Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og ja, jeg kommer til å fortsette å bruke smileykodene til de smileyene jeg bruker...dere får se smilene for dere; dere vet jo alle hvordan de ser ut siden det er jo dem vi bruker hele tiden :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det var vel lurt? :fnise:

:sur:

Ja...EN av oss bør i det minste jobbe :fnise: Og det er vel ingen som vil at den ene skal være meg?? :fnise:

:sur: også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:idesmil: Bra du nevnte det, for jeg må kontrollere om sjefen min har jobbet. :ler:

:ler:

Bra disse sjefene har oss til å passe på seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ja, jeg kommer til å fortsette å bruke smileykodene til de smileyene jeg bruker...dere får se smilene for dere; dere vet jo alle hvordan de ser ut siden det er jo dem vi bruker hele tiden :klaske:

Me too!!!

Nå ba jeg sjefen om å jobbe....var det feil av meg?? :fnise:

:hoho: Sett han på plass du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nødt til å ta en tur til frisøren til uka :redd: (ett år siden sist.... :sjenert: ) Noen tips til hva slag sveis jeg bør gå for?? Bilder mottats med takk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg nettopp melding om at jeg kune kan ha èn ekstern ticker :roll: Åååå så positivt innstil til KG jeg er i dag.... NOT!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg nettopp melding om at jeg kune kan ha èn ekstern ticker :roll: Åååå så positivt innstil til KG jeg er i dag.... NOT!!!!

Det blir bare bedre og bedre dette her! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også.

Jeg fikk beskjed om at jeg bare kunne ha 2 - den dagen jeg hadde 3. Og når jeg da hadde 2 så fikk jeg beskjed om bare en. Men første beskjeden var feil og moderator beklaget feilinformasjon. Og det synes jeg var greit jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner faktisk regelen om bare en ticker -det blir slitsomt å lese når signaturene er veldig lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner faktisk regelen om bare en ticker -det blir slitsomt å lese når signaturene er veldig lange.

Menneh....du har ingen tickers..men signaturen er like lang som min allikevel...og regelen er jo ikke bare en ticker..det er en ekstern ticker, og de eksterne tickerne tar faktisk mindre plass en KG tickerne...så den forklaringen kjøper jeg ikke...sorry...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Din er minst en ticker lenger ;) *kverulant* Og min er egentlig også så lang at den er på grensen til å være irriterende selv for meg, jeg klarer bare ikke helt bestemme meg for hva jeg skal kutte...

Det kan også ha noe med at det tar tid/båndbredde/hva vet jeg å laste alle de eksterne tickerne -det har nok en saklig forklaring. Jeg tror ikke de lager reglene bare for å være vansklige, selv om det kan føles sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være uthvilt? Mellom 8 og 9...

Så lenge er det sjelden jeg sover!

Nå ba jeg sjefen om å jobbe....var det feil av meg?? :fnise:

Neida, noen må passe på sjefen også!

Du har da fortsatt to ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...