Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:trist:

:klemmer:

Lykke til med jobbinga! Jeg forsøker og oppdatere meg. Det er pokker ikke lett!! :sukk:

Nei, jeg gruer meg til jeg skal i gang med det...sånn på onsdag en gang i verste fall :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: akkurat det jeg har hatt! Var akkurat det jeg trengte for å makte denne siste uken før jul. I dag har jeg en arbeidsmengde hengende over meg som ikke ligner noe, så jeg rekker ikke være her inne :tristbla:

:tristbla:

Lykke til med jobbinga! Jeg forsøker og oppdatere meg. Det er pokker ikke lett!! :sukk:

En enkel sak med oppdatering etter denne helgen vel, synes ikke det har skjedd mye her :fnise:

:klemmer:

Nei, jeg gruer meg til jeg skal i gang med det...sånn på onsdag en gang i verste fall :forvirret:

Må du vente såååå lenge, stakkars deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er mye jeg... skulle egentlig ha bakt, men her sitter jeg nå...

Det var en grunn til at jeg bevisst lot være å skru på pc'n på fredag...jeg visste at da hadde dagen gått med her inne, og det var jo ikke det jeg h adde en fridag for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns det er mye jeg... skulle egentlig ha bakt, men her sitter jeg nå...

Skal ikke du bort på julaften da, ikke sikkert du trenger å bake så mye :)

Det var en grunn til at jeg bevisst lot være å skru på pc'n på fredag...jeg visste at da hadde dagen gått med her inne, og det var jo ikke det jeg h adde en fridag for..

Riktig tenkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'Sånn er det når man har fri hver dag... man kan liksom sitte... eller? :klø:

Ja, det kommer jo alltids en dag i morgen også, på en måte, så jeg ser at du kan tenke anderledes enn det jeg kan. Nyt det!

Jeg fant ut det på fredag at jeg skulle gjerne jobbet 80%...hadde vært akkurat passe for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driver og vurderer om jeg skal gå ned til 80% ett par år. Men det er pga snuppa da, ikke at jeg skal ha mer tid her inne :ler:

Trodde det var for min skyld jeg... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi driver og vurderer om jeg skal gå ned til 80% ett par år. Men det er pga snuppa da, ikke at jeg skal ha mer tid her inne :ler:

:ler: Det var ikke for å være her inne jeg skulle ha 80% heller, da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kommer jo alltids en dag i morgen også, på en måte, så jeg ser at du kan tenke anderledes enn det jeg kan. Nyt det!

Jeg fant ut det på fredag at jeg skulle gjerne jobbet 80%...hadde vært akkurat passe for meg...

Meg også!

Sikkert ikke dumt, jeg jobbet redusert når mine to store var små.

Trodde det var for min skyld jeg... :ler:

Dette hadde vært fint!

:ler: Det var ikke for å være her inne jeg skulle ha 80% heller, da

Skjønner det, slitsomt når du i perioder skal være alene om alt - det kan jeg dessverre mye om :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
*legger inn en liten arbeidsøkt*

Økten er ferdig og jeg skal hjem :juhu:

Åh! Takk kamela *griper begjærlig*

Akkurat hva jeg trengte!!!

Ble du med på den, du også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...