Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på møte hele formiddagen. Rakk ikke si i fra. Beklager.. :pls:

Du kan gå gravid sammen med Kamela, Tigern og meg! :ler: Er det flere som blir med? :ler:

:hoho:

Nei takk! Jeg tror jeg står over. Klarer meg fint med å være tante jeg... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ordnet seg med fri, ja :juhu:

Torsdag kveld sa jeg til mannen min: "Dersom du føler deg opplagt når du kommer hjem fra jobb i morgen tidlig hadde jeg blitt veldig glad hvis du hadde kjørt dattra di på sfo før du kommer og legger deg. Jeg skal avspasere i morgen"

DET var vel diplomatisk og forsiktig så det holder, vel!?? Og han kjørte henne ned :hoppe: Sov ikke sånn superlenge, men jeg trengte i det minste ikke å stå opp..

Så fredagen satt jeg først i godstolen min med en bok, og tv frem til 14....så gikk jeg en to timers tur i det nyyyydelige været. Fredag ble en perfekt dag!!

Det var så utrolig deilig å gå inn i helgen med overskudd. Det er en stund siden sist..

Nå er huset ryddet, vasket og julepyntet :jepp:

Ny uke, nye muligheter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Så herlig!!

Her er det syke barn som står på programmet igjen. Må jeg til legen når ungen har vondt i øret, eller er ikke det nødvendig før etter trommehinna evt har sprukket??? Husker ikke hvordan dette er jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig!!

Her er det syke barn som står på programmet igjen. Må jeg til legen når ungen har vondt i øret, eller er ikke det nødvendig før etter trommehinna evt har sprukket??? Husker ikke hvordan dette er jeg.

Min erfaring er at legen ikke gjør noe uansett når det er ørevondt. Det skal så langt som mulig behandles bare med paracet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ringer og spør*

*mest for å roe mannen som insisterte*

Alltid greit å ha dobbelsjekket med dem! :Nikke:

Og du.... i dag er det EN UKE igjen... ;)

:juhu: Det er helt villt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ordnet seg med fri, ja :juhu:

Torsdag kveld sa jeg til mannen min: "Dersom du føler deg opplagt når du kommer hjem fra jobb i morgen tidlig hadde jeg blitt veldig glad hvis du hadde kjørt dattra di på sfo før du kommer og legger deg. Jeg skal avspasere i morgen"

DET var vel diplomatisk og forsiktig så det holder, vel!?? Og han kjørte henne ned :hoppe: Sov ikke sånn superlenge, men jeg trengte i det minste ikke å stå opp..

Så fredagen satt jeg først i godstolen min med en bok, og tv frem til 14....så gikk jeg en to timers tur i det nyyyydelige været. Fredag ble en perfekt dag!!

Det var så utrolig deilig å gå inn i helgen med overskudd. Det er en stund siden sist..

Nå er huset ryddet, vasket og julepyntet :jepp:

Ny uke, nye muligheter!!

Så fint at du klarte å ta det på den rette måten og oppnådde det du ønsket uten sure miner :klemmer:

Alt for lett å gå i feller på sånne ting, jeg gjør det ihvertfall stadig vekk!

Om en uke er det jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Høres ut som du har hatt en perfekt fridag, og helg :)

:jepp: akkurat det jeg har hatt! Var akkurat det jeg trengte for å makte denne siste uken før jul. I dag har jeg en arbeidsmengde hengende over meg som ikke ligner noe, så jeg rekker ikke være her inne :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...