Gå til innhold

Jeg gir aldri etter og lar meg aldri påvirke

Brukernavn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hoho:

Men Skravla, når du blir rik, kan du jo starte eget teater :idesmil: Og ansette meg som reportoar- og castingansvarlig :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Skravla, når du blir rik, kan du jo starte eget teater :idesmil: Og ansette meg som reportoar- og castingansvarlig :sjarmor:

Kan bli for mye SBH og Frank Kjosås vet du..... selv om du ikke tror det nå. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg frivillig til å hjelpe Daria med den jobben. Trenger ikke lønn - bare gratis billetter til alle forestillinger. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bli for mye SBH og Frank Kjosås vet du..... selv om du ikke tror det nå. :ler:

Kan jeg ikke tenke meg... :riste:

Melder meg frivillig til å hjelpe Daria med den jobben. Trenger ikke lønn - bare gratis billetter til alle forestillinger. :jepp:

Se -Inlove skal kontrollere at det ikke blir overdose (som om det er mulig... :hjerter: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se -Inlove skal kontrollere at det ikke blir overdose (som om det er mulig... :hjerter: )

Blir vel ikke overdose nei... de to er så billige at vi ikke har råd til andre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en kveld dere har hatt her :ler:

Hvis du tror det bare er her... så må jeg synge optimistsangen altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Og ikke bare her :fnise:

*gleder meg til Annie kommer hjem* :fnise:

:jepp::ler:

Blir vel ikke overdose nei... de to er så billige at vi ikke har råd til andre. :fnise:

Det er altfor mange roller i Kristina från Duvemåla (som selvfølgelg blir første oppsetning) til at man får overdose av noen. At det er store roller i stykket som passer til de to er bare et rent lykketreff :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du och jag Daria :5:

optimist - jeg vet det blir bææææææ til sist... :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei folkens...jeg er trøtt....det er over sengetid for sånne nuppemammaer som meg :Nikke:

Takk for laget - det har vært strålende og jeg ville nok ikke ledd halvparten så mye en gang om jeg hadde gjort det jeg egentlig hadde planlagt å gjøre; nemlig se opptak - det får jeg ha til gode til en annen gang...de går jo ikke noe sted..

:vinke:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt besøk i kveld, så er akkurat begynt å oppdatere meg. Men begynner å ane at jeg får en god jobb :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå må derealle slutte og skrive og gå og legge dere altså!! Hører dere?? *snakker med streng stemme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...