Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Julestemning er det her også. Selv om snøen holder på å forsvinne. Skjønner ikke hvorfor vi skulle få mildvær nå. Jeg har slett ikke bestilt det... :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julestemning er det her også. Selv om snøen holder på å forsvinne. Skjønner ikke hvorfor vi skulle få mildvær nå. Jeg har slett ikke bestilt det... :kjefte:

Her er det fortsatt kaldt - bank i bordet - men det skal bli mildt i helgen :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder om 10 minusgrader, strålende sol og fortsatt rim på trærne :snø:

I følge prognosene holder kuldegradene til julaften ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder om 10 minusgrader, strålende sol og fortsatt rim på trærne :snø:

I følge prognosene holder kuldegradene til julaften ihvertfall :)

I følge prognosene her og der vi skal feire jul holder kuldegradene akkurat IKKE til julaften :sur: Det er spådd pluss grader på mandag :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Ordleker i begynnelsen før jeg fant all moroa som lå her og ventet på meg :fnise:

Samme som meg det :fnise:

Er meldt mildvær, og IKKE SNØ, dit vi skal i julen også :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var faktisk fortsatt våken når det var Annie-tid i natt :sjokk:

:dåne:

Jeg var våken før klokka i dag :juhu:

Det tror jeg nesten aldri har skjedd meg. Og skjer det, så legger jeg meg til å sove igjen til klokka ringer. Med det resultatet at jeg er 10 ganger så trøtt som jeg var da jeg egentlig våknet. Men lærer jeg av det? NOPE!! :murvegg:

Heisann og hoppsann og fallerallera! Her begynner julestemningen å sige inn! :nisselue:

Heldiggris! Her er den på vei til å forsvinne...

Hos meg også :nissegutt:

Heldiggrisen du også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Fri i dag, eller på jobb?

GOD morgen!! Litt :Gjesp: i dag også, men siden jeg vet at jeg fra i morgen av kan ligge så lenge jeg vil før jeeg orker å stå opp går det helt fint. Er på jobb frem til ca 1130 i dag, så er det julelunsj med sjefen, og så er det JUL!! :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GOD morgen!! Litt :Gjesp: i dag også, men siden jeg vet at jeg fra i morgen av kan ligge så lenge jeg vil før jeeg orker å stå opp går det helt fint. Er på jobb frem til ca 1130 i dag, så er det julelunsj med sjefen, og så er det JUL!! :juhu:

Jeg var våke 05.30 i dag og serverte mannen kaffe på senga!

Så fin dag du har i dag.

Tipper at sjefen her begynner å mumle om julelunch i det jeg skal ut å hande: Kan du kjøpe litt ekstra godt osv osv. Så enkelt å ordne på en dag som denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var våke 05.30 i dag og serverte mannen kaffe på senga!

Så fin dag du har i dag.

Tipper at sjefen her begynner å mumle om julelunch i det jeg skal ut å hande: Kan du kjøpe litt ekstra godt osv osv. Så enkelt å ordne på en dag som denne

Koselig for mannen, da, men han har jo gjort seg fortjent til det med divere skraping, da ;)

Vi skal på restaurant å spise vi, da, så ikke noe fiksing for meg. (De skal ha julelunsj på den andre jobben i dag også, og hadde jeg vært der vet jeg hva jobben min hadde vært i dag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...