Loevinna Skrevet 2. august 2008 #5341 Del Skrevet 2. august 2008 Jeg har ikke skjønt hvordan det gikk, men håper det gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 3. august 2008 #5342 Del Skrevet 3. august 2008 <-*imponert* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. august 2008 #5343 Del Skrevet 3. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5344 Del Skrevet 3. august 2008 Så gode dere er *rørt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5345 Del Skrevet 6. august 2008 Regner med jeg kommer tidlig hjem i dag, og trenger virkelig å gjøre husarbeid :dåne: Så...da er det ingen vei utenom å lage meg en liste tror jeg... - sortere klesvask - sette på klesvask - brette klær som henger på snora og legge på plass - rydde skoene i yttergangen - rydde ut av bagene snuppa og jeg hadde i helgen - rydde bordet i gangen - rydde sofaen i gangen - shine kjøkkenet - shine badet (vaske do, vaske innredning, skrubbe gulv, vaske speil, vaske søppelbøtte, rydde hylle, vaske hylle) - rydde soverommet vårt - skifte på senga - rydde oppå kista i innergangen - støvsuge alle gulvene Ja...får jeg gjort alt dette kommer huset til å se bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2008 #5346 Del Skrevet 6. august 2008 Fy for en liste. :dåne: Og den minnet meg om at jeg kanskje burde få igang vaskemaskina her... *tusler ut på badet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 6. august 2008 #5347 Del Skrevet 6. august 2008 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5348 Del Skrevet 6. august 2008 Det går jo heldigvis raskt når jeg først kommer i gang, da.. skal dra fra jobb tidlig i dag, forresten Skal på sykehuset med snuppa for å sjekke ting og tang. Satser på å være hjemme da...tja...halv tre? Så skal vi sikkert spise litt og så er det bare å sette igang.. Satser på å være ferdig slik at jeg kan nyte kvelden i fred og ro når snuppa har lagt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2008 #5349 Del Skrevet 6. august 2008 "Nyte kvelden i fred og ro" er kode for "skravle på KG hele kvelden", sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5350 Del Skrevet 6. august 2008 "Nyte kvelden i fred og ro" er kode for "skravle på KG hele kvelden", sant? Hm...det tenkte jeg ikke på...kanskje det!? :klø: Er det planer om liv her i kveld da mon tro - sortere klesvask - sette på klesvask- brette klær som henger på snora og legge på plass - rydde skoene i yttergangen - rydde ut av bagene snuppa og jeg hadde i helgen - rydde bordet i gangen - rydde sofaen i gangen - shine kjøkkenet - shine badet (vaske do, vaske innredning, skrubbe gulv, vaske speil, vaske søppelbøtte, rydde hylle, vaske hylle) - rydde soverommet vårt - skifte på senga - rydde oppå kista i innergangen - støvsuge alle gulvene Ja...skulle bare inn her slik at jeg fikk sett listen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 6. august 2008 #5351 Del Skrevet 6. august 2008 Hm...det tenkte jeg ikke på...kanskje det!? :klø: Er det planer om liv her i kveld da mon tro Du tenkte ikke på det ?!? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5352 Del Skrevet 6. august 2008 Du tenkte ikke på det ?!? :dåne: Nei, men altså...det var fordi jeg har store planer om å se flere timer med opptak som venter på meg... - sortere klesvask - sette på klesvask - brette klær som henger på snora og legge på plass - rydde skoene i yttergangen - rydde ut av bagene snuppa og jeg hadde i helgen - rydde bordet i gangen - rydde sofaen i gangen - shine kjøkkenet - shine badet (vaske do, vaske innredning, skrubbe gulv, vaske speil, vaske søppelbøtte, rydde hylle, vaske hylle) - rydde soverommet vårt - skifte på senga - rydde oppå kista i innergangen - støvsuge alle gulvene Hm...dette går egentlig litt treigere enn jeg hadde tenkt....jaja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5353 Del Skrevet 6. august 2008 - sortere klesvask - sette på klesvask - brette klær som henger på snora og legge på plass - rydde skoene i yttergangen - rydde ut av bagene snuppa og jeg hadde i helgen - rydde bordet i gangen - rydde sofaen i gangen - shine kjøkkenet - shine badet (vaske do, vaske innredning, skrubbe gulv, vaske speil, vaske søppelbøtte, rydde hylle, vaske hylle) - rydde soverommet vårt - skifte på senga - rydde oppå kista i innergangen - støvsuge alle gulvene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2008 #5354 Del Skrevet 6. august 2008 Her går det unna... Flink du er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5355 Del Skrevet 6. august 2008 - sortere klesvask - sette på klesvask - brette klær som henger på snora og legge på plass - rydde skoene i yttergangen - rydde ut av bagene snuppa og jeg hadde i helgen - rydde bordet i gangen - rydde sofaen i gangen - shine kjøkkenet - shine badet (vaske do, vaske innredning, skrubbe gulv, vaske speil, vaske søppelbøtte, rydde hylle, vaske hylle) - rydde soverommet vårt - skifte på senga - rydde oppå kista i innergangen - støvsuge alle gulvene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5356 Del Skrevet 6. august 2008 Det er det verste som er igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2008 #5357 Del Skrevet 6. august 2008 Heia BN!!! Du er snart ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5358 Del Skrevet 6. august 2008 - sortere klesvask - sette på klesvask - brette klær som henger på snora og legge på plass - rydde skoene i yttergangen - rydde ut av bagene snuppa og jeg hadde i helgen - rydde bordet i gangen - rydde sofaen i gangen - shine kjøkkenet - shine badet (vaske do, vaske innredning, skrubbe gulv, vaske speil, vaske søppelbøtte, rydde hylle, vaske hylle) - rydde soverommet vårt - skifte på senga - rydde oppå kista i innergangen - støvsuge alle gulvene Uff, jeg gidder ikke skrubbe baderomsgulvet...støvsuget det istedenfor...ja, jeg vet det ikke blir det samme Da var det bare sengetøysskift hos oss og snuppa igjen, da :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 6. august 2008 #5359 Del Skrevet 6. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 6. august 2008 Forfatter #5360 Del Skrevet 6. august 2008 :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå