Annie Skrevet 5. oktober 2007 #461 Del Skrevet 5. oktober 2007 Søtinger! Ikke rart jeg har savnet dere. DU HAR VÆRT SAVNET!! Sender deg en PM jeg Kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #462 Del Skrevet 5. oktober 2007 DU HAR VÆRT SAVNET!! Sender deg en PM jeg Kamela bra noen tar ansvar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #463 Del Skrevet 5. oktober 2007 DU HAR VÆRT SAVNET!! Sender deg en PM jeg Kamela *rusler ut fra Skravla sin blogg* Takk snille deg, tålmodighet er ikke min sterke side bestandig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #464 Del Skrevet 5. oktober 2007 bra noen tar ansvar Nå er jeg oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #465 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har jeg gått glipp av noe viktig, så håper jeg noen tar ansvar for meg også! *hvis ikke så kommer jeg å setter meg på dere..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #466 Del Skrevet 5. oktober 2007 *rusler ut fra Skravla sin blogg* Takk snille deg, tålmodighet er ikke min sterke side bestandig Noen må jo passe på deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 5. oktober 2007 #467 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er jeg suppehue, eller er jeg suppehue....kan selvfølgelig sende en pm Til meg også....... Jeg er nemlig ikke nysgjerrig heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #468 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nå er jeg oppdatert Har du anledning?? Har jeg gått glipp av noe viktig, så håper jeg noen tar ansvar for meg også! *hvis ikke så kommer jeg å setter meg på dere..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. oktober 2007 #469 Del Skrevet 5. oktober 2007 *hvis ikke så kommer jeg å setter meg på dere..* Jeg ville vært forsiktig med den trusselen hvis jeg var deg -jeg veier fortsatt mer enn deg, baby til tross Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #470 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ville vært forsiktig med den trusselen hvis jeg var deg -jeg veier fortsatt mer enn deg, baby til tross Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #471 Del Skrevet 5. oktober 2007 Har jeg gått glipp av noe viktig, så håper jeg noen tar ansvar for meg også! *hvis ikke så kommer jeg å setter meg på dere..* Kan sende til deg også jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #472 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg ville vært forsiktig med den trusselen hvis jeg var deg -jeg veier fortsatt mer enn deg, baby til tross Hehe, jammen jeg bruker tyngen min for det det er vært jeg nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #473 Del Skrevet 5. oktober 2007 Den tyngden er ikke verd stort gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 5. oktober 2007 #474 Del Skrevet 5. oktober 2007 Du må nok legge på deg mer enn det om du vil bli truende... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #475 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg som er såå stolt over kiloene mine her da gitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. oktober 2007 #476 Del Skrevet 5. oktober 2007 Nei nå må jeg gå gitt. Prinsessa skal til optiker om en time, og jeg MÅ ordne meg litt! GOD HELG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flying Skrevet 5. oktober 2007 #477 Del Skrevet 5. oktober 2007 Takk for info Annie. Jeg utsetter det i fire dager jeg.. Kake og is blir bra. God helg alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. oktober 2007 #478 Del Skrevet 5. oktober 2007 Til meg også....... Jeg er nemlig ikke nysgjerrig heller. Neimen, så koselig at du er innom Har du anledning?? Skal det være på ettermiddagen? Nei nå må jeg gå gitt. Prinsessa skal til optiker om en time, og jeg MÅ ordne meg litt! GOD HELG!! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #479 Del Skrevet 5. oktober 2007 Neimen, så koselig at du er innom Skal det være på ettermiddagen? Lykke til! Halv fem tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. oktober 2007 #480 Del Skrevet 5. oktober 2007 Rekker ikke holde tritt med all skravlingen idag jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå