Brukernavn Skrevet 31. januar 2008 Forfatter #3264 Skrevet 31. januar 2008 Jeg hadde ikke tenkt å være på pc'n i kveld Så skulle jeg bare inn på datarommet for å hente en konvolutt, og vips....fingeren ramlet liksom bort på på knappen
loffen Skrevet 31. januar 2008 #3265 Skrevet 31. januar 2008 Håper du har fått deg litt sjokolade. Jeg har akkurat spist en Smash!, og det var kjempgodt!
Gjest Begonia Skrevet 31. januar 2008 #3266 Skrevet 31. januar 2008 Jeg har klart å holde meg unna sjokoladen i dag jeg. Har fryktelig lyst på, men vet at jeg ikke skal ha...
iss Skrevet 31. januar 2008 #3267 Skrevet 31. januar 2008 Har ikke spist sjokolade på ett par dager, men nå MÅÅÅÅÅ jeg bare ha snart....
Loevinna Skrevet 31. januar 2008 #3268 Skrevet 31. januar 2008 Egentlig kan du stryke ut KG...er bare lei alt om dagen er lov å ha slike dager, de fleste har det nok slik i perioder. Jeg hadde ikke tenkt å være på pc'n i kveld Så skulle jeg bare inn på datarommet for å hente en konvolutt, og vips....fingeren ramlet liksom bort på på knappen Rart hvordan de fingrene hele tiden ramler i knappene her på kg
Gjest Begonia Skrevet 31. januar 2008 #3269 Skrevet 31. januar 2008 Rart hvordan de fingrene hele tiden ramler i knappene her på kg Ja, også er det så fryktelig vanskelig å logge seg av KG...
Annie Skrevet 31. januar 2008 #3270 Skrevet 31. januar 2008 Har ikke spist sjokolade på ett par dager, men nå MÅÅÅÅÅ jeg bare ha snart.... Tror jeg også MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ha det. Vurdere å stikke på butikken nå tro? :klø:
loffen Skrevet 31. januar 2008 #3271 Skrevet 31. januar 2008 Uff, jeg har spist alt for mye i dag. Ikke bare sjokolade.. Nå har jeg nettopp spist alle restene fra gårdagens middag. Og det var mye!
loffen Skrevet 31. januar 2008 #3272 Skrevet 31. januar 2008 Nå var jeg nettopp og hentet meg noen sfinx-sjokolader og litt peanøtter også.
Annie Skrevet 31. januar 2008 #3273 Skrevet 31. januar 2008 Uff, jeg har spist alt for mye i dag. Ikke bare sjokolade.. Nå har jeg nettopp spist alle restene fra gårdagens middag. Og det var mye! Nå var jeg nettopp og hentet meg noen sfinx-sjokolader og litt peanøtter også. Er det fler som han mensen? Taffel Sticks er godt
kamela Skrevet 1. februar 2008 #3274 Skrevet 1. februar 2008 Stratos Med eller uten nøtter? Jeg hadde ikke tenkt å være på pc'n i kveld Så skulle jeg bare inn på datarommet for å hente en konvolutt, og vips....fingeren ramlet liksom bort på på knappen Da er du kanskje ikke så veldig lei likevel da Tror jeg også MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ha det. Vurdere å stikke på butikken nå tro? :klø: På den tiden Er det fler som han mensen? Taffel Sticks er godt Taffel Sticks er ikke favoritt hos meg! God morgen, BN, håper du får en fin dag
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #3275 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har holdt meg unna sjokolade i en uke nå!! God morgen BN!
kamela Skrevet 1. februar 2008 #3276 Skrevet 1. februar 2008 Jeg har holdt meg unna sjokolade i en uke nå!! God morgen BN! Huff, så flink du har vært
Gjest Tigerjente Skrevet 1. februar 2008 #3277 Skrevet 1. februar 2008 Huff, så flink du har vært Jeg har nok fått god hjelp av mr.kvalme! Hver gang jeg ser på sjokoladene i butikken blir jeg dårlig! Her gjelder det å kjøpe det jeg har lyst på akkurat da, også heller ikke ha lyst på det når jeg kommer hjem. Er det noe rart jeg ikke spiser noe, og har skapene full av mat?
Brukernavn Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3278 Skrevet 1. februar 2008 Håper du har fått deg litt sjokolade. Jeg har akkurat spist en Smash!, og det var kjempgodt! Smash er supergodt!! Det er det lenge siden jeg har spist nå....hm... Jeg har klart å holde meg unna sjokoladen i dag jeg. Har fryktelig lyst på, men vet at jeg ikke skal ha... Jeg holdt meg også unna! Har ikke spist sjokolade på ett par dager, men nå MÅÅÅÅÅ jeg bare ha snart.... Har ikke spist sjokolade siden...hm...var det mandag, tro?? Rart hvordan de fingrene hele tiden ramler i knappene her på kg Ja Da er du kanskje ikke så veldig lei likevel da Jeg må veie leiheten opp mot nysgjerrigheten for hva som skjer når jeg er borte....og da skjønner dere jo hvilken side som vinner
Brukernavn Skrevet 1. februar 2008 Forfatter #3279 Skrevet 1. februar 2008 Å, det var et stratos spørsmål jeg glemte å svare på. Uten nøtter!! Ren sjokolade er som regel det jeg har mest lyst på. Er man sjokoman så er man
kamela Skrevet 1. februar 2008 #3280 Skrevet 1. februar 2008 Jeg må veie leiheten opp mot nysgjerrigheten for hva som skjer når jeg er borte....og da skjønner dere jo hvilken side som vinner Betryggende! Å, det var et stratos spørsmål jeg glemte å svare på. Uten nøtter!! Ren sjokolade er som regel det jeg har mest lyst på. Er man sjokoman så er man Nå fikk jeg lyst på sjokolade! Godt å ha deg her
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå