Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ble spurt i går om jeg kunne synge i en begravelse neste uke. Blir det feil å si at jeg "gleder meg" :forvirret:

Skjønner godt om du gruer deg ja. Men samtidig er det jo rørende å bli spurt om et sånt oppdrag også. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble spurt i går om jeg kunne synge i en begravelse neste uke. Blir det feil å si at jeg "gleder meg" :forvirret:

Det er vel ikke feil. Det er jo en ære å bli spurt uansett hvor man synger.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt om du gruer deg ja. Men samtidig er det jo rørende å bli spurt om et sånt oppdrag også. :kose:

Å, nei, men jeg gruer meg ikke....det var det som var hele poenget...at jeg burde vel ikke glede meg til noe i en sånn sammenheng, liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så lenge du ikke svarte "Å, så gøy!" med stor entusiasme, er det helt greit å glede seg :Nikke:

:hoho:

Neida...gjorde ikke det....sa mer noe sånt som at det var fint å kunne stille opp eller noe :ler: Men inni meg gleder jeg meg, altså.. (dette er ikke noen jeg kjenner, hverken avdøde eller etterlatte-er vel derfor jeg føler som jeg gjør)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Neida...gjorde ikke det....sa mer noe sånt som at det var fint å kunne stille opp eller noe :ler: Men inni meg gleder jeg meg, altså.. (dette er ikke noen jeg kjenner, hverken avdøde eller etterlatte-er vel derfor jeg føler som jeg gjør)

Da er det jo virkelig moro å bli spurt. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er det ikke. Du liker jo å synge! :)

God helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det skal jo være noe du skal glede deg til, hvis ikke ville det være feil å si ja!

For deg er jo dette en jobb :)

:vinke:

Ny uke - mange nye muligheter

Har hatt en super helg :bolledeig:

Så godt å høre - jeg også :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...