Annie Skrevet 13. desember 2007 #2281 Del Skrevet 13. desember 2007 Si du er syk eller noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 13. desember 2007 #2282 Del Skrevet 13. desember 2007 Men da har vi en avtale - i morgen sover vi lenge. (Tror du begge mennene våre er med på den :klø: ) Min blir med på det. Jeg må bare huske å skru av den vekkerklokka som er på min side av sengen. Og så må jeg huske øreproppene. Jeg håper de holder seg inne i ørene mine hele natta, de har en lei tendens til å dra på oppdagelsesferd i senga litt ut på natta. Spør dere dem?? For min del er det mer å si fra. Vanligvis strever han jo som bare det med å få meg opp om morgenen, så det er jo kjekt for han å vite at han ikke trenger å hale og dra i meg og at det holder med en liten kanne kafe. Ja, altså, dersom mannen ikke kjører snuppa på sfo må jo jeg stå opp og gjøre det, så ja jeg må spørre mannen. Forbered deg godt til forhandlingene, så går det nok bra. Du kan jo finne noe å lokke med om han ikke er så veldig lysten til å begynne med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2283 Del Skrevet 13. desember 2007 Neida, du skal ikke spørre ham. Dere må bli enige. Se her: BN: Kan du kjøre frøkna i sfo i morgen? Hr BN: Nei eller BN: Vi må bli enige om hvem som skal kjøre frøkna i sfo i morgen. Hr BN: Jaha? Kan du? osv... Hvor er det størst sjans for å nå fram? . Du kan jo finne noe å lokke med om han ikke er så veldig lysten til å begynne med? Problemet er at jeg vet at jeg kommer til å si noe sånt som : nå er det søren meg din tur! Jeg har kjørt etter å ha jobbet natta og da burde du greie det også. nå har jeg vært alenemor de siste to ukene, er det ikke på tide at du bidrar litt osv.....så jeg tror ikke det blir noen hyggelige "forhandlinger" uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. desember 2007 #2284 Del Skrevet 13. desember 2007 Du har med andre ord bestemt deg for å gå hardt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2285 Del Skrevet 13. desember 2007 Du har med andre ord bestemt deg for å gå hardt ut! Jeg kan jo prøve med den diplomatiske varianten sikkert....er bare det at jeg er litt...hm...frustrert over frodelingen om dagen, og da er det fort gjort å gå litt hardere ut enn man egentlig hadde tenkt, dersom man får bittelitt motbør.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. desember 2007 #2286 Del Skrevet 13. desember 2007 Vet hvordan det er... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 13. desember 2007 #2287 Del Skrevet 13. desember 2007 Problemet er at jeg vet at jeg kommer til å si noe sånt som : nå er det søren meg din tur! Jeg har kjørt etter å ha jobbet natta og da burde du greie det også. nå har jeg vært alenemor de siste to ukene, er det ikke på tide at du bidrar litt osv.....så jeg tror ikke det blir noen hyggelige "forhandlinger" uansett.... Høres ikke ut som det beste utgangspunktet. Men kan du ikke ha denne varianten i bakholdet og så forsøker du en annen først? Kanskje blir du positivt overrasket. Hvis ikke har han fortjent din variant. Jeg kan jo prøve med den diplomatiske varianten sikkert....er bare det at jeg er litt...hm...frustrert over frodelingen om dagen, og da er det fort gjort å gå litt hardere ut enn man egentlig hadde tenkt, dersom man får bittelitt motbør.... Tror du trenger den dagen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2288 Del Skrevet 13. desember 2007 Ok....da prøver jeg pent først....forrige gang jeg var bekymret for en kommende konfrontasjon kom den jo ikke.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 13. desember 2007 #2289 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Jeg klarer ikke med min beste vilje og se hva som fenger dere voksne med Skomakergata... :klø: Nostalgi, tradisjoner og gamle minner... Dessuten er den jo koselig... *nynner Jon Blund-sangen* Men hvos er alle sammen i dag, da?? Når jeg har tid og anledning forsvinner alle liksom Jeg har jo oversikten over Joker'n, Skravla og Kamela da, men på resten er det vel ugyldig fravær!? Jeg hadde gyldig varslet fravær Tror jeg må få meg en baby igjen, jeg... BN har lyst til å bli gravid! Nei, det sa jeg ikke!!!! Enkelte ting trenger man ikke å si, det er bare underforstått Har du tenkt å stjele en baby???? Jeg skal låne skjønningen sammen med Daria om noen få år...... Du kan gå gravid sammen med Kamela, Tigern og meg! Er det flere som blir med? Tror jeg står over Endret 13. desember 2007 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2290 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg hadde gyldig varslet fravær det hadde du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2291 Del Skrevet 13. desember 2007 Nå har jeg sjefen på gli med tanke på avspasering i morgen så får vi se.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. desember 2007 #2292 Del Skrevet 13. desember 2007 :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2293 Del Skrevet 13. desember 2007 Det her er den lengste og tregeste dagen jeg har vært borti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 13. desember 2007 #2294 Del Skrevet 13. desember 2007 Men hvos er alle sammen i dag, da?? Når jeg har tid og anledning forsvinner alle liksom Jeg har jo oversikten over Joker'n, Skravla og Kamela da, men på resten er det vel ugyldig fravær!? Var du ensom, BN? Har du tenkt å stjele en baby???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. desember 2007 #2295 Del Skrevet 13. desember 2007 Håper du fikk fri i morra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 14. desember 2007 #2296 Del Skrevet 14. desember 2007 Det her er den lengste og tregeste dagen jeg har vært borti Ikke så rart. Kamela og jeg har jo ikke vært her så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 14. desember 2007 #2297 Del Skrevet 14. desember 2007 Det ser ut som om det gikk bra med fri i dag? Jeg håper du sov minst like lenge som jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Impala Skrevet 14. desember 2007 #2298 Del Skrevet 14. desember 2007 Siden du ikke er her, regner jeg med at du har fri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 14. desember 2007 #2299 Del Skrevet 14. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 14. desember 2007 #2300 Del Skrevet 14. desember 2007 Hadde helt glemt at jeg var gravid jeg gitt... ENDA EN ANTISKOMAKER!!! :juhu: Sånn skal det være ja. Mannen hører på DWAS. Ikke mye jul der gitt... Usj da. Bra det ikke var deg Spør dere dem?? DWAS - hva er det? Veldig mye rart hjemme hos oss, men den var ukjent for meg! Problemet er at jeg vet at jeg kommer til å si noe sånt som : nå er det søren meg din tur! Jeg har kjørt etter å ha jobbet natta og da burde du greie det også. nå har jeg vært alenemor de siste to ukene, er det ikke på tide at du bidrar litt osv.....så jeg tror ikke det blir noen hyggelige "forhandlinger" uansett.... Håper du fikk en god avtale med mannen og at han skjønte at du også trenge litt avlastning. Ikke så rart. Kamela og jeg har jo ikke vært her så mye... Ikke i dag heller, men i dag har ikke du vært her heller! God helg, BN Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå