Sauen Shaun Skrevet 19. juni 2008 #4921 Del Skrevet 19. juni 2008 Det er så stille her i dag *krysser fingrene for at det varer de neste to ukene også* Det var jo stille her i går også... Lurer på om alle har tatt ferie nå jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4922 Del Skrevet 19. juni 2008 *skal jobbe for at det IKKE skjer* Så bra at kvelden svarte til forventningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4923 Del Skrevet 19. juni 2008 Det var jo stille her i går også... Lurer på om alle har tatt ferie nå jeg... Måtte den var lenge..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. juni 2008 #4924 Del Skrevet 19. juni 2008 Måtte den var lenge..... Jeg skal ha med Mr.Lappis på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. juni 2008 #4925 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg skal ha hjemmeferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4926 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg skal ha med Mr.Lappis på ferie Jeg skal ha hjemmeferie neineinei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. juni 2008 #4927 Del Skrevet 19. juni 2008 Halve moroa det, jo.... Det er sånn jeg husker hvor gamle brukernes barn er, når de skal hva de skal, hvem som skal hvor osv.. OK da, så skulle jeg ØNSKE at jeg hadde sperre for tickere... Men jeg skal IKKE på ferie, og har planer om å skrive MASSE!!! *muhahaha!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4928 Del Skrevet 19. juni 2008 Men jeg skal IKKE på ferie, og har planer om å skrive MASSE!!! *muhahaha!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. juni 2008 #4929 Del Skrevet 19. juni 2008 neineinei Er vel ikke vår feil at du reiser til langtvekkistan på ferie... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4930 Del Skrevet 19. juni 2008 Egentlig er jeg litt splittet akkurat nå kjenner jeg....jeg håper jo at det blir drittvær i Norge hele den tiden je er borte, for da er det ekstra deilig med bra vær der jeg er....på den annen side ser jeg helt klart fordelene med fint vær, for da kan dere vel ikke sitte inne å skrive innlegg på innlegg.... Litt usikker på akkurat hva jeg egentlig ønsker... (for hva jeg ønsker av vær er jo avgjørende for hvordan været faktisk blir ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4931 Del Skrevet 19. juni 2008 Er vel ikke vår feil at du reiser til langtvekkistan på ferie... Nei...akkurat det er vel vanskelig å skylde på dere, kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. juni 2008 #4932 Del Skrevet 19. juni 2008 på BN!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 19. juni 2008 #4933 Del Skrevet 19. juni 2008 på BN!!! Ingen vits i å på henne. Det er bedre å jobbe målbevisst for at hun skal få en stooooooooooooooooor oppdateringsjobb når hun kommer hjem igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4934 Del Skrevet 19. juni 2008 på BN!!! *ser på Annie med uskyldsblått blikk* Hva har jeg gjort nå, da?? Jeg skrev at jeg IKKE skyldte på dere for at jeg skal reise bort, og det neste jeg vet så kjefter du meg huden full.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4935 Del Skrevet 19. juni 2008 Ingen vits i å på henne. Det er bedre å jobbe målbevisst for at hun skal få en stooooooooooooooooor oppdateringsjobb når hun kommer hjem igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. juni 2008 #4936 Del Skrevet 19. juni 2008 Egentlig er jeg litt splittet akkurat nå kjenner jeg....jeg håper jo at det blir drittvær i Norge hele den tiden je er borte, for da er det ekstra deilig med bra vær der jeg er....på den annen side ser jeg helt klart fordelene med fint vær, for da kan dere vel ikke sitte inne å skrive innlegg på innlegg.... Litt usikker på akkurat hva jeg egentlig ønsker... (for hva jeg ønsker av vær er jo avgjørende for hvordan været faktisk blir ) Jeg også.. *sympatiserer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4937 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg også.. *sympatiserer* Endelig noen på min side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 19. juni 2008 #4938 Del Skrevet 19. juni 2008 Blir det fint vær tar jeg med meg bærbare og lang kabel og inntar verandaen hos pappa, så det har ingen betydning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #4939 Del Skrevet 19. juni 2008 Blir det fint vær tar jeg med meg bærbare og lang kabel og inntar verandaen hos pappa, så det har ingen betydning Nå synes jeg dere er vanskelige her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 19. juni 2008 #4940 Del Skrevet 19. juni 2008 Ingen vits i å på henne. Det er bedre å jobbe målbevisst for at hun skal få en stooooooooooooooooor oppdateringsjobb når hun kommer hjem igjen... *ser på Annie med uskyldsblått blikk* Hva har jeg gjort nå, da?? Jeg skrev at jeg IKKE skyldte på dere for at jeg skal reise bort, og det neste jeg vet så kjefter du meg huden full.... Du håpet det skulle bli dårlig vær her hjemme! *håper du får torden og lyn og bøttevis med regn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå