Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men da har vi en avtale - i morgen sover vi lenge. (Tror du begge mennene våre er med på den :klø: )

Min blir med på det. Jeg må bare huske å skru av den vekkerklokka som er på min side av sengen. Og så må jeg huske øreproppene. Jeg håper de holder seg inne i ørene mine hele natta, de har en lei tendens til å dra på oppdagelsesferd i senga litt ut på natta.

Spør dere dem?? :overrasket:

For min del er det mer å si fra. Vanligvis strever han jo som bare det med å få meg opp om morgenen, så det er jo kjekt for han å vite at han ikke trenger å hale og dra i meg og at det holder med en liten kanne kafe. :fnise:

Ja, altså, dersom mannen ikke kjører snuppa på sfo må jo jeg stå opp og gjøre det, så ja jeg må spørre mannen.

Forbered deg godt til forhandlingene, så går det nok bra. Du kan jo finne noe å lokke med om han ikke er så veldig lysten til å begynne med? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, du skal ikke spørre ham. Dere må bli enige. Se her:

BN: Kan du kjøre frøkna i sfo i morgen?

Hr BN: Nei

eller

BN: Vi må bli enige om hvem som skal kjøre frøkna i sfo i morgen.

Hr BN: Jaha? Kan du?

osv...

Hvor er det størst sjans for å nå fram?

. Du kan jo finne noe å lokke med om han ikke er så veldig lysten til å begynne med? :lur:

Problemet er at jeg vet at jeg kommer til å si noe sånt som : nå er det søren meg din tur! Jeg har kjørt etter å ha jobbet natta og da burde du greie det også. nå har jeg vært alenemor de siste to ukene, er det ikke på tide at du bidrar litt :kjefte: osv.....så jeg tror ikke det blir noen hyggelige "forhandlinger" uansett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har med andre ord bestemt deg for å gå hardt ut! :ler:

:sjenert:

Jeg kan jo prøve med den diplomatiske varianten sikkert....er bare det at jeg er litt...hm...frustrert over frodelingen om dagen, og da er det fort gjort å gå litt hardere ut enn man egentlig hadde tenkt, dersom man får bittelitt motbør....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Problemet er at jeg vet at jeg kommer til å si noe sånt som : nå er det søren meg din tur! Jeg har kjørt etter å ha jobbet natta og da burde du greie det også. nå har jeg vært alenemor de siste to ukene, er det ikke på tide at du bidrar litt :kjefte: osv.....så jeg tror ikke det blir noen hyggelige "forhandlinger" uansett....

:fnise: Høres ikke ut som det beste utgangspunktet. Men kan du ikke ha denne varianten i bakholdet og så forsøker du en annen først? ;) Kanskje blir du positivt overrasket. Hvis ikke har han fortjent din variant. :kjefte:

:sjenert:

Jeg kan jo prøve med den diplomatiske varianten sikkert....er bare det at jeg er litt...hm...frustrert over frodelingen om dagen, og da er det fort gjort å gå litt hardere ut enn man egentlig hadde tenkt, dersom man får bittelitt motbør....

:klemmer: Tror du trenger den dagen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke med min beste vilje og se hva som fenger dere voksne med Skomakergata... :klø:

Nostalgi, tradisjoner og gamle minner... ;) Dessuten er den jo koselig... *nynner Jon Blund-sangen*

Men hvos er alle sammen i dag, da?? Når jeg har tid og anledning forsvinner alle liksom :sur: Jeg har jo oversikten over Joker'n, Skravla og Kamela da, men på resten er det vel ugyldig fravær!?

Jeg hadde gyldig varslet fravær :jepp:

Tror jeg må få meg en baby igjen, jeg...

BN har lyst til å bli gravid!

Nei, det sa jeg ikke!!!!

Enkelte ting trenger man ikke å si, det er bare underforstått :fnise:

:overrasket:

Har du tenkt å stjele en baby????

:skratte:

Jeg skal låne skjønningen sammen med Daria om noen få år...... :fnise:

:Nikke::sjarmor:

Du kan gå gravid sammen med Kamela, Tigern og meg! :ler: Er det flere som blir med? :ler:

Tror jeg står over :fnise:

Endret av Daria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvos er alle sammen i dag, da?? Når jeg har tid og anledning forsvinner alle liksom :sur: Jeg har jo oversikten over Joker'n, Skravla og Kamela da, men på resten er det vel ugyldig fravær!?

:ler:

Var du ensom, BN? :troest:

:overrasket:

Har du tenkt å stjele en baby????

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:ler: Hadde helt glemt at jeg var gravid jeg gitt... :ler:

ENDA EN ANTISKOMAKER!!! :juhu: :klemmer:

Sånn skal det være ja. Mannen hører på DWAS. Ikke mye jul der gitt...

Usj da. Bra det ikke var deg :klemmer:

Spør dere dem?? :overrasket:

DWAS - hva er det?

Veldig mye rart hjemme hos oss, men den var ukjent for meg!

Håper du fikk en god avtale med mannen og at han skjønte at du også trenge litt avlastning.

Ikke så rart. Kamela og jeg har jo ikke vært her så mye... :fnise:

Ikke i dag heller, men i dag har ikke du vært her heller!

God helg, BN :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...