Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Si meg, skulle ikke du dra for å hente barnet ditt?

Hvor da?

Har gjort det. Er hjemme nå :) (Har ganske kort vei fra jobb)

Skulle liksom henge opp to lamper hadde jeg tenkt, men det ble jo bare "#%&¤%#&¤ :sur::frustrert::grine:

Så det får mannen gjøre når han kommer hjem. Har laget merker og vatret opp så alt er klart egentlig.

*sjekke hvilken dagbok jeg er i før jeg.....*

:skaal: :juhu: Gratulerer med 4000 innlegg BN!!! :juhu: :skaal:

:bukke: og takker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det får mannen gjøre når han kommer hjem. Har laget merker og vatret opp så alt er klart egentlig.

Du snyter deg altså ikke i dåsa du heller..? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort det. Er hjemme nå :) (Har ganske kort vei fra jobb)

Skulle liksom henge opp to lamper hadde jeg tenkt, men det ble jo bare "#%&¤%#&¤ :sur::frustrert::grine:

Er liksom vant til at du stort sett er her når du er på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal snuppa og jeg på shopping, og på søndag får hun forhåpentligvis besøk av ei klassevennine, slik at tiden som ikke brukes til shopping skal jeg se om det er noe spennende vintersport på tv :jepp:

Skiflyging! :hoppe: :juhu:

Først jokker du på mannen min og nå er jeg en snile???? :sur:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Uffameg - skal slutte å skrive i dag jeg tror jeg..

Nei det må du ikke finne på å gjøre!! Jeg ler aldri så godt som når du er ute og skriver på egenhånd... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 150 sider og 4000 innlegg. :duskedame:

Først jokker du på mannen min og nå er jeg en snile???? :sur:

Rakk ikke festen :gråte: Nettet her er helt håpløst :sur:

Sambo påstår det samme.. lurer på hva HAN driver med da når jeg stønner i søvne......

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Her har det vært masse skravling i dag, men jeg ler så jeg griner av dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er liksom vant til at du stort sett er her når du er på jobb!

Ja, stemmer jo det, da....men akkurat denne helgen her kan det faktisk hende at jeg er innom nå og da, for mannen har full jobbehelg, så da kan det jo bli litt tid til overs :sjarmor:

Skiflyging! :hoppe: :juhu:

:hoppe:

Nei det må du ikke finne på å gjøre!! Jeg ler aldri så godt som når du er ute og skriver på egenhånd... :hoho:

:slåss:

Gratulerer med 150 sider og 4000 innlegg. :duskedame:

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Her har det vært masse skravling i dag, men jeg ler så jeg griner av dere.

Takker og neier for gratulasjoner, og konstaterer fornøyd at vi har forlenget ditt liv med nok noen år i dag :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra dere ikke skravler så mye i kveld.. For jeg har rotet meg inn i bloggen til BN, og der har jeg blitt gitt.. Mye å lese ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bra dere ikke skravler så mye i kveld.. For jeg har rotet meg inn i bloggen til BN, og der har jeg blitt gitt.. Mye å lese ;)

Det er stille her i kveld ja. God sjanse for deg til å oppdatere deg på klanen. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Oppdatert!

Og konstaterer at jeg nok en gang har gått glipp av en fest eller to :sur:

Må følge bedre med, Begonia :skratte:

Håper det går bedre med snuppa i dag, BN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da her hele bloggen din lest BN! :-D Så nå kan jeg endelig følge med i dagbøkene igjen :fnise:

:dåne: *imponert*

Håper det går bedre med snuppa i dag, BN!

Snuppa er i tipp topp kjempeform i dag, så ingen skade skjedd. Vi har vært på shopping, og snuppa har handlet for 1150kr i dag :dåne: En del av dette var gavekort da, men allikevel....skal tidlig krøkes og alt det der :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa er i tipp topp kjempeform i dag, så ingen skade skjedd. Vi har vært på shopping, og snuppa har handlet for 1150kr i dag :dåne: En del av dette var gavekort da, men allikevel....skal tidlig krøkes og alt det der :fnise:

Høres ut som om snuppa er klart til urbanisering når som helst. :sjarmor:

Godt å høre at hun er frisk og rask igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med shopping da! Jeg har handlet meg en del nye klær over nettet denne uka jeg.. (har ikke hatt godt av å være hjemme... :sjenert: ) Ble vel rundt 1500 kr for alt sammen, men da er noe til min kjære også.. Så jeg kan vel si at jeg var flink å begrenset meg :lur:

Gleder meg til pakkene kommer!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...