Gjest Joker'n Skrevet 19. desember 2007 #2421 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg kan jo ikke kuppe alle bøkene? Bare skravle med meg selv da? Hva skjer a, Joker'n? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. desember 2007 #2422 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg kan jo ikke kuppe alle bøkene? Bare skravle med meg selv da? Hva skjer a, Joker'n? Du får opprette en bruker til da, som du kan skravle med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 19. desember 2007 #2423 Del Skrevet 19. desember 2007 Min Joker-kjæreste :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 19. desember 2007 #2424 Del Skrevet 19. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 19. desember 2007 #2425 Del Skrevet 19. desember 2007 Nei, foreløpig får jeg bare nøye meg med å svare i min egen lille verden.. Noen ganger viser det seg å være nok i massevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #2426 Del Skrevet 19. desember 2007 Kanskje jeg må jukse med noen ordleker Juks er ikke lov! Ikke lov. Jeg har ikke en eneste ordlek på samvittigheten på denne brukeren, og det har jeg tenkt å fortsette med :gråte: Jammen, dere lovet jo at dere ikke skulle skravle så mye framover jo. i JULEN skal vi ikke prate så mye....frem til da derimot... Hva skal jeg gjøre da da? Kuppe alle bøkene? :dåne: Du får opprette en bruker til da, som du kan skravle med Kjempeidè!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 19. desember 2007 #2427 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg var på Ordleker i begynnelsen før jeg fant all moroa som lå her og ventet på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #2428 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg var på Ordleker i begynnelsen før jeg fant all moroa som lå her og ventet på meg Ja, dagbøker er jo mye mer morsomt, for ikke å snakke om givende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. desember 2007 #2429 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg var på Ordleker i begynnelsen før jeg fant all moroa som lå her og ventet på meg Jeg også, men det er jammen lenge siden nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 19. desember 2007 #2430 Del Skrevet 19. desember 2007 Jeg var på Ordleker i begynnelsen før jeg fant all moroa som lå her og ventet på meg Var såvidt innom ordleker jeg også i begynnelsen. Men etter at jeg ble kjent med dere, har jeg mer enn nok med å prøve å holde meg oppdatert i dagbøkene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 19. desember 2007 Forfatter #2431 Del Skrevet 19. desember 2007 Nå var jeg flink og ryddet ut alt av for lite tøy fra skapet til snuppa, så kikket jeg igjennom alt for å se hva som var merket og fant en stabel jeg skulle merke. Fant frem strykebrett og strykejern og satte det foran tv'n for så å oppdage at jeg bare hadde 5 lapper igjen og to av dem ville ikke feste seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. desember 2007 #2432 Del Skrevet 19. desember 2007 Merke klær er forferdelig kjedelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #2433 Del Skrevet 20. desember 2007 Merke klær er forferdelig kjedelig Synes egentlig det er helt greit jeg, men i går må jeg innrømme at jeg ble litt mutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #2434 Del Skrevet 20. desember 2007 Ny dag uten muligheter. Jeg er og i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. desember 2007 #2435 Del Skrevet 20. desember 2007 Ny dag uten muligheter. Jeg er og i dag Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #2436 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg var faktisk fortsatt våken når det var Annie-tid i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 20. desember 2007 #2437 Del Skrevet 20. desember 2007 Ny dag uten muligheter. Jeg er og i dag Jeg var våken før klokka i dag :juhu: Jeg var faktisk fortsatt våken når det var Annie-tid i natt Hva i alle dager holdt du på med da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #2438 Del Skrevet 20. desember 2007 Jeg var våken før klokka i dag :juhu: Sov klokka godt Hva i alle dager holdt du på med da? Jeg var på konsert i går, og mannen var på middag med jobben, så da kom vi hjem sent og omtrent samtidig så da tok det noen timer til før vi sovnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Idril_M Skrevet 20. desember 2007 #2439 Del Skrevet 20. desember 2007 Heisann og hoppsann og fallerallera! Her begynner julestemningen å sige inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 20. desember 2007 Forfatter #2440 Del Skrevet 20. desember 2007 Heisann og hoppsann og fallerallera! Her begynner julestemningen å sige inn! Hos meg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå