Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har dere sett beskjeden fra KG eller? At Dagbøkene og Bloggene skal legges ned pga pes i henhold til gjesteposting?? Lukter aprilspøk lang vei :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har dere sett beskjeden fra KG eller? At Dagbøkene og Bloggene skal legges ned pga pes i henhold til gjesteposting?? Lukter aprilspøk lang vei :ler:

Såpass :ler:

Skrevet

KI!! Det var sjelden mann på disse trakter. :klem:

Bedre med ryggen?

Skrevet

Jeg skjønner forresten ikke hva den klokkestillingen skal være godt for :Gjesp: Hele dagen i går ble ødelagt fordi kroppen måtte opp en time for tidlig, og dagen i dag ser ikke ut til å bli noe bedre....Det blir dobbelt ille, liksom, for på kvelden er jo også kroppen en time kortere, så da sovner du en time senere, og må opp når det inne i kroppen er en time tidligere enn normalt...må bli tull av sånt...

(Ja jeg er på krigsstien over alt og alle i dag)

Skrevet
KI!! Det var sjelden mann på disse trakter. :klem:

Bedre med ryggen?

Ikke så sjelden, er innom ofte på kvelden og leser, men skriver ikke så ofte.

Ryggen er litt vond ennå, men det går seg sikkert til.

Unskyld, men jeg må le av deg og kokke kunstene dine men å glemme egg........

:fnise:

Skrevet
Jeg skjønner forresten ikke hva den klokkestillingen skal være godt for :Gjesp: Hele dagen i går ble ødelagt fordi kroppen måtte opp en time for tidlig, og dagen i dag ser ikke ut til å bli noe bedre....Det blir dobbelt ille, liksom, for på kvelden er jo også kroppen en time kortere, så da sovner du en time senere, og må opp når det inne i kroppen er en time tidligere enn normalt...må bli tull av sånt...

(Ja jeg er på krigsstien over alt og alle i dag)

Pass på blodtrykket... :fnise:

Skrevet

Heisann! Så er jeg oppdatert hos deg også.

Og hvis du stikker innom bloggen min, så finner du ut sånn omtrent når jeg kommer til dine trakter. Ferieplanene begynner å ta litt form nå. :jepp:

Skrevet
Unskyld, men jeg må le av deg og kokke kunstene dine men å glemme egg........

:fnise:

Ja....gjør ikke alle det???

:rodme:

Pass på blodtrykket... :fnise:

Ja, det ligger tynt an i dag, faktisk :ler:

Heisann! Så er jeg oppdatert hos deg også.

Og hvis du stikker innom bloggen min, så finner du ut sånn omtrent når jeg kommer til dine trakter. Ferieplanene begynner å ta litt form nå. :jepp:

*tasser inn*

Skrevet

Og nå har jeg gitt opp hele Elkjøp, faktisk. De skulle ringe meg "rett tilbake etter at en dame er ferdig i telefonen" og det var for halvannen time siden....

Så da søkte jeg opp en butikk lokalt som i tillegg hadde et lokalt nummer jeg kunne ringe, bestilte og ble lovet levering til vår klient ca kl 14, og regning til oss! Enkelt og greit!

Gleder meg til Elkjøp ringer tilbake *evil*

Skrevet

Elkjøp har vel aldri vært kjent for god service... :sukk:

Skrevet
Elkjøp har vel aldri vært kjent for god service... :sukk:

Nei, og denne gange er det i tillegg bare snakk om å være vanskelig, og å gjøre ting mye vanskeligere enn det behøver å være. Det beviste jo den andre samtalen jeg tok, hvor alt var ordnet i løpet av 5 minutter....Neste gang ringer jeg rett dit!!

Skrevet

Jeg er så utrolig lei denne jobben her, og hvordan alt er så ovenfra og nedad....Klarer nesten ikke å vente til jeg er ferdig! Akkurat nå koker jeg....både inne i hodet og kroppen også faktisk....hvem hadde vel trodd at en skulle få slike arbeidsoppgaver i en jobb som min :roll:

(jada, fortsatt den dagen i dag)

Skrevet

Dagen er fortsatt lang og du rekker sikkert å irritere deg over mer... :fnise:

Skrevet
Dagen er fortsatt lang og du rekker sikkert å irritere deg over mer... :fnise:

Helt sant :ler:

Jeg skal jo kjøre snuppa på ballett også....har ca en times kjøring (må fra jobb-hjem og hente henne-kjøre til balletten) og skal være der en time etter jobb....i rushen....og lete etter parkeringsplass......og ikke finne et sted å sitte og vente mens hun danser.....og sulten før jeg er hjemme igjen.......joda....ligger an til en stråååålende ettermiddag....

Skrevet

Hva har du han mannen din til? :klø: :fnise:

Skrevet

Pynt?

Skrevet (endret)

:ler:

Joda, men akkurat i dag er det min tur...vi har annenhver gang..

Pynt?

:sjarmor: Åneida, han er da en bruksgjenstand :lur:

Hva ER det jeg sier!!! Så ute av karakter! (Hm....ble litt feil på norsk, kanskje..)

Endret av Brukernavn
Skrevet

Joda, men akkurat i dag er det min tur...vi har annenhver gang..

:sjarmor: Åneida, han er da en bruksgjenstand :lur:

Hva ER det jeg sier!!! Så ute av karakter! (Hm....ble litt feil på norsk, kanskje..)

Håper at dagen din blir bare bedre.

Skrevet (endret)
Jeg er så utrolig lei denne jobben her, og hvordan alt er så ovenfra og nedad....Klarer nesten ikke å vente til jeg er ferdig! Akkurat nå koker jeg....både inne i hodet og kroppen også faktisk....hvem hadde vel trodd at en skulle få slike arbeidsoppgaver i en jobb som min :roll:

(jada, fortsatt den dagen i dag)

God morgen :klemmer:

Er oppdatert og håper du får en bedre dag i dag!

Nedtelling hjelper !

Endret av kamela

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...