kort innpå Skrevet 30. september 2007 #241 Del Skrevet 30. september 2007 Det var en byggesett-bil. Hun har ikke fått på hjula enda.. Fant is i frysern!! Å var det byggesett bil det var??? Trodde det var trådløs datamus jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. september 2007 #242 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) Du fant ikke noe også, Annie? Ikke enda... mer.. Å var det byggesett bil det var??? Trodde det var trådløs datamus jeg Næsj, men man kan feste den TIL musa! Endret 30. september 2007 av Annie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 30. september 2007 #243 Del Skrevet 30. september 2007 Ikke enda... mer.. Næsj, men man kan feste den TIL musa! :klø: Sjønner ingenting jeg nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. september 2007 #244 Del Skrevet 30. september 2007 Skjønner hvorfor du har fått barn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 30. september 2007 #245 Del Skrevet 30. september 2007 Skjønner hvorfor du har fått barn... Ja? en jente, og hun skal få leke med dukker, og ikke lekebiler uten hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. oktober 2007 #246 Del Skrevet 1. oktober 2007 Vi hadde her inne. Håper du redde opp senga etterpå Rota ikke i undertøy skuffen iallefall. Det var vel i så fall eneste stedet du ikke var :klø: Glemte jeg å lukke den, bare sjekket om det var batrier, i den blå lommelykta som lå der. Dummeste lommelykt jeg har prøvd, den lyste ikke, bare duret. Stakkars Brukernavn, fått endevendt huset mens hun var borte! * vasker gulv, støvsuger og lufter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. oktober 2007 #247 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvor er BN?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. oktober 2007 #248 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hvor er BN?? Det lurte jeg også på, men så henne akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. oktober 2007 #249 Del Skrevet 1. oktober 2007 Sliter du med å oppdatere deg i egen bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. oktober 2007 #250 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ingen BN enda?? :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 1. oktober 2007 #251 Del Skrevet 1. oktober 2007 BN turte ikke å komme tilbake fordi vi alle venter på kjøkkenet *hvisker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. oktober 2007 #252 Del Skrevet 1. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 1. oktober 2007 #253 Del Skrevet 1. oktober 2007 i skapet jo Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 1. oktober 2007 #254 Del Skrevet 1. oktober 2007 Var det en jeg glemte?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 1. oktober 2007 #255 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Rekker å romstere litt til i skapene i stua før BN kommer. Springer tilbake til kjøkknet, og venter sammen med de andre til hun kommer hjem. Endret 1. oktober 2007 av kort innpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 1. oktober 2007 #256 Del Skrevet 1. oktober 2007 Var det en jeg glemte?? Tydeligvis Rekker å romstere litt til i skapene i stua før BN kommer. Springer tilbake til kjøkknet, og venter sammen med de andre til hun kommer hjem. Men kommer hun ikke hjem snart? Nå har jeg spist meg mett på pizza og drukket meg halvfull på vinen i skapet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 1. oktober 2007 #257 Del Skrevet 1. oktober 2007 Tydeligvis Men kommer hun ikke hjem snart? Nå har jeg spist meg mett på pizza og drukket meg halvfull på vinen i skapet.. Trodde hun var på vei så jeg fortet meg istad. Jeg fant noe mere vin i skapet i stua, hvis du går tom før hun kommer. Tenkte vi kunne sette på kaffen, og lage brownis til hun kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 1. oktober 2007 #258 Del Skrevet 1. oktober 2007 Høres bra ut, KI, sette rdu igang også kan du bare si fra til meg når det er klart til å spise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jenny H Skrevet 1. oktober 2007 #259 Del Skrevet 1. oktober 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 1. oktober 2007 #260 Del Skrevet 1. oktober 2007 Høres bra ut, KI, sette rdu igang også kan du bare si fra til meg når det er klart til å spise? Vi kan jo ikke spise opp kaka før hun kommer! Kanskje vi kan lage suprise party med alle her inne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå