Brukernavn Skrevet 8. februar 2008 Forfatter #3462 Skrevet 8. februar 2008 Takk for alle lykkeønskninger!! Nå ble det ikke jobb på meg i dag, så jeg lagrer lykkeønskningene inne i hodet og hjertet mitt og tar dem frem på onsdag, for DA blir det innlevering Hm...trønder som har greid 77 innlegg i løpet av en dag...kan vel bare være en det vel
Sauen Shaun Skrevet 8. februar 2008 #3463 Skrevet 8. februar 2008 Takk for alle lykkeønskninger!! Nå ble det ikke jobb på meg i dag, så jeg lagrer lykkeønskningene inne i hodet og hjertet mitt og tar dem frem på onsdag, for DA blir det innlevering Hm...trønder som har greid 77 innlegg i løpet av en dag...kan vel bare være en det vel Ja, det er vel meg det, ja... ps: jeg kommer ikke inn i bloggen din lenger
MarianneE Skrevet 8. februar 2008 #3465 Skrevet 8. februar 2008 Er innom for og ønske deg en god helg!
Loevinna Skrevet 9. februar 2008 #3468 Skrevet 9. februar 2008 Javisst -når klokka har passert 11 er dagen praktisk talt over... jeg også! Men da får jeg vel ikke gjort noe annet enn å være her.. Det er skummelt det med laptop... fikk meg ny her før jul.. Og føler ikke at jeg har gjort annet enn å sitte i sofaen med laptoppen, med tv i bakgrunnen, og kg på skjermen.. Prøver å trappe litt ned når samboeren er hjemme, for han synes jeg blir vel asosial til tider.. Ha en fin helg BN!
Gjest Tigerjente Skrevet 10. februar 2008 #3470 Skrevet 10. februar 2008 Håper du har hatt en fin helg BN!
Brukernavn Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3475 Skrevet 11. februar 2008 Ja, det er vel meg det, ja... ps: jeg kommer ikke inn i bloggen din lenger Skal fikse, jeg Kjenner jeg deg mon tro!? *ikkenysgjerrigikkenysgjerrigikkenysgjerrig*
kamela Skrevet 11. februar 2008 #3476 Skrevet 11. februar 2008 Skal fikse, jeg Kjenner jeg deg mon tro!? *ikkenysgjerrigikkenysgjerrigikkenysgjerrig* Det gjør du nok! Så deilig at du er her da
Sauen Shaun Skrevet 11. februar 2008 #3478 Skrevet 11. februar 2008 Takk! Nå kommer jeg inn i bloggen din igjen.
Brukernavn Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #3479 Skrevet 11. februar 2008 BN ER HER!!!! :juhu: Jeg er her :juhu: Og med god samvittighet overfor jobben
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå