja...det gjorde jeg...var HELT skutt innen jeg fant sengen på kvelden.. Håper den var til meg. *tar kaffekoppen før noen andre ser den* Mange til BN. tilbake Det var såå kåååschelig atte!!! :skravle: Kjempehyggelig! Ja, det var kjempekoselig å treffe dere!!! Gleder meg til neste gang allerede! Si meg, har denne dagboka blitt felles - ser ikke ut som det er noen som eier den lenger :klø: Brukernavn - hvor er du? *rekker opp hånden* Jeg er her....har vært bortreist siden fredag, og ikke hatt noe særlig tilgang på nett, men NÅ er jeg tilbake...og i dag er jeg til og med hjemme fra jobb, for snuppa er syk så jeg rekker å oppdatere meg (Jeg hopper for oppdatering - IKKE for sykt barn!!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #564 Del Skrevet 11. oktober 2007 Nå skal jeg spille Buzz junior med dattra mi før jeg oppdaterer meg her inne...må prioritere små snupper foran store snupper (I hvertfall når den lille er syk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. oktober 2007 #565 Del Skrevet 11. oktober 2007 Godt å ha deg tilbake Syke barn er greit så lenge de ikke er fryktelig syke - kos dere med spillet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #566 Del Skrevet 11. oktober 2007 Godt å ha deg tilbake Syke barn er greit så lenge de ikke er fryktelig syke - kos dere med spillet! Nettopp Hun kunne sikkert orket en dag på sfo i dag (det er høstferie) men jeg tror sjansen for at hun blir ordentlig frisk er større om hun tar det helt med ro en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. oktober 2007 #567 Del Skrevet 11. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. oktober 2007 #568 Del Skrevet 11. oktober 2007 Var dere tomme i hodet i går, eller var det bare masse energi som måtte ut :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: Det er servert! Om jeg er tom i hodet så innrømmer jeg det i hvertfall ikke her!! Hvordan er det med snuppa nå BN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 11. oktober 2007 #569 Del Skrevet 11. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. oktober 2007 Forfatter #570 Del Skrevet 11. oktober 2007 Hvordan er det med snuppa nå BN? Hun er fortsatt tett i brystet, men formen er ok, så da går det sikkert snart over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. oktober 2007 #571 Del Skrevet 11. oktober 2007 Får håpe det ja. Ikke noe morsomt med syke barn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 11. oktober 2007 #572 Del Skrevet 11. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. oktober 2007 #573 Del Skrevet 12. oktober 2007 Om jeg er tom i hodet så innrømmer jeg det i hvertfall ikke her!! Hvordan er det med snuppa nå BN? Bare nekt for alt, det er sikkert det smarteste! Hjemme med sykt barn i dag også, BN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. oktober 2007 #574 Del Skrevet 12. oktober 2007 Nekter for alt ja!! BN? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. oktober 2007 #575 Del Skrevet 12. oktober 2007 Ingen tegn til BN her i dag heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 12. oktober 2007 #576 Del Skrevet 12. oktober 2007 *prøver å lokke BN frem med litt * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #577 Del Skrevet 12. oktober 2007 Hjemme med sykt barn i dag også, BN? Ja...og jeg er ikke helt i form selv heller Ingen tegn til BN her i dag heller *prøver å lokke BN frem med litt * og vips var jeg her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 12. oktober 2007 #578 Del Skrevet 12. oktober 2007 Visste du ikke klarte å motstå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #579 Del Skrevet 12. oktober 2007 Visste du ikke klarte å motstå Har tenkt på deg i hele dag jeg faktisk!! (har sittet med pepsi max flasken i hele dag - merkelig hvordan det liksom bare har blitt deg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerle Skrevet 12. oktober 2007 #580 Del Skrevet 12. oktober 2007 Innom og på litt. nå logger jeg av og finner armkroken til mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå