Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Fremhevede innlegg

Skrevet
Grøss og fyse, tenk om noen andre hadde fått den!! :dåne:

Ja ikke sant!!!!!

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gratulerer med ny bukse :klem:

:bukke:

Tror jeg er ferdig med shoppingen min for en stund....på jeans i hvertfall :ler:

Skrevet

Gratulerer med ny bukse. :tommelopp:

Skrevet
:bukke:

Tror jeg er ferdig med shoppingen min for en stund....på jeans i hvertfall :ler:

Skrevet

Jeg fikk forresten ikke mindre enn FIRE tekstmeldinger fra Lindex i dag om 30% på en valgfri vare.

Hvis jeg kjøper bukser der får jeg jo 20% av kjøpesummen i lommepenger i tillegg! :juhu:

Skrevet

God morgen :sol:

Snart en uke til unnagjort - hvordan går det med nedtellingen din?

Skrevet
Jeg fikk forresten ikke mindre enn FIRE tekstmeldinger fra Lindex i dag om 30% på en valgfri vare.

Hvis jeg kjøper bukser der får jeg jo 20% av kjøpesummen i lommepenger i tillegg! :juhu:

:hoho:

Skrevet

Og klokka halv åtte i morges kom det en til!! :dåne:

Skrevet
En investering! :-D

:jepp:

Nå har jeg en dyr jeans til lave sko, og en til høye :jepp:

:hoho: Så heldig du er!! Det er ingen butikker som vil gi meg penger for å hente ut klær :sukk:

Skrevet

Da var jeg allerede oppdatert her inne. Etter to dager borte og så var det ikke mer å oppdatere seg på :dåne: Hva driver dere med om dagen?

Grunnen til at jeg selv ikke har vært her på et par dager ser dere på tråden jeg startet på data forumet på onsdag :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...