Gjest Begonia Skrevet 20. desember 2007 #2441 Del Skrevet 20. desember 2007 Julestemning er det her også. Selv om snøen holder på å forsvinne. Skjønner ikke hvorfor vi skulle få mildvær nå. Jeg har slett ikke bestilt det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #2442 Del Skrevet 20. desember 2007 Julestemning er det her også. Selv om snøen holder på å forsvinne. Skjønner ikke hvorfor vi skulle få mildvær nå. Jeg har slett ikke bestilt det... Her er det fortsatt kaldt - bank i bordet - men det skal bli mildt i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. desember 2007 #2443 Del Skrevet 20. desember 2007 Melder om 10 minusgrader, strålende sol og fortsatt rim på trærne :snø: I følge prognosene holder kuldegradene til julaften ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #2444 Del Skrevet 20. desember 2007 Melder om 10 minusgrader, strålende sol og fortsatt rim på trærne :snø: I følge prognosene holder kuldegradene til julaften ihvertfall I følge prognosene her og der vi skal feire jul holder kuldegradene akkurat IKKE til julaften Det er spådd pluss grader på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. desember 2007 #2445 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg var på Ordleker i begynnelsen før jeg fant all moroa som lå her og ventet på meg Samme som meg det Er meldt mildvær, og IKKE SNØ, dit vi skal i julen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #2446 Del Skrevet 20. desember 2007 Tenk at Norge har blitt sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 20. desember 2007 #2447 Del Skrevet 20. desember 2007 Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. desember 2007 #2448 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg var faktisk fortsatt våken når det var Annie-tid i natt :dåne: Jeg var våken før klokka i dag :juhu: Det tror jeg nesten aldri har skjedd meg. Og skjer det, så legger jeg meg til å sove igjen til klokka ringer. Med det resultatet at jeg er 10 ganger så trøtt som jeg var da jeg egentlig våknet. Men lærer jeg av det? NOPE!! Heisann og hoppsann og fallerallera! Her begynner julestemningen å sige inn! Heldiggris! Her er den på vei til å forsvinne... Hos meg også Heldiggrisen du også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. desember 2007 #2449 Del Skrevet 21. desember 2007 God morgen! Fri i dag, eller på jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #2450 Del Skrevet 21. desember 2007 God morgen! Fri i dag, eller på jobb? GOD morgen!! Litt i dag også, men siden jeg vet at jeg fra i morgen av kan ligge så lenge jeg vil før jeeg orker å stå opp går det helt fint. Er på jobb frem til ca 1130 i dag, så er det julelunsj med sjefen, og så er det JUL!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. desember 2007 #2451 Del Skrevet 21. desember 2007 GOD morgen!! Litt i dag også, men siden jeg vet at jeg fra i morgen av kan ligge så lenge jeg vil før jeeg orker å stå opp går det helt fint. Er på jobb frem til ca 1130 i dag, så er det julelunsj med sjefen, og så er det JUL!! :juhu: Jeg var våke 05.30 i dag og serverte mannen kaffe på senga! Så fin dag du har i dag. Tipper at sjefen her begynner å mumle om julelunch i det jeg skal ut å hande: Kan du kjøpe litt ekstra godt osv osv. Så enkelt å ordne på en dag som denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #2452 Del Skrevet 21. desember 2007 Jeg var våke 05.30 i dag og serverte mannen kaffe på senga! Så fin dag du har i dag. Tipper at sjefen her begynner å mumle om julelunch i det jeg skal ut å hande: Kan du kjøpe litt ekstra godt osv osv. Så enkelt å ordne på en dag som denne Koselig for mannen, da, men han har jo gjort seg fortjent til det med divere skraping, da Vi skal på restaurant å spise vi, da, så ikke noe fiksing for meg. (De skal ha julelunsj på den andre jobben i dag også, og hadde jeg vært der vet jeg hva jobben min hadde vært i dag...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 21. desember 2007 #2453 Del Skrevet 21. desember 2007 Sjefen er ute, så da stikker jeg ut og handler vanlig lunch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #2454 Del Skrevet 21. desember 2007 Sjefen er ute, så da stikker jeg ut og handler vanlig lunch Når sjefen er borte danser musen kamela på bordet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 21. desember 2007 #2455 Del Skrevet 21. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #2456 Del Skrevet 21. desember 2007 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 21. desember 2007 #2457 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul til deg og dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 21. desember 2007 Forfatter #2458 Del Skrevet 21. desember 2007 God jul til deg og dine. Og til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 21. desember 2007 #2459 Del Skrevet 21. desember 2007 Når tar du juleferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. desember 2007 #2460 Del Skrevet 21. desember 2007 Så det er her dere har vært og skravla. :dåne: Tror BN har tatt ferie. Eller var det lunch? GOD JULEFERIE!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå