malle Skrevet 11. januar 2008 #2681 Del Skrevet 11. januar 2008 Takk for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. januar 2008 #2682 Del Skrevet 11. januar 2008 Lunsjpause! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. januar 2008 #2683 Del Skrevet 11. januar 2008 Da er vi to. Kveldene og helgene er stort sett satt av til familien. Jeg ble sur fordi mannen satte timevis ved pc'n både fredag og lørdag, så jeg tror neppe jeg skal begynne med det! Stille her i dag, gitt. Det er vel ikke så at folk har viktigere ting fore (Kamela og Impala er jo de eneste med gyldig fravær etter hva jeg kan huske) Melder meg tilbake! Lunsjpause! Her også - spiser nudler og oppdaterer meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. januar 2008 #2684 Del Skrevet 11. januar 2008 Så lenge vi vet at du ikke er langt unna er det greit Skal straks gå å legge bort resten av tøyet. Blir borte noen minutter.. Stikker innom en tur jeg og, før jeg drar bort på hyttetur i helga. Må bare pakke litt innimellom. Er ikke lite misunnelig.. Har sååååå lyst på en hyttetur! KOS DERE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. januar 2008 #2685 Del Skrevet 11. januar 2008 Skal straks gå å legge bort resten av tøyet. Blir borte noen minutter.. Er ikke lite misunnelig.. Har sååååå lyst på en hyttetur! KOS DERE!! Vi fikser hyttetur til sommeren, Annie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. januar 2008 #2686 Del Skrevet 11. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. januar 2008 #2687 Del Skrevet 11. januar 2008 Vi fikser hyttetur til sommeren, Annie! JAAAAAAAAAAAA!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. januar 2008 #2688 Del Skrevet 11. januar 2008 :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. januar 2008 #2689 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 11. januar 2008 #2690 Del Skrevet 11. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2691 Del Skrevet 11. januar 2008 Vi fikser hyttetur til sommeren, Annie! :juhu: Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! :juhu: :juhu: :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malle Skrevet 11. januar 2008 #2692 Del Skrevet 11. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 11. januar 2008 #2693 Del Skrevet 11. januar 2008 Her er jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2694 Del Skrevet 11. januar 2008 Her er jeg Hei på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. januar 2008 #2695 Del Skrevet 11. januar 2008 Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! Jeg skal på hyttetur med Kamela! :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :klemmer: :juhu: Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! Jeg skal også på hyttetur med Kamela! :juhu: :juhu: :juhu: Gleder meg til hyttetur med dere og flere til ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. januar 2008 Forfatter #2696 Del Skrevet 11. januar 2008 (endret) Som du kanskje tolket ut fra innleggene til Annie og meg (er ikke sikkert du greide å tolke det, vi var jo ganske diskret ) så gleder vi oss også :-D Endret 11. januar 2008 av Brukernavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. januar 2008 #2697 Del Skrevet 11. januar 2008 Ikke særlig rom for feiltolkning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. januar 2008 #2698 Del Skrevet 11. januar 2008 Som du kanskje tolket ut fra innleggene til Annie og meg (er ikke sikkert du greide å tolke det, vi var jo ganske diskret ) så gleder vi oss også :-D VEEEELDIG diskret!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. januar 2008 #2699 Del Skrevet 11. januar 2008 Dere er jo bare herlige da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. januar 2008 #2700 Del Skrevet 11. januar 2008 Hvis det var deres versjon av diskret, tør jeg ikke tenke på hvordan dere er når dere er åpenbare og rett på sak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå