Brukernavn Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4101 Skrevet 2. april 2008 Nedtelling hjelper ! Ja, det ser så lenge ut, bare...men av de 55 dagene som er igjen skal jeg jo være på den jobben bare...telletelle...14! Kjekt med lav stillingsprosent, altså! 14 dager må jeg da vel greie!!
Brukernavn Skrevet 2. april 2008 Forfatter #4103 Skrevet 2. april 2008 Sliter fortsatt med klokkestillinga....
malle Skrevet 2. april 2008 #4105 Skrevet 2. april 2008 Sliter fortsatt med klokkestillinga.... Da er vi to. HA en fin dag Bn.
Impala Skrevet 2. april 2008 #4106 Skrevet 2. april 2008 Sliter fortsatt med klokkestillinga.... Kan ikke si at jeg har merket den i år jeg faktisk.
Skravla Skrevet 2. april 2008 #4109 Skrevet 2. april 2008 Kan ikke si at jeg har merket den i år jeg faktisk. Jeg har faktisk merket den mer enn noensinne akkurat i år..... Alderen kanskje :klø:
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2008 #4111 Skrevet 2. april 2008 Hun hadde ikke merket noe til det den ene dama som kom på møte mandag heller. Hun kom to timer for tidlig, og skjønte ingenting da pianisten prøvde å forklare henne at hun hadde stilt klokka feil veg...
Skravla Skrevet 2. april 2008 #4112 Skrevet 2. april 2008 Hun hadde ikke merket noe til det den ene dama som kom på møte mandag heller. Hun kom to timer for tidlig, og skjønte ingenting da pianisten prøvde å forklare henne at hun hadde stilt klokka feil veg...
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2008 #4113 Skrevet 2. april 2008 Det verste var jo at da hun dukket opp var klokka til pianisten 15.00, og møtet skulle begynne 17.00. Den dama er alltid på plass en time før det begynner. Hun trodde da at klokka var 16.00. Men klokka på armen hennes viste 13.00. Var ikke langt unna at jeg så antall grå hår på pianistens hode øke mens han prøvde å få forklart gamlemor dette...
Skravla Skrevet 2. april 2008 #4114 Skrevet 2. april 2008 Det verste var jo at da hun dukket opp var klokka til pianisten 15.00, og møtet skulle begynne 17.00. Den dama er alltid på plass en time før det begynner. Hun trodde da at klokka var 16.00. Men klokka på armen hennes viste 13.00. Var ikke langt unna at jeg så antall grå hår på pianistens hode øke mens han prøvde å få forklart gamlemor dette... Stakkars gamla.... ikke lett å forstå dette mes sommertid og vintertid.
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2008 #4115 Skrevet 2. april 2008 Stakkars gamla.... ikke lett å forstå dette mes sommertid og vintertid. Nei, det var tydeligvis ikke det...
Skravla Skrevet 2. april 2008 #4116 Skrevet 2. april 2008 BN.... jeg ser skrivefeilen min.... det skulle vært med - ikke mes
Sauen Shaun Skrevet 2. april 2008 #4117 Skrevet 2. april 2008 BN.... jeg ser skrivefeilen min.... det skulle vært med - ikke mes Det var jo rette boka å skrive feil i...
Daria Skrevet 3. april 2008 #4118 Skrevet 3. april 2008 Kan ikke si at jeg har merket den i år jeg faktisk. Synes egentlig aldri jeg merker det -bortsett fra da vi glemte det helt opg holdt på å miste flyet hjem fra Roma Hun hadde ikke merket noe til det den ene dama som kom på møte mandag heller. Hun kom to timer for tidlig, og skjønte ingenting da pianisten prøvde å forklare henne at hun hadde stilt klokka feil veg... Det er ikke så greit...
kamela Skrevet 3. april 2008 #4119 Skrevet 3. april 2008 Ja, det ser så lenge ut, bare...men av de 55 dagene som er igjen skal jeg jo være på den jobben bare...telletelle...14! Kjekt med lav stillingsprosent, altså! 14 dager må jeg da vel greie!! Det går så fint så - 14 dager er ikke mye Jeg har faktisk merket den mer enn noensinne akkurat i år..... Alderen kanskje :klø: Stemmer ikke helt for meg heller i år God morgen
Annie Skrevet 3. april 2008 #4120 Skrevet 3. april 2008 Hun hadde ikke merket noe til det den ene dama som kom på møte mandag heller. Hun kom to timer for tidlig, og skjønte ingenting da pianisten prøvde å forklare henne at hun hadde stilt klokka feil veg... Det verste var jo at da hun dukket opp var klokka til pianisten 15.00, og møtet skulle begynne 17.00. Den dama er alltid på plass en time før det begynner. Hun trodde da at klokka var 16.00. Men klokka på armen hennes viste 13.00. Var ikke langt unna at jeg så antall grå hår på pianistens hode øke mens han prøvde å få forklart gamlemor dette... Stakkars gamla.... Jeg har ikke merket noe til klokkestillinga. 1 time er jo ingenting..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå