iss Skrevet 7. august 2008 #5401 Del Skrevet 7. august 2008 Må le høyt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5402 Del Skrevet 7. august 2008 Ikke noe spesielt -det var bare en generel observasjon om at legger man ting på gulvet, kan de bli tråkket på... Å jasså... har man føttene på gulvet der du bor....det er ikke vanlig her nemlig... *ror* Må le høyt jeg Men nå står altså brød nummer to i ovnen. Brød nummer en ble perfekt og brød nummer to...vel....det blir nok bra, men md et lite fotspor i seg...flaks det ikke var mannen som tråkket i det...han bruker str. 45 :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. august 2008 #5403 Del Skrevet 7. august 2008 Kjenner en voksen dame som tråkket på en bløtkake jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 #5404 Del Skrevet 7. august 2008 Å jasså... har man føttene på gulvet der du bor....det er ikke vanlig her nemlig... *ror* Dere er så tomme i hodet at dere svever rundt? Men nå står altså brød nummer to i ovnen. Brød nummer en ble perfekt og brød nummer to...vel....det blir nok bra, men md et lite fotspor i seg...flaks det ikke var mannen som tråkket i det...han bruker str. 45 :dåne: Flatbrød! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. august 2008 #5405 Del Skrevet 7. august 2008 Nei, det var ikke meg. Husker ikke hvem det var, men kaka stod på gulvet ute i vindfanget, for der var det visstnok kaldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5406 Del Skrevet 7. august 2008 Antar jeg ville behøvd mer enn ti sekunder på å hente meg inn om "overtrampet" ble gjort av en voksen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5407 Del Skrevet 7. august 2008 Dere er så tomme i hodet at dere svever rundt? Neineinei!! Det ble HELT feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5408 Del Skrevet 7. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 #5409 Del Skrevet 7. august 2008 Du får opplyse om hvordan det EGENTLIG er da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5410 Del Skrevet 7. august 2008 *lurer på om Skravla faktisk ligger på gulvet i leiligheten sin og vrir seg av latter* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5411 Del Skrevet 7. august 2008 Du får opplyse om hvordan det EGENTLIG er da... Nei, nå er jeg snurt så nå kan det være det samme *snurtere enn snurtest* Hrmf er faktisk det ordet som passer best akkurat nå så; HRMF!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5412 Del Skrevet 7. august 2008 *lurer på om Skravla faktisk ligger på gulvet i leiligheten sin og vrir seg av latter* Ikke langt unna..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5413 Del Skrevet 7. august 2008 Nå skulle jeg spørre om det var bare hos meg KG er rar nå...og så skulle jeg trykke på skriv svar...men akkurat da hoppet siden, og så ble det til rapportere Inlove istedenfor Skulle tatt seg ut....om jeg hadde rapportert deg rapportere meg - bare fordi jeg vil ha grupperabatt på bussen... Ikke noe spesielt -det var bare en generel observasjon om at legger man ting på gulvet, kan de bli tråkket på... Kjedelig, saklig, bortforklarende... Vi venter på de morsomme historiene nå vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5414 Del Skrevet 7. august 2008 Ikke langt unna..... Ler faktisk høyt og hjertelig jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5415 Del Skrevet 7. august 2008 Ler faktisk høyt og hjertelig jeg også ja, ikke av MEG, da...synes fortsatt det er uhørt å le av meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. august 2008 #5416 Del Skrevet 7. august 2008 ja, ikke av MEG, da...synes fortsatt det er uhørt å le av meg!! har lyst til å le av Darias gode historier jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5417 Del Skrevet 7. august 2008 ja, ikke av MEG, da...synes fortsatt det er uhørt å le av meg!! KG - alt for et lengre liv! Nytt slagord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5418 Del Skrevet 7. august 2008 KG - alt for et lengre liv! Nytt slagord. Ta patent på det...kanskje du blir rik Lurer på om du da er en av dem som ender opp som nygjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 7. august 2008 #5419 Del Skrevet 7. august 2008 *lurer på om Skravla faktisk ligger på gulvet i leiligheten sin og vrir seg av latter* Det skal vel ikke utelukkes Nei, nå er jeg snurt så nå kan det være det samme *snurtere enn snurtest* Hrmf er faktisk det ordet som passer best akkurat nå så; HRMF!! Kjedelig, saklig, bortforklarende... Vi venter på de morsomme historiene nå vi... Jammen, jeg kom ikke på noen.Jeg prøvde! ja, ikke av MEG, da...synes fortsatt det er uhørt å le av meg!! Og det må du gjerne synes, men du må også innse at flertallet er uenig med deg i akkurat det... har lyst til å le av Darias gode historier jeg... Da må du finne et nytt tema, så skal jeg se hva jeg kan hoste opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. august 2008 #5420 Del Skrevet 7. august 2008 Ta patent på det...kanskje du blir rik Lurer på om du da er en av dem som ender opp som nygjerrig Men du hadde sikkert fått sjokolade eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå