Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

*tvinger meg selv til å ordne meg frokost*

Hva var dagens frokost for noe godt da *nysgjerrig*

Jeg er omvendt....dersom jeg spiser frokost før jeg drar på jobb er jeg jo sulten igjen lenge før lunsj :roll:

Ved å spise det her på jobb holder jeg ut lenger....jeg forskyver hele greia, liksom..

Mannen bak ketolysen..

Jeg er alltid slapp uansett :fnise:

Sånn har jeg det også!

:ler:

Grunnen til at jeg har gjort det jeg har gjort er jo stahet....jeg er ikke bare lat...jeg er utrolig sta også :fnise:

God kombinasjon!

Nei....jeg har jo ikke det...mye MÅ gjøres i dag....det meste, faktisk....egentlig alt når jeg tenker meg om.. :sukk:

Huff da.

*nikker trist*

Så godt å møte forståelse i en tøff hverdag :sukk:

Vi føler med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det syns vi også, og da er det så godt å møte sånn ektefølt sympati fra deg, Daria...

Eller? :roll:

Betviler du min medlidenhet? *dypt fornærmet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Føler meg rimelig sikker på at det ikke var et spørsmål til meg ihvertfall... :skratte:

:vetikke: For alt jeg vet kan det være dere som er i "foreningen" din er mestere på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vetikke: For alt jeg vet kan det være dere som er i "foreningen" din er mestere på sånt.

Er nok flere der som er mestere på sånt ja. Men ikke jeg. Det er nok ingen i foreningen som mistenker meg for å ha greie på sånt. Joggesko, jeans og t-skjorte til alle anledninger er vel min kleskode. Ja, det har jo kommet seg litt da. Jeg kjøpte meg t-skjorter med foreningslogo på i sommer, så nå ser de ihvertfall at jeg hører hjemme der... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...