Brukernavn Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4081 Skrevet 1. april 2008 Har dere sett beskjeden fra KG eller? At Dagbøkene og Bloggene skal legges ned pga pes i henhold til gjesteposting?? Lukter aprilspøk lang vei
Annie Skrevet 1. april 2008 #4082 Skrevet 1. april 2008 Har dere sett beskjeden fra KG eller? At Dagbøkene og Bloggene skal legges ned pga pes i henhold til gjesteposting?? Lukter aprilspøk lang vei Såpass
Brukernavn Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4084 Skrevet 1. april 2008 KI!! Det var sjelden mann på disse trakter. Bedre med ryggen?
Brukernavn Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4085 Skrevet 1. april 2008 Jeg skjønner forresten ikke hva den klokkestillingen skal være godt for Hele dagen i går ble ødelagt fordi kroppen måtte opp en time for tidlig, og dagen i dag ser ikke ut til å bli noe bedre....Det blir dobbelt ille, liksom, for på kvelden er jo også kroppen en time kortere, så da sovner du en time senere, og må opp når det inne i kroppen er en time tidligere enn normalt...må bli tull av sånt... (Ja jeg er på krigsstien over alt og alle i dag)
kort innpå Skrevet 1. april 2008 #4086 Skrevet 1. april 2008 KI!! Det var sjelden mann på disse trakter. Bedre med ryggen? Ikke så sjelden, er innom ofte på kvelden og leser, men skriver ikke så ofte. Ryggen er litt vond ennå, men det går seg sikkert til. Unskyld, men jeg må le av deg og kokke kunstene dine men å glemme egg........
Annie Skrevet 1. april 2008 #4087 Skrevet 1. april 2008 Jeg skjønner forresten ikke hva den klokkestillingen skal være godt for Hele dagen i går ble ødelagt fordi kroppen måtte opp en time for tidlig, og dagen i dag ser ikke ut til å bli noe bedre....Det blir dobbelt ille, liksom, for på kvelden er jo også kroppen en time kortere, så da sovner du en time senere, og må opp når det inne i kroppen er en time tidligere enn normalt...må bli tull av sånt... (Ja jeg er på krigsstien over alt og alle i dag) Pass på blodtrykket...
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2008 #4088 Skrevet 1. april 2008 Heisann! Så er jeg oppdatert hos deg også. Og hvis du stikker innom bloggen min, så finner du ut sånn omtrent når jeg kommer til dine trakter. Ferieplanene begynner å ta litt form nå.
Brukernavn Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4089 Skrevet 1. april 2008 Unskyld, men jeg må le av deg og kokke kunstene dine men å glemme egg........ Ja....gjør ikke alle det??? Pass på blodtrykket... Ja, det ligger tynt an i dag, faktisk Heisann! Så er jeg oppdatert hos deg også. Og hvis du stikker innom bloggen min, så finner du ut sånn omtrent når jeg kommer til dine trakter. Ferieplanene begynner å ta litt form nå. *tasser inn*
Brukernavn Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4090 Skrevet 1. april 2008 Og nå har jeg gitt opp hele Elkjøp, faktisk. De skulle ringe meg "rett tilbake etter at en dame er ferdig i telefonen" og det var for halvannen time siden.... Så da søkte jeg opp en butikk lokalt som i tillegg hadde et lokalt nummer jeg kunne ringe, bestilte og ble lovet levering til vår klient ca kl 14, og regning til oss! Enkelt og greit! Gleder meg til Elkjøp ringer tilbake *evil*
Sauen Shaun Skrevet 1. april 2008 #4091 Skrevet 1. april 2008 Elkjøp har vel aldri vært kjent for god service...
Brukernavn Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4092 Skrevet 1. april 2008 Elkjøp har vel aldri vært kjent for god service... Nei, og denne gange er det i tillegg bare snakk om å være vanskelig, og å gjøre ting mye vanskeligere enn det behøver å være. Det beviste jo den andre samtalen jeg tok, hvor alt var ordnet i løpet av 5 minutter....Neste gang ringer jeg rett dit!!
Brukernavn Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4093 Skrevet 1. april 2008 Jeg er så utrolig lei denne jobben her, og hvordan alt er så ovenfra og nedad....Klarer nesten ikke å vente til jeg er ferdig! Akkurat nå koker jeg....både inne i hodet og kroppen også faktisk....hvem hadde vel trodd at en skulle få slike arbeidsoppgaver i en jobb som min (jada, fortsatt den dagen i dag)
Annie Skrevet 1. april 2008 #4094 Skrevet 1. april 2008 Dagen er fortsatt lang og du rekker sikkert å irritere deg over mer...
Brukernavn Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4095 Skrevet 1. april 2008 Dagen er fortsatt lang og du rekker sikkert å irritere deg over mer... Helt sant Jeg skal jo kjøre snuppa på ballett også....har ca en times kjøring (må fra jobb-hjem og hente henne-kjøre til balletten) og skal være der en time etter jobb....i rushen....og lete etter parkeringsplass......og ikke finne et sted å sitte og vente mens hun danser.....og sulten før jeg er hjemme igjen.......joda....ligger an til en stråååålende ettermiddag....
Brukernavn Skrevet 1. april 2008 Forfatter #4098 Skrevet 1. april 2008 (endret) Hva har du han mannen din til? :klø: Joda, men akkurat i dag er det min tur...vi har annenhver gang.. Pynt? Åneida, han er da en bruksgjenstand Hva ER det jeg sier!!! Så ute av karakter! (Hm....ble litt feil på norsk, kanskje..) Endret 1. april 2008 av Brukernavn
malle Skrevet 1. april 2008 #4099 Skrevet 1. april 2008 Joda, men akkurat i dag er det min tur...vi har annenhver gang.. Åneida, han er da en bruksgjenstand Hva ER det jeg sier!!! Så ute av karakter! (Hm....ble litt feil på norsk, kanskje..) Håper at dagen din blir bare bedre.
kamela Skrevet 2. april 2008 #4100 Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg er så utrolig lei denne jobben her, og hvordan alt er så ovenfra og nedad....Klarer nesten ikke å vente til jeg er ferdig! Akkurat nå koker jeg....både inne i hodet og kroppen også faktisk....hvem hadde vel trodd at en skulle få slike arbeidsoppgaver i en jobb som min (jada, fortsatt den dagen i dag) God morgen Er oppdatert og håper du får en bedre dag i dag! Nedtelling hjelper ! Endret 2. april 2008 av kamela
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå