Daria Skrevet 14. desember 2007 #2301 Del Skrevet 14. desember 2007 DWAS - hva er det? Dance With A Stranger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 14. desember 2007 #2302 Del Skrevet 14. desember 2007 Var på møte hele formiddagen. Rakk ikke si i fra. Beklager.. Du kan gå gravid sammen med Kamela, Tigern og meg! Er det flere som blir med? Nei takk! Jeg tror jeg står over. Klarer meg fint med å være tante jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 14. desember 2007 #2303 Del Skrevet 14. desember 2007 Dance With A Stranger Ikke rart jeg ikke skjønte noe.. Håper du får en fin og avslappende helg BN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Begonia Skrevet 15. desember 2007 #2304 Del Skrevet 15. desember 2007 Innom med en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 15. desember 2007 #2305 Del Skrevet 15. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 16. desember 2007 #2306 Del Skrevet 16. desember 2007 Håper du har hatt en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. desember 2007 #2307 Del Skrevet 17. desember 2007 God morgen, håper du har hatt en fin helg og er klar for en ny uke sammen med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2308 Del Skrevet 17. desember 2007 Det ordnet seg med fri, ja :juhu: Torsdag kveld sa jeg til mannen min: "Dersom du føler deg opplagt når du kommer hjem fra jobb i morgen tidlig hadde jeg blitt veldig glad hvis du hadde kjørt dattra di på sfo før du kommer og legger deg. Jeg skal avspasere i morgen" DET var vel diplomatisk og forsiktig så det holder, vel!?? Og han kjørte henne ned Sov ikke sånn superlenge, men jeg trengte i det minste ikke å stå opp.. Så fredagen satt jeg først i godstolen min med en bok, og tv frem til 14....så gikk jeg en to timers tur i det nyyyydelige været. Fredag ble en perfekt dag!! Det var så utrolig deilig å gå inn i helgen med overskudd. Det er en stund siden sist.. Nå er huset ryddet, vasket og julepyntet Ny uke, nye muligheter!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. desember 2007 #2309 Del Skrevet 17. desember 2007 Så herlig!! Her er det syke barn som står på programmet igjen. Må jeg til legen når ungen har vondt i øret, eller er ikke det nødvendig før etter trommehinna evt har sprukket??? Husker ikke hvordan dette er jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2310 Del Skrevet 17. desember 2007 Så herlig!! Her er det syke barn som står på programmet igjen. Må jeg til legen når ungen har vondt i øret, eller er ikke det nødvendig før etter trommehinna evt har sprukket??? Husker ikke hvordan dette er jeg. Min erfaring er at legen ikke gjør noe uansett når det er ørevondt. Det skal så langt som mulig behandles bare med paracet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. desember 2007 #2311 Del Skrevet 17. desember 2007 *ringer og spør* *mest for å roe mannen som insisterte* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 17. desember 2007 #2312 Del Skrevet 17. desember 2007 Og du.... i dag er det EN UKE igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2313 Del Skrevet 17. desember 2007 *ringer og spør* *mest for å roe mannen som insisterte* Alltid greit å ha dobbelsjekket med dem! Og du.... i dag er det EN UKE igjen... :juhu: Det er helt villt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. desember 2007 #2314 Del Skrevet 17. desember 2007 Det ordnet seg med fri, ja :juhu: Torsdag kveld sa jeg til mannen min: "Dersom du føler deg opplagt når du kommer hjem fra jobb i morgen tidlig hadde jeg blitt veldig glad hvis du hadde kjørt dattra di på sfo før du kommer og legger deg. Jeg skal avspasere i morgen" DET var vel diplomatisk og forsiktig så det holder, vel!?? Og han kjørte henne ned Sov ikke sånn superlenge, men jeg trengte i det minste ikke å stå opp.. Så fredagen satt jeg først i godstolen min med en bok, og tv frem til 14....så gikk jeg en to timers tur i det nyyyydelige været. Fredag ble en perfekt dag!! Det var så utrolig deilig å gå inn i helgen med overskudd. Det er en stund siden sist.. Nå er huset ryddet, vasket og julepyntet Ny uke, nye muligheter!! Så fint at du klarte å ta det på den rette måten og oppnådde det du ønsket uten sure miner Alt for lett å gå i feller på sånne ting, jeg gjør det ihvertfall stadig vekk! Om en uke er det jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 17. desember 2007 #2315 Del Skrevet 17. desember 2007 Så bra at det ordnet seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 17. desember 2007 #2316 Del Skrevet 17. desember 2007 Der er du jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 17. desember 2007 #2317 Del Skrevet 17. desember 2007 DWAS - hva er det? Dance With A Stranger Daria svarte for meg Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. desember 2007 #2318 Del Skrevet 17. desember 2007 Høres ut som du har hatt en perfekt fridag, og helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 17. desember 2007 Forfatter #2319 Del Skrevet 17. desember 2007 Høres ut som du har hatt en perfekt fridag, og helg akkurat det jeg har hatt! Var akkurat det jeg trengte for å makte denne siste uken før jul. I dag har jeg en arbeidsmengde hengende over meg som ikke ligner noe, så jeg rekker ikke være her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 17. desember 2007 #2320 Del Skrevet 17. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå