Sauen Shaun Skrevet 9. august 2008 #5481 Del Skrevet 9. august 2008 :rødme: Massasje Ja takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. august 2008 #5482 Del Skrevet 10. august 2008 Ja....de første ti sekundene syntes jeg mest synd på meg selv, men det var egentlig henne det var mest synd på...hun gråt og hun gråt og hun gråt. Stakkars lille nuppa mi (jeg kaller henne for nuppe egentlig nemlig ) Hun hikstet og greide ikke å slutte...men så tøyset jeg litt med at det var derfor jeg hadde håndkle over dem når de hevet, slik at det ikke skulle bli tåfissmak og sånn....og at hun hadde laget søte fotspor i brødet til mamma og sånn...så da fikk vi tørket tårene og reddet humøret før vi sa natta. Å jasså... har man føttene på gulvet der du bor....det er ikke vanlig her nemlig... *ror* Men nå står altså brød nummer to i ovnen. Brød nummer en ble perfekt og brød nummer to...vel....det blir nok bra, men md et lite fotspor i seg...flaks det ikke var mannen som tråkket i det...han bruker str. 45 :dåne: Dere er så tomme i hodet at dere svever rundt? Flatbrød! Nei, nå er jeg snurt så nå kan det være det samme *snurtere enn snurtest* Hrmf er faktisk det ordet som passer best akkurat nå så; HRMF!! Og ikke bare her *gleder meg til Annie kommer hjem* FOR EN JOBB!!! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. august 2008 #5483 Del Skrevet 10. august 2008 Ja, jeg er en sånn"leggermegtidlighverkveld-sak" jeg Det var veldig koselig ¨å være her en kveld igjen også (ser for meg at det blir mange slike når mannen bytter jobb...) Nei....tenkte jeg det ikke....jaja Gleder meg til mannen din bytter jobb Men...altså...jeg kommer jo antakeligvis ikke inn hit igjen før på mandag Have mercy :juhu: Så greie dere var i går kveld. Var jo faktisk lite å oppdatere seg på, jo (akkurat som om det var meg dere tenkte på når dere la dere ) Pokkern, kom du tilbake...? Da har jeg vel DEN oppdateringa inne hos meg antar jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #5484 Del Skrevet 10. august 2008 Næmmen, er du hjemme igjen Annie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 10. august 2008 #5485 Del Skrevet 10. august 2008 Annie har litt å gjøre i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #5486 Del Skrevet 10. august 2008 Annie har litt å gjøre i kveld. Hva da? Skjønner ikke noe av det maset om oppdateringer jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. august 2008 #5487 Del Skrevet 10. august 2008 Næmmen, er du hjemme igjen Annie? JAA Annie har litt å gjøre i kveld. You don't say.... Hva da? Skjønner ikke noe av det maset om oppdateringer jeg... BLÆH! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 10. august 2008 #5488 Del Skrevet 10. august 2008 Skal logge av for kvelden snart jeg. Og håper jo at det er litt oppdatering her i morgen. Er jo så kjedelig når det aldri er noe særlig å oppdatere seg på... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 10. august 2008 #5489 Del Skrevet 10. august 2008 Ikke regn med meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. august 2008 #5490 Del Skrevet 11. august 2008 Annie har litt å gjøre i kveld. Så mye har vi da ikke skravlet? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 11. august 2008 #5491 Del Skrevet 11. august 2008 Flere som gleder seg til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5492 Del Skrevet 11. august 2008 Flere som gleder seg til jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 11. august 2008 #5493 Del Skrevet 11. august 2008 Ingen hast med jul enda akkurat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5494 Del Skrevet 11. august 2008 Ingen hast, men greit å være forberedt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. august 2008 #5495 Del Skrevet 11. august 2008 Hatt er fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 11. august 2008 Forfatter #5496 Del Skrevet 11. august 2008 Hatt er fin helg? Kanskje litt mer..."hektisk" enn jeg liker det..har skjedd noe hele tiden og da blir liksom helgen så kort Men snuppa har kost seg (ja, det har egentlig jeg også, da ) og det er det viktigste Det var en fin helg, ja - var det det du spurte om?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 11. august 2008 #5497 Del Skrevet 11. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Multi Skrevet 11. august 2008 #5498 Del Skrevet 11. august 2008 Ingen hast, men greit å være forberedt Det har jeg begynt å tenke også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 11. august 2008 #5499 Del Skrevet 11. august 2008 Ingen hast med jul enda akkurat.. Nei, det haster ikke... Ingen hast, men greit å være forberedt Det må da gå an å avslutte den forrige jula før man begynner å planlegge neste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 11. august 2008 #5500 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Vi kan jo ikke alle følge kalenderen til naboen din... Endret 11. august 2008 av Daria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå