Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

:fnise:

Skal jeg konkurrere litt med deg? Jeg har tredd de fleste gardinene på gardinstengene, så slipper jeg slike gardinringer. ;)

:sur: Men nå minnet du meg på at jeg har glemt å bake brød. Blir visst vafler til frokost i morgen, for det er helt tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Visste dere hvor mange gardinringer det er plass til i lofilteret på en vaskemaskin?? :sjenert: Ja, jeg er lat....det kan da vel ikke være nødvendig å ta dem av før man legger gardinene i maskinen :vetikke:

Og visste dere også, at dersom man forsøker å bake brød uten gjær, så går ikke det så bra....

*mangler ALT av husmor evner*

:legrine: Du er herlig!!! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste dere hvor mange gardinringer det er plass til i lofilteret på en vaskemaskin?? :sjenert: Ja, jeg er lat....det kan da vel ikke være nødvendig å ta dem av før man legger gardinene i maskinen :vetikke:

Og visste dere også, at dersom man forsøker å bake brød uten gjær, så går ikke det så bra....

*mangler ALT av husmor evner*

:hoho: :hoho: :skratte: :skratte: :rulle::hoho::pls: Få meg til å slutte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær så snill da... Jeg har vondt i magemusklene av all spyinga mi de siste dagene. Det gjør vondt å le... :skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Unnskyld :sjenert:

Skal jeg konkurrere litt med deg? Jeg har tredd de fleste gardinene på gardinstengene, så slipper jeg slike gardinringer. ;)

Tro meg, hadde det gått på min hadde jeg gjort det også. (Gjorde det med julegardinene.

:sur: Men nå minnet du meg på at jeg har glemt å bake brød.

Et tips fra den fødte husmor: Ha i gjær i brøddeigen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips fra den fødte husmor: Ha i gjær i brøddeigen..

:fnise: Takk for det tipset, men tro om det ikke blir vafler i morgen også. Det er veldig praktisk. Jeg lager deigen om kvelden og så kommer jeg ut på kjøkkenet til vaffelduft om morgenen. Mannen er nemlig litt flinkere enn meg til å pelle seg opp om morgenen, selv om vi i teorien står opp samtidig.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder husmorting er jeg verre enn de fleste, ja...tror vel jeg har nevnt på det her inne en gang eller to tidligere...vel da kom beviset her (og dette er jo bare noen eksempler. Kan dere tenke dere hvordan det er for mannen min å bo sammen med noe sånt :fnise: )

*tar på meg æren*

:skratte:

Hva lurte deg inn her på kvelden?

:sur: Men nå minnet du meg på at jeg har glemt å bake brød. Blir visst vafler til frokost i morgen, for det er helt tomt.

Vafler er da godt!

:fnise: Takk for det tipset, men tro om det ikke blir vafler i morgen også. Det er veldig praktisk. Jeg lager deigen om kvelden og så kommer jeg ut på kjøkkenet til vaffelduft om morgenen. Mannen er nemlig litt flinkere enn meg til å pelle seg opp om morgenen, selv om vi i teorien står opp samtidig.;)

Gå for den resten av uka, det ville jeg ha gjort!

God morgen, BN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skratte:

Hva lurte deg inn her på kvelden?

God morgen, BN!

:vetikke: Måtte skru på pc'n for jeg skulle sende to referater, og da var veien inn hit veeeeldig kort, gitt :sjenert:

GOD MORGEN!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke: Måtte skru på pc'n for jeg skulle sende to referater, og da var veien inn hit veeeeldig kort, gitt :sjenert:

GOD MORGEN!! :klem:

I dag blåser det her, bare håpe at ikke alt er glattpolert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blåste det i går, og alt ER blankpolert i dag :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glatt her i dag også :sur:

Multi: er det ikke kvalmende med vafler til frokost? Eller er det ikke søte vafler du lager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vafler er jo godt alltid :jepp:

(Har jeg ikke fortalt om den gangen mannen kom hjem fra tolv timers skift på jobb og klart til middag stod vafler og en pakke nudler...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vafler er jo godt alltid :jepp:

(Har jeg ikke fortalt om den gangen mannen kom hjem fra tolv timers skift på jobb og klart til middag stod vafler og en pakke nudler...)

:hoho: Han var vel imponert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...