Daria Skrevet 29. april 2008 #4341 Skrevet 29. april 2008 Men hadde du ikke nevnt det nå, hadde jeg hatt full tiltro til dine evner jeg...
Sauen Shaun Skrevet 29. april 2008 #4342 Skrevet 29. april 2008 Men hadde du ikke nevnt det nå, hadde jeg hatt full tiltro til dine evner jeg... Prøver å være ærlig jeg. Og da kan jeg vel ikke gjøre meg bedre enn jeg er...
Brukernavn Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4344 Skrevet 30. april 2008 God morgen alle sammen, god morgen far og mor.... Ny dag og absolut nye muligheter. Var tidlig på jobb i dag (til meg å være da, Kamela, vet at det ikke var tidlig for deg), var vel her sånn ti på halv åtte eller noe :-D Men så skal jeg dra igjen tidlig også, da :juhu: :juhu: Fraværsmelding: Jeg forsvinner i 10 tiden i dag, og kommer ikke igjen før mandag :juhu:
Annie Skrevet 30. april 2008 #4345 Skrevet 30. april 2008 Uten problemer sier du... Skulle bare visst hvor mange ganger jeg har sendt pm til Skravla for å få hjelp du... God morgen alle sammen, god morgen far og mor.... Ny dag og absolut nye muligheter. Var tidlig på jobb i dag (til meg å være da, Kamela, vet at det ikke var tidlig for deg), var vel her sånn ti på halv åtte eller noe :-D Men så skal jeg dra igjen tidlig også, da :juhu: :juhu: Fraværsmelding: Jeg forsvinner i 10 tiden i dag, og kommer ikke igjen før mandag :juhu: Hva skal du??? Bare blir borte sånn da gitt! God helg
loffen Skrevet 30. april 2008 #4347 Skrevet 30. april 2008 God morgen alle sammen, god morgen far og mor.... Ny dag og absolut nye muligheter. Var tidlig på jobb i dag (til meg å være da, Kamela, vet at det ikke var tidlig for deg), var vel her sånn ti på halv åtte eller noe :-D Men så skal jeg dra igjen tidlig også, da :juhu: :juhu: Fraværsmelding: Jeg forsvinner i 10 tiden i dag, og kommer ikke igjen før mandag :juhu: :dåne:
loffen Skrevet 1. mai 2008 #4349 Skrevet 1. mai 2008 Tørker støv og vanner planter. Også tok jeg inn posten selvfølgelig.
loffen Skrevet 1. mai 2008 #4355 Skrevet 1. mai 2008 Takker og :bukke: Jeg sier aldri nei til et glass
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå