Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5421 Del Skrevet 7. august 2008 Men du hadde sikkert fått sjokolade eller noe. Snille-Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5422 Del Skrevet 7. august 2008 Snille-Skravla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5423 Del Skrevet 7. august 2008 Siste fra forum: Hva hadde du sist i munnen? Bestevenninna til kjæresten :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5424 Del Skrevet 7. august 2008 Siste fra forum: Hva hadde du sist i munnen? Bestevenninna til kjæresten :dåne: Ups...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 #5425 Del Skrevet 7. august 2008 Men Skravla, når du blir rik, kan du jo starte eget teater Og ansette meg som reportoar- og castingansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5426 Del Skrevet 7. august 2008 Men Skravla, når du blir rik, kan du jo starte eget teater Og ansette meg som reportoar- og castingansvarlig Kan bli for mye SBH og Frank Kjosås vet du..... selv om du ikke tror det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5427 Del Skrevet 7. august 2008 Men Skravla, når du blir rik, kan du jo starte eget teater Og ansette meg som reportoar- og castingansvarlig Melder meg frivillig til å hjelpe Daria med den jobben. Trenger ikke lønn - bare gratis billetter til alle forestillinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 #5428 Del Skrevet 7. august 2008 Kan bli for mye SBH og Frank Kjosås vet du..... selv om du ikke tror det nå. Kan jeg ikke tenke meg... Melder meg frivillig til å hjelpe Daria med den jobben. Trenger ikke lønn - bare gratis billetter til alle forestillinger. Se -Inlove skal kontrollere at det ikke blir overdose (som om det er mulig... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. august 2008 #5429 Del Skrevet 7. august 2008 For en kveld dere har hatt her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5430 Del Skrevet 7. august 2008 For en kveld dere har hatt her Og ikke bare her *gleder meg til Annie kommer hjem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5431 Del Skrevet 7. august 2008 Kan jeg ikke tenke meg... Se -Inlove skal kontrollere at det ikke blir overdose (som om det er mulig... ) Blir vel ikke overdose nei... de to er så billige at vi ikke har råd til andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5432 Del Skrevet 7. august 2008 For en kveld dere har hatt her Hvis du tror det bare er her... så må jeg synge optimistsangen altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 #5433 Del Skrevet 7. august 2008 Og ikke bare her *gleder meg til Annie kommer hjem* Blir vel ikke overdose nei... de to er så billige at vi ikke har råd til andre. Det er altfor mange roller i Kristina från Duvemåla (som selvfølgelg blir første oppsetning) til at man får overdose av noen. At det er store roller i stykket som passer til de to er bare et rent lykketreff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5434 Del Skrevet 7. august 2008 Kan jeg ikke tenke meg... Se -Inlove skal kontrollere at det ikke blir overdose (som om det er mulig... ) Du och jag Daria Hvis du tror det bare er her... så må jeg synge optimistsangen altså. optimist - jeg vet det blir bææææææ til sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 #5435 Del Skrevet 7. august 2008 Hvis du tror det bare er her... så må jeg synge optimistsangen altså. *nynner med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5436 Del Skrevet 7. august 2008 Tror Inlove lider av bæææææææææææædi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 #5437 Del Skrevet 7. august 2008 Du och jag Daria optimist - jeg vet det blir bææææææ til sist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5438 Del Skrevet 7. august 2008 Nei folkens...jeg er trøtt....det er over sengetid for sånne nuppemammaer som meg Takk for laget - det har vært strålende og jeg ville nok ikke ledd halvparten så mye en gang om jeg hadde gjort det jeg egentlig hadde planlagt å gjøre; nemlig se opptak - det får jeg ha til gode til en annen gang...de går jo ikke noe sted.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. august 2008 #5439 Del Skrevet 7. august 2008 Hvis du tror det bare er her... så må jeg synge optimistsangen altså. Jeg har hatt besøk i kveld, så er akkurat begynt å oppdatere meg. Men begynner å ane at jeg får en god jobb :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5440 Del Skrevet 7. august 2008 Men nå må derealle slutte og skrive og gå og legge dere altså!! Hører dere?? *snakker med streng stemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå