Impala Skrevet 12. desember 2007 #2261 Del Skrevet 12. desember 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #2262 Del Skrevet 12. desember 2007 Har du tenkt å stjele en baby???? Nei, ikke det heller....sa bare at jeg hadde lyst på en baby, og så hevdet Kamela at jeg hadde lyst til å være gravid, og det er jo to vidt forskjellige ting tross alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kort innpå Skrevet 12. desember 2007 #2263 Del Skrevet 12. desember 2007 Nei, ikke det heller....sa bare at jeg hadde lyst på en baby, og så hevdet Kamela at jeg hadde lyst til å være gravid, og det er jo to vidt forskjellige ting tross alt! Du kan jo LÅNE sjønningen så får dere en tur begge to. Spiser masipan pølser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. desember 2007 #2264 Del Skrevet 12. desember 2007 Ikke jeg heller egentlig, etter at den gikk på tv forrige gang....for den er jo utrolig dårlig laget....men det er vel ååå hva heter det...når de liker det pga at de har gode minner fra det å se det som barn...definitivt for tidlig på morgenen for meg i hvertfall.. Nostalgi er noe som hører julen til. Det er vel derfor vi drar frem samme gamle julepynt hvert år..... Ja Tror jeg må få meg en baby igjen, jeg... Nei, ikke det heller....sa bare at jeg hadde lyst på en baby, og så hevdet Kamela at jeg hadde lyst til å være gravid, og det er jo to vidt forskjellige ting tross alt! Altså!!!!!!! Du skrev at du må få deg en baby - ikke at du hadde lyst på en, eller lyst til å være gravid...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. desember 2007 #2265 Del Skrevet 12. desember 2007 Du kan jo LÅNE sjønningen så får dere en tur begge to. Spiser masipan pølser Jeg skal låne skjønningen sammen med Daria om noen få år...... *spiser ikke marsipanpølser* men er litt missunnelig på deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 12. desember 2007 #2266 Del Skrevet 12. desember 2007 Fortsatt misunnelig.... Nei, det sa jeg ikke!!!! Har du tenkt å stjele en baby???? Nei, ikke det heller....sa bare at jeg hadde lyst på en baby, og så hevdet Kamela at jeg hadde lyst til å være gravid, og det er jo to vidt forskjellige ting tross alt! Men det ene er gjerne en konsekvens av den andre Du får låne en istedenfor Nå er det -6,3 ute, det er kaldt når det ikke er snø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 12. desember 2007 #2267 Del Skrevet 12. desember 2007 Her var det -9 grader i dag, og nå ligger det rundt -7. Det er jo masse vann rundt her, så det kjennes rått ut i luften. Dette er virkelig et sted med masse tåke, det har jeg opplevd i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. desember 2007 #2268 Del Skrevet 12. desember 2007 Men hvos er alle sammen i dag, da?? Når jeg har tid og anledning forsvinner alle liksom Jeg har jo oversikten over Joker'n, Skravla og Kamela da, men på resten er det vel ugyldig fravær!? Var på møte hele formiddagen. Rakk ikke si i fra. Beklager.. Ja Tror jeg må få meg en baby igjen, jeg... Du kan gå gravid sammen med Kamela, Tigern og meg! Er det flere som blir med? Har du tenkt å stjele en baby???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 12. desember 2007 #2269 Del Skrevet 12. desember 2007 Hm...noe sier meg at denne siteringen hører hjemme i en annen bok....det jeg skulle si da, Tigern var at det var en super gave!! Hvordan fikk du den med inn hit? Bra at du syns det var bra da! Ang. fraværet mitt så har jeg sovet litt lenge i dag tidlig (man har jo lov til det når man er gravid med annie og kamela) også var jeg jo innom en stund, også reiste jeg på jobben. Godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. desember 2007 #2270 Del Skrevet 13. desember 2007 Jeg klarer ikke med min beste vilje og se hva som fenger dere voksne med Skomakergata... :klø: Ikke jeg heller! ÅÅÅ endelig sjelevenner! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 13. desember 2007 #2271 Del Skrevet 13. desember 2007 ÅÅÅ endelig sjelevenner! :klemmer: Enda en natteravn, ser jeg Setter på litt julemusikk til arbeidet: Mc music julestemninger, her er alt fra Per Aspelin, Rolf Just Nilsen til Vazelina Bilopphøgggers, men fritt for Skomakergata!. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 13. desember 2007 #2272 Del Skrevet 13. desember 2007 Har du sovet godt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2273 Del Skrevet 13. desember 2007 Du kan jo LÅNE sjønningen så får dere en tur begge to. JA! Låne skjønningen vil jeg!! Slektninger som bor på deres ende av verden skal hitover til helgen - dere kan bare sende henne med dem Å nå skal vi kose oss!! Men det ene er gjerne en konsekvens av den andre Du får låne en istedenfor Ja...eneste er at ved at jeg bare låner har jeg vel neppe rett på ett års mammapermisjon....som jo var det jeg var ute etter Var på møte hele formiddagen. Rakk ikke si i fra. Beklager.. Ang. fraværet mitt så har jeg sovet litt lenge i dag tidlig (man har jo lov til det når man er gravid med annie og kamela) også var jeg jo innom en stund, også reiste jeg på jobben. Godkjent? Mjæ...skeptisk til begges unnskyldninger, men la gå Enda en natteravn, ser jeg Setter på litt julemusikk til arbeidet: Mc music julestemninger, her er alt fra Per Aspelin, Rolf Just Nilsen til Vazelina Bilopphøgggers, men fritt for Skomakergata!. Men Skomakergata MUSIKK er jo koselig, da.... Har du sovet godt? Mnei...snakket i telefonen til 2230, og da fikk jeg lagt meg alt for sent, og var jo våken igjen like tidlig Men nå har jeg bestemt meg for at dersom det er greit for sjefen skal jeg avspasere i morgen, og da har jeg tenkt å hm..spørre mannen pent om han kan kjøre snuppers på sfo når han kommer hjem fra natta slik at jeg kan ligge lenge....vet ikke helt om han er enig i den, men....siste mnd har han vel ikke kjørt henne dit en eneste gang tror jeg, så det er på en måte hans tur føler jeg...selv om han er trøtt og sliten når han kommer fra natta... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2274 Del Skrevet 13. desember 2007 Nå har jeg orkesterplass til en bilulykke Jeg var heldig da, for hadde jeg kommet 2 minutter tidligere hadde jeg vært involvert, og hadde jeg kommet 2 minutter senere var veien stengt og jeg hadde stått der fortsatt....Det så ikke sånn super alvorlig ut når jeg kjørte forbi, men det er flere ambulanser og brannbiler og hele pakken der nede, så jeg vet ikke jeg....åsså rett før jul, da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 13. desember 2007 #2275 Del Skrevet 13. desember 2007 Huffda BN det høres ikke ut som en hyggelig utsikt. Men så godt at du sitter der du gjør nå! Jeg kjenner i hele kroppen at det snart er jul og det gjør jammenmeg de jeg jobber sammen med også, for innsatsviljen er ganske laber. Og ellers er jeg skrubbsulten, for jeg rakk ikke spise frokost. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 13. desember 2007 #2276 Del Skrevet 13. desember 2007 (endret) Du var virkelig heldig med timingen i dag, da. Jeg stemmer absolutt for å sove lenge i morgen. Jeg har også tenkt å gjøre et forsøk på det. Endret 13. desember 2007 av Multi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2277 Del Skrevet 13. desember 2007 Du var virkelig heldig med timingen i dag, da. Jeg stemmer absolutt for å sove lenge i morgen. Jeg har også tenkt å gjøre et forsøk på det. Men da har vi en avtale - i morgen sover vi lenge. (Tror du begge mennene våre er med på den :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 13. desember 2007 #2278 Del Skrevet 13. desember 2007 Hvordan fikk du den med inn hit? Bra at du syns det var bra da! Ang. fraværet mitt så har jeg sovet litt lenge i dag tidlig (man har jo lov til det når man er gravid med annie og kamela) også var jeg jo innom en stund, også reiste jeg på jobben. Godkjent? Hadde helt glemt at jeg var gravid jeg gitt... ÅÅÅ endelig sjelevenner! :klemmer: ENDA EN ANTISKOMAKER!!! :juhu: Enda en natteravn, ser jeg Setter på litt julemusikk til arbeidet: Mc music julestemninger, her er alt fra Per Aspelin, Rolf Just Nilsen til Vazelina Bilopphøgggers, men fritt for Skomakergata!. Sånn skal det være ja. Mannen hører på DWAS. Ikke mye jul der gitt... Nå har jeg orkesterplass til en bilulykke Jeg var heldig da, for hadde jeg kommet 2 minutter tidligere hadde jeg vært involvert, og hadde jeg kommet 2 minutter senere var veien stengt og jeg hadde stått der fortsatt....Det så ikke sånn super alvorlig ut når jeg kjørte forbi, men det er flere ambulanser og brannbiler og hele pakken der nede, så jeg vet ikke jeg....åsså rett før jul, da.... Usj da. Bra det ikke var deg Men da har vi en avtale - i morgen sover vi lenge. (Tror du begge mennene våre er med på den :klø: ) Spør dere dem?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 13. desember 2007 Forfatter #2279 Del Skrevet 13. desember 2007 Spør dere dem?? Ja, altså, dersom mannen ikke kjører snuppa på sfo må jo jeg stå opp og gjøre det, så ja jeg må spørre mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dallandra Skrevet 13. desember 2007 #2280 Del Skrevet 13. desember 2007 Neida, du skal ikke spørre ham. Dere må bli enige. Se her: BN: Kan du kjøre frøkna i sfo i morgen? Hr BN: Nei eller BN: Vi må bli enige om hvem som skal kjøre frøkna i sfo i morgen. Hr BN: Jaha? Kan du? osv... Hvor er det størst sjans for å nå fram? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå