Annie Skrevet 5. februar 2008 #3361 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå har vi spist middag og rydda bort. En arbeidskollega av mannen er her med et hengerlass med pukk. Han hadde for mye og vi trenger til våren når vi skal lage nytt bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2008 #3362 Del Skrevet 5. februar 2008 Vil bare påpeke at jeg bidro med nyttig informasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 5. februar 2008 #3363 Del Skrevet 5. februar 2008 Er glad på deres vegne Annie. Godt at dere har pukk liggende klart til dere skal til med badet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 5. februar 2008 #3364 Del Skrevet 5. februar 2008 Jeg har også spist middag. Har ikke tatt oppvasken enda. Men har planer om å få gjort det iløpet av kvelden. Er kjipt å stå opp om morgenen, og finne masse oppvask på kjøkkenet. Har forresten nok rester til i morgen. Veldig greit, for da slipper jeg å lage middag fra bunnen av i morgen. Bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla-bla........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2008 #3365 Del Skrevet 5. februar 2008 Fortsetter å informere: Har kjøpt røyk og snop til mannen og meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 5. februar 2008 #3366 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå fikk jeg lyst på snop også. kan dere ha for dere selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2008 #3367 Del Skrevet 5. februar 2008 Topris var digg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 5. februar 2008 #3368 Del Skrevet 5. februar 2008 Har lyst på lakris jeg. Men gidder ikke gå opp for å kjøpe - tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2008 #3369 Del Skrevet 5. februar 2008 Lakris har jeg aldri lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 5. februar 2008 #3370 Del Skrevet 5. februar 2008 Lakris er kjempegodt. Men det er fy-fy for blodtrykket. Så hvis godtebehovet blir for stort, så bør jeg kjøpe noe annet. Sjokolade kanskje... Smil hadde vært godt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2008 #3371 Del Skrevet 5. februar 2008 Troika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. februar 2008 #3372 Del Skrevet 5. februar 2008 Å.. nå fikk jeg skikkelig lyst på noe godt Mitt nye og bedre liv starter i mårra, det betyr vel at jeg kan spise hva som helst idag *har sjokoladefondant i skuffen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 5. februar 2008 #3373 Del Skrevet 5. februar 2008 *livstegn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. februar 2008 #3374 Del Skrevet 5. februar 2008 Har ikke funnet sjokoladefondant noe sted jeg. Står det det på pakka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. februar 2008 #3375 Del Skrevet 5. februar 2008 Den er fra Dr Oetker... Heter Chocolat Surprise.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 5. februar 2008 #3376 Del Skrevet 5. februar 2008 Har fremdeles ikke vært i kiosken. Skal ikke dit heller. Spiser knekkebrød nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 5. februar 2008 #3377 Del Skrevet 5. februar 2008 Nå blir det gratis pizza fra Dolly! :juhu: KI har sagt det er treff her, og han har bestilt pizza! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 5. februar 2008 #3378 Del Skrevet 5. februar 2008 Petzan er servert, så nå kan treffet begynne å og Mussikk og dans med gratis drikkevarer etter maten. Fant vin, øl og sprit lagret til BN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 5. februar 2008 #3379 Del Skrevet 5. februar 2008 Ser du har hyret inn pianisten "min" til å spille også. Så dette blir en topp kveld. Takk skal du ha KI Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. februar 2008 #3380 Del Skrevet 5. februar 2008 *spiser pizza* Har laget Sjokoladefondant til dessert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå