Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Gidder ikke bake på leeeeenge. Jo, æsj, lovte å ta med kake på basseng-avslutning på torsdag. :sukk: Har ikke lyst til å ta av julebaksten heller.. Kanskje det ikke blir nok igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver også å oppdatere meg. :ler:

Er du ferdig pyntet BN? Her er den store julepynt-kassen på loftet fremdeles.

JEG er vel strengt tatt ikke ferdig pyntet :hoho: men HUSET mitt er det :fnise:

Baker i dag. *flink* :ler:

*imponert*

*har nettopp laget ferdig noen kokostopper, pluss laget marsipanbrød*

:hoho::sjenert:

Var det DET som skjedde når du laget dem sist?? Feil mengde av noe?? :fnise: Som om jeg skulle gjort det selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG er vel strengt tatt ikke ferdig pyntet :hoho: men HUSET mitt er det :fnise:

*imponert*

:hoho:

*har nettopp laget ferdig noen kokostopper, pluss laget marsipanbrød*

Var det DET som skjedde når du laget dem sist?? Feil mengde av noe?? :fnise: Som om jeg skulle gjort det selv..

Nei, jeg hadde riktig mengde altså, mener jeg selv, men de ville ikke henge sammen, så jeg hadde i et egg, og da gikk det. Og så fant jeg ut at t-skje-måleskje fra Ikea er dobbelt så stor (nesten) som de vanlige t-skjeene i skuffen. Så det ble litt kraftig hornsalt-lukt i huset. Det ble min egen variant, men ble kjempegode likevel! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde margarinen på kjøkkenbenken i et par timer før jeg brukte den. Og rørte smør og sukker mykt og hvitt.

Sier bare at det er godt det er en uke igjen til jul, sånn at jeg rekker det jeg VIL rekke :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde margarinen på kjøkkenbenken i et par timer før jeg brukte den. Og rørte smør og sukker mykt og hvitt.

Jeg brukte meierismør, kanskje det var det som var feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, BN!

Henger du med i dag, eller er det travelt hos deg?

Vanskelig å spå egentlig...det er siste dagen min på denne jobben før....7. januar :overrasket: så det kan jo være ting jeg bare MÅ gjøre. Samtidig er jeg relativt ajour, men det dukker jo alltid opp noe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Trodde det var for min skyld jeg... :ler:

:tunge1:

:ler: Det var ikke for å være her inne jeg skulle ha 80% heller, da

Ikke :ler:

Sikkert ikke dumt, jeg jobbet redusert når mine to store var små.

Ja, for hvis ikke så blir det veldig lange dager i barnehagen for henne..

Har også lyst til å jobbe 80% og skal vurdere å søke meg ned til det til høsten.

Vi får det ikke egentlig, men det er noe som heter omsorgspermisjon som vi kan søke om. Og det er når man har små barn, så det er ikke noe problem å få det.

Jeg brukte meierismør, kanskje det var det som var feilen.

Det gjorde jeg også, men de ble da greie mine (bortsett fra at ovnen min gjorde de litt for brune da :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, julekortene for jobben har jeg sittet med også....tok jo ikke sææærlig lang tid... Hvor mange hundre skal du sende ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julekort for jobben?

Niks, mine egne!

Uff, julekortene for jobben har jeg sittet med også....tok jo ikke sææærlig lang tid... Hvor mange hundre skal du sende ut?

Her sendes ikke julekort, heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...