Brukernavn Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #2901 Del Skrevet 17. januar 2008 'Jeg kan sove i dobbeltseng, men kan noen sove med meg? Jeg snorker... Jeg har ørepropper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. januar 2008 #2902 Del Skrevet 17. januar 2008 Når skjønningen var bitteliten måtte jeg dunke til KI noen ganger på nattan fordi han snorket så høyt at Skjønningen som lå mellom oss våknet.. Heldigvis ikke så ofte da men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #2903 Del Skrevet 17. januar 2008 Når skjønningen var bitteliten måtte jeg dunke til KI noen ganger på nattan fordi han snorket så høyt at Skjønningen som lå mellom oss våknet.. Heldigvis ikke så ofte da men Ja, det måtte jeg på mannen før også, men han har sluttet, han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 17. januar 2008 #2904 Del Skrevet 17. januar 2008 Trenger ikke overnatte. Men kommer gjerne for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. januar 2008 #2905 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har ørepropper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 17. januar 2008 #2906 Del Skrevet 17. januar 2008 Når skjønningen var bitteliten måtte jeg dunke til KI noen ganger på nattan fordi han snorket så høyt at Skjønningen som lå mellom oss våknet.. Heldigvis ikke så ofte da men Her dunker eg til sambo stadig vekk. Han snorker j..... ihvertfall når han er forkjøla, noe han er stadig. Er vel egentlig allergi. Men uansett, så snorker han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #2907 Del Skrevet 17. januar 2008 Trenger ikke overnatte. Men kommer gjerne for det. :juhu: Da noterer jeg Kamela, Annie og Malle på påmeldingslisten så langt. (Og ja, om noen lurte; Det ER bindende påmelding ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. januar 2008 #2908 Del Skrevet 17. januar 2008 BINDENDE PÅMELDING!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 17. januar 2008 #2909 Del Skrevet 17. januar 2008 Når??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #2910 Del Skrevet 17. januar 2008 Nei, si det!? :klø: Når kan dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 17. januar 2008 #2911 Del Skrevet 17. januar 2008 Stort sett når som helst. I hvertfall når det er så nærme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #2912 Del Skrevet 17. januar 2008 Stort sett når som helst. I hvertfall når det er så nærme. Ja, av de påmeldte så langt er det jo Annie som bor lengst unna.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 17. januar 2008 #2913 Del Skrevet 17. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 17. januar 2008 #2914 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg har overnattingsplass til..... *telletelle*...fillern kom ut av tellinga...prøver igjen (Er det noen som har noe i mot å dele en dobbeltseng ) 10-11 stykker tenker jeg. 'Jeg kan sove i dobbeltseng, men kan noen sove med meg? Jeg snorker... Når skjønningen var bitteliten måtte jeg dunke til KI noen ganger på nattan fordi han snorket så høyt at Skjønningen som lå mellom oss våknet.. Heldigvis ikke så ofte da men Annie og KI snorker. Betyr det at de to bør plasseres i dobbeltsenga? :klø: Nei, si det!? :klø: Når kan dere? Please, vent til sommeren da. For jeg skal på sommerferie veldig nært BN. Så da kan jeg også være med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 17. januar 2008 #2915 Del Skrevet 17. januar 2008 Den nye spisestuen er på plass, stuen er møblert som den skal, prosjektoren og lerretet har kommet opp igjen - det begynner endelig å snart bli helt helt ferdig med alt hjemme :juhu: Kan ikke noen komme på besøk, da? Har så lyst til å "entertain" nå som jeg endelig er fornøyd med hvordan det ser ut hjemme! :jugu: Treff hos BN :juhu: :juhu: Jeg har overnattingsplass til..... *telletelle*...fillern kom ut av tellinga...prøver igjen (Er det noen som har noe i mot å dele en dobbeltseng ) 10-11 stykker tenker jeg. 'Jeg kan sove i dobbeltseng, men kan noen sove med meg? Jeg snorker... Jeg har ørepropper Jeg også! Er avhengige av de når jeg er ute og reiser. Bindende påmelding? Kan gjerne melde meg på (om jeg får), men kan ikke binde meg til noen dato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. januar 2008 #2916 Del Skrevet 17. januar 2008 Annie og KI snorker. Betyr det at de to bør plasseres i dobbeltsenga? :klø: *GUTTELUS!!!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #2917 Del Skrevet 17. januar 2008 Please, vent til sommeren da. For jeg skal på sommerferie veldig nært BN. Så da kan jeg også være med... Ja, vi tar det til sommeren så Begonia også kan være med!! :juhu: Annie og KI snorker. Betyr det at de to bør plasseres i dobbeltsenga? :klø: (Tenkte kanskje iss og KI ville dele seng jeg, da, men det er vel bare jeg som tenkte litt feil) :jugu: :juhu: Jeg også! Er avhengige av de når jeg er ute og reiser. Bindende påmelding? Kan gjerne melde meg på (om jeg får), men kan ikke binde meg til noen dato. Spiller ikke noen rolle med dato, så da er du herved bindende påmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. januar 2008 #2918 Del Skrevet 17. januar 2008 Er vi medberegnet i planene også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #2919 Del Skrevet 17. januar 2008 Er vi medberegnet i planene også? Siden du var innom og snakket om snorking når vi snakket om overnatting ble dere automatisk bindende påmeldt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. januar 2008 #2920 Del Skrevet 17. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå