loffen Skrevet 10. juli 2008 #5061 Del Skrevet 10. juli 2008 Det er herlig med ferie, men sannelig deilig å være hjemme igjen også. Ikke minst det at her har alt sin faste plass, og det er skap til toalettsakene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 10. juli 2008 #5062 Del Skrevet 10. juli 2008 Det er herlig med ferie, men sannelig deilig å være hjemme igjen også. Ikke minst det at her har alt sin faste plass, og det er skap til toalettsakene! Ikke minst!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. juli 2008 #5063 Del Skrevet 11. juli 2008 Kanskje jeg skal ta det inne hos deg.. På en måte deilig å være hjemme, men skulle gjerne vært på ferie en uke til...Ja, jeg er ubestemmelig, jeg vet det Velkommen hjem Skjønner hva du mener - men sikkert godt å komme hjem til mannen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5064 Del Skrevet 11. juli 2008 Velkommen hjem Skjønner hva du mener - men sikkert godt å komme hjem til mannen igjen Ja, han var den/det eneste jeg savnet. Hadde det ikke vært for han kunne jeg gjerne tatt to uker til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. juli 2008 #5065 Del Skrevet 11. juli 2008 Ja, han var den/det eneste jeg savnet. Hadde det ikke vært for han kunne jeg gjerne tatt to uker til.. Får ta to uker sammen med han nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 11. juli 2008 #5066 Del Skrevet 11. juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5067 Del Skrevet 11. juli 2008 Får ta to uker sammen med han nå da Ikke så lett å få til, men vi skal ut sammen i kveld, da Konsert og greier (Nei, jeg sier ikke hvilken - da skjønner jo alle hvor jeg bor ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 11. juli 2008 #5068 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg vet hvor du kan si hvilken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. juli 2008 #5069 Del Skrevet 11. juli 2008 Ikke så lett å få til, men vi skal ut sammen i kveld, da Konsert og greier (Nei, jeg sier ikke hvilken - da skjønner jo alle hvor jeg bor ) PM eller hybel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5070 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg vet hvor du kan si hvilken PM eller hybel? Løsningsorienterte som dere var, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 11. juli 2008 #5071 Del Skrevet 11. juli 2008 Løsningsorienterte som dere var, da As allways. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juli 2008 #5072 Del Skrevet 11. juli 2008 Nød lærer naken kvinne å spinne -og nysgjerringe kvinner å finne andre informasjonsveier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2008 #5073 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg vet ihvertfall hvor BN bor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5074 Del Skrevet 11. juli 2008 Åja, dere hadde jeg glemt Får vel tusle inn igjen i hybelen og fortelle hvilken konsert jeg skal på, da...ble litt revet med i referatskrivingen min, skjønner dere - var derfor jeg glemte dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5075 Del Skrevet 11. juli 2008 Det slo meg plutselig at i bloggen til Inlove kjenner jeg ikke alle, så jeg har ikke noe lyst til å legge det ut der, men hallo da folkens...dere VET jo hvor jeg bor så da burde det ikke være store jobben å finne ut hva slags konsert det er her i dag..liiitt innsats får dere yte om dere er så nysgjerrige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. juli 2008 #5076 Del Skrevet 11. juli 2008 Goood mooorning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. juli 2008 #5077 Del Skrevet 11. juli 2008 Det slo meg plutselig at i bloggen til Inlove kjenner jeg ikke alle, så jeg har ikke noe lyst til å legge det ut der, men hallo da folkens...dere VET jo hvor jeg bor så da burde det ikke være store jobben å finne ut hva slags konsert det er her i dag..liiitt innsats får dere yte om dere er så nysgjerrige Det er to i bloggen min som du ikke kjenner. Og de to trenger du ikke være det minste engstelig for. Det er to kjempekoselige jenter. Ingen grunn til bekymring. Og jeg slipper ikke inn noen nye der, uten at hybelboeren vet om det på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #5078 Del Skrevet 11. juli 2008 Goood mooorning! For det første; hvilket humør For det andre; Morning, altså??? Men det første er vel på grunn av tidspunktet for det andre når jeg tenker meg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. juli 2008 #5079 Del Skrevet 11. juli 2008 *vet hvem BN skal på konsert med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 11. juli 2008 #5080 Del Skrevet 11. juli 2008 For det første; hvilket humør For det andre; Morning, altså??? Men det første er vel på grunn av tidspunktet for det andre når jeg tenker meg om var nok tidspunktet jeg fniste av ja Er mer eller mindre nettopp stått opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå