Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den annonsen oppe til høyre ble dyr for meg.... Men for et genialt konsept! Jeg kommer meg jo aldri på noen brukthandel...Så nå har jeg bestilt bøker for over 600 derfra :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brukernavn skrev:
Den annonsen oppe til høyre ble dyr for meg.... Men for et genialt konsept! Jeg kommer meg jo aldri på noen brukthandel...Så nå har jeg bestilt bøker for over 600 derfra :dåne:

Hvilken annonse? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukernavn skrev:

:ler:

Tror du har andre annonser enn meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie skrev:
Hvilken annonse? :klø:

loffen skrev:
:ler:

Tror du har andre annonser enn meg.

De har skiftet i hele dag har jeg lagt merke til..

Når jeg kikket dit i dag morges var det reklame for denne siden.... og det ble altså dyrt...de tjente vel inn igjen annonsen bare på meg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukernavn skrev:

Når jeg kikket dit i dag morges var det reklame for denne siden.... og det ble altså dyrt...de tjente vel inn igjen annonsen bare på meg :roll:

Skal ikke trykke på linken....... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk heldigvis noe annet jeg måtte gjøre, så jeg fikk ikke kikka skikkelig på linken. Men kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg til å se på den ved en senere anledning... :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie skrev:
Fikk heldigvis noe annet jeg måtte gjøre, så jeg fikk ikke kikka skikkelig på linken. Men kjenner jeg meg selv rett, så kommer jeg til å se på den ved en senere anledning... :sur:

Men jeg bestilte halve butikken, så det er ingen vits i å bestille noe...bedre å låne av meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Brukernavn skrev:

Jeg åpnet linken, og det var mye fint til Snuppa der!! Hun leser jo masse, og frk. detektiv til 39 kr er litt mindre enn i bokhandel :jepp:

Skal titte litt mer etterpå. De har helt sikkert noe til meg også. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev:
Jeg åpnet linken, og det var mye fint til Snuppa der!! Hun leser jo masse, og frk. detektiv til 39 kr er litt mindre enn i bokhandel :jepp:

Skal titte litt mer etterpå. De har helt sikkert noe til meg også. :fnise:

Og det jeg fant ut da, var at det koster aldri mer enn 110kr å få tilsendt...så det øyeblikket en bikker over på den summen er det jo bare å handle på til en stuper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukernavn skrev:
Men jeg bestilte halve butikken, så det er ingen vits i å bestille noe...bedre å låne av meg :fnise:

Hvis du kjøpte halve butikken, så kan vi kjøpe andre halve. Så kan vi jo byttelåne.

Lager du låneliste eller. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...