Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom og informerer om at jeg ikke har tatt en annie..... men gud så lyst jeg har på :sjokolade: og :is: og annet godt. Det er ikke bra for meg at dere skriver slikt. :kjefte::regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tigerjente

Jeg GLEMTE sjokolade i butikken!!

Ble så opptatt av disse dumme kjeksene jeg bare måtte ha at tilbudsjokoladene ble lagt igjen! Dumme dumme meg....

Men, jeg satser på at jeg har en liten is igjen i frysen som jeg kan snike forbi Tigermannen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente
Jeg GLEMTE sjokolade i butikken!!

Ble så opptatt av disse dumme kjeksene jeg bare måtte ha at tilbudsjokoladene ble lagt igjen! Dumme dumme meg....

Men, jeg satser på at jeg har en liten is igjen i frysen som jeg kan snike forbi Tigermannen.

Jeg klarte å snike isen forbi Tigermannen, men etter en liten stund kom han bort til meg, og skulle kose. Jeg prøvde for alt i verden å gjemme isen, hadde han sett den hadde han tatt den, for den er nemlig hans :fnise: Begynte å bortforklare om at jeg kom bort til han om en liten stund, og at jeg holdt på meg julegavegreier til han :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og informerer om at jeg ikke har tatt en annie..... men gud så lyst jeg har på :sjokolade: og :is: og annet godt. Det er ikke bra for meg at dere skriver slikt. :kjefte::regler:

:sjenert::sjenert::sjenert::sjenert:

Unnskyld, Skravla, ikke meningen :klemmer:

God morgen - tirsdag og en dag nærmere helg :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg skjønner det :ler:

Denne uken er ganske så hektisk egentlig, men det er vel egentlig bare positivt, for da går den raskt...forhåpentligvis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I alle dager - hvor kom den mobilen fra???? :klø: JEG satte den ikke inn!! Spookey.... :redd:

Endret av Brukernavn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...