Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Som c-kjendis er du null verdt.... :sjarmor:

Du har ikke merket noe spesielt nei? :fnise:

Bare vent til du blir b-kjendis - da sliter se og hør ut dørstokken din. :lur:

:sjokkert:

Er ikke det greit da ?????

Em..altså...jeg tror enhver husmor i dette land vil ta det som en fornærmelse om jeg påberoper meg å være det....mangler husmorgenet, nemlig...kan ikke lage mat, er rotete, vanner ikke blomster, tørker ikke støv...ja..i det hele tatt...

Er du også en sånn som driver med 2 jobber?

Arbeidsdagen er over for flere timer siden for min del også, men ikke så innholdsrik, fikk for dårlig tid til å være her inne :skratte:

Ja, det er merkelig at det skal være såå vanskelig å få èn 100% jobb for den som vil ha det :sur:

Den ble utsatt for du kom hjem så plutselig.. :sjenert:

Skal komme hjem mindre plutselig neste gang..... :fnise:

:fnise: Stakkars uvitende sjefer :sjarmor:

Det tar vi en annen gang ;) *slurp*

Men i dag har jo ikke jeg vært her :sjenert:

Ja, de skulle bare visst...

Nei i går var det vel Daria, Annie, Tigerjente og jeg som holdt fortet her inne...

Grattis med 1000!!! :juhu: :danser: :juhu:

:juhu:

Er BN ute og lufter hund igjen (med bok)??

Var kommet hjem igjen på den tiden der, da var det natta, men jeg var på tur, dessverre uten bok i går. Når man skal gå tur med bok fordrer det at det er en pocket bok av et eller annet slag, og den serien jeg holder med på venter jeg på flere bøker i (får i dag :juhu: ) så da ble det en kjedelig tur uten i går :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som c-kjendis er du bare verdt noe hvis du gjør noe virkelig utenom det vanlige og det er tørke på nyhetsfronten... ;)

Hvilken bokserie holder du på med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som c-kjendis er du bare verdt noe hvis du gjør noe virkelig utenom det vanlige og det er tørke på nyhetsfronten... ;)

Hvilken bokserie holder du på med?

Hm...hva kan jeg finne på for å bli noe verdt..... :vetikke:

Forslag mottas med takk

------------

Leser...hm..hva heter den da....husker jeg faktisk ikke, men det er fra arbeidermiljøet ved Akerselven i tiden rundt unionsoppløsningen.....Elise....Emanuel....Johan.... Ringer det noe bjeller?? (Er vel ikke sånt sånne dype, interessante bibliotekarer leser, men jeg synes det er nydelig å lese noe lettlest sånn i blant :sjenert: )

Endret av Brukernavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annie, jeg ville bare nevne noe for deg. Moren min har MASSE problemer med ryggen, både når det gjelder virvler og muskler - hele pakka. Dette har hun slitt med i flere år, det er ingen som har klart å hjelpe henne. Hun har vært hos fysioterapeut, kiropraktor og lege, og ikke noe resultat. Nå går hun derimot hos naprapat og merker fremgang for første gang på mange år. I dag feirer hun fem uker uten smertestillende - bare til ettertanke. Håper det hjalp å komme seg til legen i dag :klemmer:

Hvordan gikk det i dag, Annie?

En liten oppmuntring til Annie ;)

I was out walking with my 4 year old daughter.

She picked up something off the

ground and started to put it in her mouth.

I took the item away from her and I

asked her not to do that.

"Why?"my daughter asked."Because it´s been on the

ground, you don´t know where it´s been,

it´s dirty and probably has germs" I

replied. At this point, my daughter looked at me with total admiration and

asked, "Mommy, how do you know all this stuff?

You are so smart."I was thinking

quickly. "All moms know this stuff.

It´s on the Mommy Test. You have to know it,

or they don´t let you be a Mommy.

"We walked along in silence for 2 or 3 minutes,

but she was evidently pondering this new information.

"OH...I get it!" she

beamed, "So if you don´t pass the test you have to be the daddy."

"Exactly" Ireplied back with a big smile on my face.

When you´re finished laughing, send this to a Mom. And don´t show this to a Dad!

:ler:

Hm...hvilken bok var det nå egentlig jeg hadde hentet disse sitatene fra... :vetikke: men jeg kan svare her og jeg....

:hoho: til Jerle

Og: Har vi samme mor? til Joker'n

Og så var det: Takk for :kaffekopp: til Kamela - trenger det i dag...er liksom litt :Gjesp:

Endret av Brukernavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser...hm..hva heter den da....husker jeg faktisk ikke, men det er fra arbeidermiljøet ved Akerselven i tiden rundt unionsoppløsningen.....Elise....Emanuel....Johan.... Ringer det noe bjeller?? (Er vel ikke sånt sånne dype, interessante bibliotekarer leser, men jeg synes det er nydelig å lese noe lettlest sånn i blant :sjenert: )

Sønnavind :idesmil: Biblioteket i ødemarka abonnerte på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg leste første bok en gang, ellers har jeg bare fått enkelte muntlige referat innimellom. <og så har jeg lest baksiden av de fleste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg leste første bok en gang, ellers har jeg bare fått enkelte muntlige referat innimellom. <og så har jeg lest baksiden av de fleste...

:ler: Mister en del poenger ved bare å lese baksiden....

Første bok var ikke sånn veldig bra, men etter hvert ble jeg fanget av historien, selv om jeg irriterer meg over Murphy i denne boken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Mister en del poenger ved bare å lese baksiden....

Det var vel strengt tatt ikke noe mål å få med seg alle poengene heller... :ler: Men mange av lånerne likte den veldig godt. Det kom en og lurte på om jeg hadde noe annet som lignet. "Tenker du samme sjanger, samme tidsperiode, samme miljø eller samme type handling?" "-Ja, noe sånt..." Noe sånt hva da? :murvegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det var vel strengt tatt ikke noe mål å få med seg alle poengene heller... :ler: Men mange av lånerne likte den veldig godt. Det kom en og lurte på om jeg hadde noe annet som lignet. "Tenker du samme sjanger, samme tidsperiode, samme miljø eller samme type handling?" "-Ja, noe sånt..." Noe sånt hva da? :murvegg:

:ler:

H*n ville lese samme boken igjen, men for første gang da, mao :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det kan jo jeg ordne uten problemer...

Ja...du er jo bibliotekar :ler:

Jeg bestilte en bok 21. september...fikk beskjed om at den kom om et par dager og at jeg skulle få tekstmelding når den kom....den har fortsatt ikke kommet...er det lov å bli frustret, da?? *usikker*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...