Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2581 Del Skrevet 9. januar 2008 Innsiden er det viktigste Ja, det har jeg alltid hørt Syns vi snart bør snakke om noe hyggeligere! Jada, når vi kommer lenger unna julen så går det over for de fleste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. januar 2008 #2582 Del Skrevet 9. januar 2008 Syns vi snart bør snakke om noe hyggeligere! Så du ikke at jeg nevnte at innsiden er det viktigtste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2583 Del Skrevet 9. januar 2008 Så du ikke at jeg nevnte at innsiden er det viktigtste Og det var jo hyggelig sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. januar 2008 #2584 Del Skrevet 9. januar 2008 Så du ikke at jeg nevnte at innsiden er det viktigtste Så det ikke før etterat jeg hadde skrevet innlegget mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. januar 2008 #2585 Del Skrevet 9. januar 2008 Og det var jo hyggelig sagt Du er vel neppe den som har noe å bekymre seg for når det gjelder utsiden heller, BN Så det ikke før etterat jeg hadde skrevet innlegget mitt.. Nei da så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2586 Del Skrevet 9. januar 2008 Du er vel neppe den som har noe å bekymre seg for når det gjelder utsiden heller, BN Du skulle bare visst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 9. januar 2008 #2587 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2588 Del Skrevet 9. januar 2008 Nei, dere tror dere vet. Men som sagt; la oss snakke om noe hyggeligere!! Som Kamelas hytte som vil alle skal på hyttetur til for eksempel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2589 Del Skrevet 9. januar 2008 Men nå er jeg kjempesulten, så nå tusler jeg hjemover. Snakkes i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. januar 2008 #2590 Del Skrevet 9. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 9. januar 2008 #2591 Del Skrevet 9. januar 2008 Du skulle bare visst.. Har øyne! Vi vet! Nei, dere tror dere vet. Men som sagt; la oss snakke om noe hyggeligere!! Som Kamelas hytte som vil alle skal på hyttetur til for eksempel Må ta meg sammen og formulere meg :klø: Men nå er jeg kjempesulten, så nå tusler jeg hjemover. Snakkes i morgen! Takk for i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 9. januar 2008 #2592 Del Skrevet 9. januar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2593 Del Skrevet 9. januar 2008 Visste dere hvor mange gardinringer det er plass til i lofilteret på en vaskemaskin?? Ja, jeg er lat....det kan da vel ikke være nødvendig å ta dem av før man legger gardinene i maskinen Og visste dere også, at dersom man forsøker å bake brød uten gjær, så går ikke det så bra.... *mangler ALT av husmor evner* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. januar 2008 #2594 Del Skrevet 9. januar 2008 Sorry altså, men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. januar 2008 #2595 Del Skrevet 9. januar 2008 Klarer ikke å slutte å le jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2596 Del Skrevet 9. januar 2008 Godt jeg kunne forlenge livet ditt litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 9. januar 2008 #2597 Del Skrevet 9. januar 2008 Visste dere hvor mange gardinringer det er plass til i lofilteret på en vaskemaskin?? Ja, jeg er lat....det kan da vel ikke være nødvendig å ta dem av før man legger gardinene i maskinen Og visste dere også, at dersom man forsøker å bake brød uten gjær, så går ikke det så bra.... *mangler ALT av husmor evner* Du er verre enn meg du. :skratte: :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 9. januar 2008 #2598 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg ler enda jeg, så nå blir jeg styggammel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 9. januar 2008 Forfatter #2599 Del Skrevet 9. januar 2008 Du er verre enn meg du. :skratte: :skratte: :skratte: Når det gjelder husmorting er jeg verre enn de fleste, ja...tror vel jeg har nevnt på det her inne en gang eller to tidligere...vel da kom beviset her (og dette er jo bare noen eksempler. Kan dere tenke dere hvordan det er for mannen min å bo sammen med noe sånt ) Jeg ler enda jeg, så nå blir jeg styggammel *tar på meg æren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 9. januar 2008 #2600 Del Skrevet 9. januar 2008 Vær så snill da... Jeg har vondt i magemusklene av all spyinga mi de siste dagene. Det gjør vondt å le... :skratte: :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå